Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:34

Selka schreef:
Lau, het aanbod staat ook over een tijdje nog :D ;)

Hahaha dan zit ik weer op school :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:35

Nou,geregeld.Eerst mijn keuken soppen en dan naar Selka.Reiskosten worden vergoed en ik heb nog appeltaart :9k

VenoSnorlax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:36

Mezelf, de hersenspinsels, de paniek, geen controle hebben

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:47

Sommige bokkers die iedere dag weer een ander topic openen. Jeez.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:51

Shaggy09 schreef:

Mevrouw heeft iets nieuws gelezen op het internet en daar moet natuurlijk een topic over komen. Alles voor aandacht.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:04

Castilja schreef:
Niobe schreef:
Dat ik vandaag alweer 4 steken onder water in mijn richting heb gehoord van mijn collega's. Alleen maar omdat ik stil en druk zit te werken en niet meedoe met hun constante geklets.
Als ik stil ben, dan vatten zij dat namelijk op als "chagrijnig" en ze vinden dat heel "sfeerbepalend". Is namelijk al eens eerder een heetgebakerde discussie over geweest...
Ik ben gewoon druk en niet zo'n kletserd ;(

Oh ik heb dit ook op mijn school. Daar is de standaard echt om de zoveel dagen huisfeestjes en zooi, mij maak je daar echt niet iedere keer gelukkig mee. Andersom is het geklets van je collega's ook sfeerbepalend voor jou hè, valt ook wat voor te zeggen. Hoe oud zijn die mensen?

Oh verschrikkelijk, ik snap dat je daar niet op zit te wachten!
En ja, zeker weten, gezellig is anders :') Enne... ze zijn begin 60...

Lestrange01 schreef:
Niobe schreef:
Dat ik vandaag alweer 4 steken onder water in mijn richting heb gehoord van mijn collega's. Alleen maar omdat ik stil en druk zit te werken en niet meedoe met hun constante geklets.
Als ik stil ben, dan vatten zij dat namelijk op als "chagrijnig" en ze vinden dat heel "sfeerbepalend". Is namelijk al eens eerder een heetgebakerde discussie over geweest...
Ik ben gewoon druk en niet zo'n kletserd ;(

Heel herkenbaar. Ik vind het ook gewoon fijn om stil te zijn en ben van mezelf rustig. Sommige mensen vinden dat heel raar blijkbaar en kunnen daar niet zo goed mee omgaan :roll:

Beroerd is dat he... Ik doe mijn best om me aan hun aan te passen en als het geluid me te veel wordt, ga ik muziek luisteren of engelse documentaires omdat ik rustig wordt van dat accent :'), maar dat vinden ze dan weer asociaal. Terwijl ik al 100 keer heb uitgelegd dat het niet aan hun ligt, maar dat ik er gewoon echt niet tegen kan en liever me concentreer op mijn werk.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:19

Mensen die bij alles 'letterlijk' zeggen, met als toppunt: "Ik ging letterlijk dood".

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:21

Steeph schreef:
Dat het gewoon weer poedersuiker is en ik mijn dekentje mee wil nemen naar alles wat zich buiten mijn bed bevind... :Z

Anoniem schreef:
Lau schreef:
Doen! :D

:j Met foto's!

Ik heb mijn fleecedekentje maar niet mee genomen tijdens mijn wandelingen naar de Kruidvat, Appie en bloemenwinkel. Mijn jas was toch wat beter bestand tegen het hemelwater :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:43

Jolien87 schreef:
Mensen die bij alles 'letterlijk' zeggen, met als toppunt: "Ik ging letterlijk dood".

Hahaha ja dit :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 12:16

Dat ziggo een storing geeft als ik opgenomen programma's wil gaan kijken. Op de site zelf geven hun geen storing aan. Dat ding al 2x gereset.

emily17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 13:14

femke19 schreef:
Heb gisteren rond 18:30 een pakketje besteld, nog gewoon op tijd dus. Pakketje zou vandaag tussen 09:00 en 22:00 bij mij thuis afgeleverd worden. Het is nu 21:48 en nog steeds niks

Nog steeds niet binnen... hoop dat het nog wel binnenkomt vandaag :=

Wijziging: pakketje kwam ongeveer een minuut later binnen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 13:42

Mezelf: laat net m'n I-phone in de hondenwaterbak vallen -:(-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:03

Dat een klant net pissig werd omdat ik zijn boodschappen te snel scande.... sure dude

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:06

Dat er nog steeds geen communicatie van de scholen van de kinderen is. Morgen moet oudste boeken halen volgens een rooster waarbij de klas aangeeft wanneer je moet komen. Maar de mail in welke klas ze zit, is er nog niet.....
Jongste begint dinsdag aan een introductie periode van 2 weken met o.a. een kamp... die info zouden we deze week krijgen. Is er ook nog niet.

Er zijn mensen die graag iets een beetje op tijd weten om dingen te kunnen regelen met werk en andere afspraken....

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:16

Mijn chocola is op.... ;(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:17

Shaggy09 schreef:

Helemaal mee eens. :j
Ergens wel grappig ook. Ben wel benieuwd of we het wel over dezelfde hebben trouwens. :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:17

Nu wil ik weten over wie jullie het hebben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:19

Ik al paar dagen mijn jobcoach terug appen moet maar geen zin heb en ze blijft maar appen omdat ze een antwoord wil -zucht -

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:25

Whale schreef:

Ik ook -O-

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:36

Die verdomde rothond van mijn ouders. Echt ik kan hem uitkotsen!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:39

Gister al gebeurd, maar het is echt even blijven hangen... :\

Ik werk in een winkel en we hebben een echtpaar als vaste klant, beide zijn fysiek en mentaal niet tot alles in staat en ze zitten beide in elektrische rolstoelen. Ik had gisteren kassa en daarbij komt mevrouw aan mij vragen of er in de horloges nog een batterijtje moet of dat die er bij zit. Dus ik leg mevrouw uit dat die er waarschijnlijk al in zit, maar dat ik met alle liefde meteen even voor haar wil kijken. Tijdens mijn uitleg komt er een hele golf klanten naar de kassa toe. Als ik eenmaal achter de kassa sta en mevrouw afreken roep ik een tweede kassa bij ter ondersteuning. Er staan een moeder en zoon achter het echtpaar in de rij. Op het moment dat ik de tweede kassa bijroep zegt de zoon tegen niemand specifiek "Hehe, dat duurde lang", waarop ik geen reactie heb gegeven. Het echtpaar ruimt rustig het wisselgeld en de producten op, ik geef haar het werkende horloge en het doosje. Terwijl ze alles opruimt staat ze nog in het gangpad van de kassa waardoor het pad tijdelijk geblokkeerd is. Ik begin vast met het scannen van de producten van de moeder en zoon waarbij me op valt hoe respectloos beide zijn tegen het echtpaar en dat ze wat langer nodig hebben. Ik zorg dat moeder en zoon vast kunnen afrekenen en vraag of het echtpaar in de rolstoel een klein stukje verder zou willen rijden, mevrouw geeft als reactie dat ze dan bij haar man op schoot zit. Ik beslis dat het me de moeite niet waard is om uit te leggen dat ze dan ook beide een stukje kunnen doorrijden en laat het gaan. Blijkbaar konden moeder en zoon dat niet zo goed handelen, want er kwam me toch een stortvloed aan respectloze, belachelijke, sarcastische reacties. Ik kon mijn kaak van de vloer schrapen. :n
Als ik gisteren achter de kassa tegen iemand was geflipt, dan waren het echt wel die moeder en zoon. Gatverdamme. :r
Mocht iemand zichzelf hierin herkennen: ga je schamen, jij respectloos stuk vuil. :evaw:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 15:31

Klanten 8)7

Ik: 'Bedankt voor de aanvraag, we kunnen dit voor woensdag verzorgen' (wat al redelijk is, gezien de omvang van het project en het feit dat de helft van de mensen op vakantie is)
Klant: 'Okee, dan zet ik de deadline op maandag'

8)7

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 15:47

Niobe schreef:
Whale schreef:

Ik ook -O-

Idem. :+

Ik erger me aan mezelf. Ben te lui geweest om te kijken tegen wanneer ik een van mijn examentaken opnieuw in moest leveren. Blijkt het tegen morgenavond te zijn... Oeps. Achja, aan de positieve kant is uitstellen nu niet echt een optie meer. *stelt alsnog uit*
(Heb nog geluk gehad dat ik het gisteren besloot te checken, anders had ik echt problemen gehad. := )

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 16:27

Dat een reparatie via een extern bedrijf bij de MediaMarkt 160 euro duurder is dan bij een lokaal bedrijf hier in de buurt. Hoezo? 8)7
Nu maar laten retourneren zonder reparatie.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 16:51

Ik wil heeeel graag naar new York. Maarja, geld he := :')