Selka schreef:Lau, het aanbod staat ook over een tijdje nog![]()
Hahaha dan zit ik weer op school

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Niobe schreef:Dat ik vandaag alweer 4 steken onder water in mijn richting heb gehoord van mijn collega's. Alleen maar omdat ik stil en druk zit te werken en niet meedoe met hun constante geklets.
Als ik stil ben, dan vatten zij dat namelijk op als "chagrijnig" en ze vinden dat heel "sfeerbepalend". Is namelijk al eens eerder een heetgebakerde discussie over geweest...
Ik ben gewoon druk en niet zo'n kletserd
Oh ik heb dit ook op mijn school. Daar is de standaard echt om de zoveel dagen huisfeestjes en zooi, mij maak je daar echt niet iedere keer gelukkig mee. Andersom is het geklets van je collega's ook sfeerbepalend voor jou hè, valt ook wat voor te zeggen. Hoe oud zijn die mensen?
Lestrange01 schreef:Niobe schreef:Dat ik vandaag alweer 4 steken onder water in mijn richting heb gehoord van mijn collega's. Alleen maar omdat ik stil en druk zit te werken en niet meedoe met hun constante geklets.
Als ik stil ben, dan vatten zij dat namelijk op als "chagrijnig" en ze vinden dat heel "sfeerbepalend". Is namelijk al eens eerder een heetgebakerde discussie over geweest...
Ik ben gewoon druk en niet zo'n kletserd
Heel herkenbaar. Ik vind het ook gewoon fijn om stil te zijn en ben van mezelf rustig. Sommige mensen vinden dat heel raar blijkbaar en kunnen daar niet zo goed mee omgaan
Steeph schreef:Dat het gewoon weer poedersuiker is en ik mijn dekentje mee wil nemen naar alles wat zich buiten mijn bed bevind...
Anoniem schreef:Lau schreef:Doen!
Met foto's!
femke19 schreef:Heb gisteren rond 18:30 een pakketje besteld, nog gewoon op tijd dus. Pakketje zou vandaag tussen 09:00 en 22:00 bij mij thuis afgeleverd worden. Het is nu 21:48 en nog steeds niks
Niobe schreef:Whale schreef:Nu wil ik weten over wie jullie het hebben
Ik ook