Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sintara schreef:Over slechte programma´s en plastische chirurgie gesproken.. Er was eerst ook zo´n programma over iemand die een zesling kreeg. Die wilde toen plastische chirurgie voor haar buik, en nou net die aflevering heb ik gekeken.
De huid op haar buik leek wel op een verfrommelde vuilniszakEcht heel zielig. En die chirurg maar zeggen dat ze het helemaal niet slecht getroffen had na een zesling
Niobe schreef:Kind was nogal veelijsend?

, werk ook met hem) en er liep een ros kind rond. Ik was aan het vertellen dat ik het jammer vond dat mensen tegenwoordig zo spastisch zijn over foto's maken van hun kinderen want ik wou van elk ros kind een foto maken en naar mijn zus sturen om haar te stangen (haar vriend is roodharig). Waarop mijn vader zei: je moeder en ik hadden er het laatst over en we hopen dat jullie verstandig zijn. Voor ons moet je absoluut geen kinderen krijgen en je zus ook niet. Wat voor een wereld gaan ze in terecht komen?Waratje schreef:Niobe schreef:Kind was nogal veelijsend?
Of misschien veelkrijsend?
MarcoBorsato schreef:Mwahah
Nee Margootje mocht geen zwart hoorntje want dat vond oma niet gezellig. Mijn god houd op met me.