Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Verklaart wel waarom we nog verdacht veel inpakpapier over hebben op de rol. Was bedoeld voor om de doos.
Heb nog een telefoonhoesje wat nog niet binnen is voor je. En had nog zalm kattensnoepjes erbij willen doen, maar Olivia begrijpt nog steeds niet dat ze geen kat is, dus die ligt mooi in haar mand met het pakpapier versnipperd en het doosje keurig opengemaakt.
Overigens ook meteen waarom je niet om 5 uur in de ochtend een hele moeilijke hint moet bedenken. Als je het via Google nazoekt de hints kom je op Olivia haar naam uit. Op haar volledige naam kom je vervolgens den foto tegen die op Bokt staat en van daaruit dus op mijn profiel. Alleen om 5 uur in de ochtend bedenk je blijkbaar niet dat Bokt ook een zoekfunctie heeft :’)
Ushanka schreef:Deeskuh88 schreef:Ushanka! Jij bent mijn SS!
Jaaaaa!![]()
Sorry voor de lastige hint, hij kon inderdaad op meerdere manieren geïnterpreteerd worden en was je het woord voor woord gaan vertalen, dan kwam er ‘nooit niet’ uit in het Nederlands. Had daar niet bij stil gestaan toen ik hem maakte, maar het is je gelukt!!![]()
Ik was even bang dat je op Utrecht als woonplaats zou zoeken door het inpakpapier van Hoog Catharijne. Mijn papier was uiteindelijk op en ze hadden er een gratis inpakserviceik zit vaak genoeg in Utrecht door mijn studie, dus daar had ik toen gebruik van gemaakt.
Ik vond het oprecht súper leuk om jou als lootje te hebben en voor je te shoppen! Een lootje waar ik helemaal all out bij kon gaan, echt geweldig. De uitpakverslagjes waren ook zó leuk om te lezen.
De eerste kaart had eigenlijk veel eerder aan moeten komen, maar ik ben blij dat hij niet na het pakket bezorgd werd. Laat je het even weten als je het digitale bestand van de tekening van je diertjes wilt hebben? Dan mail ik hem morgen door.
irisskib schreef:Jaaaaaa hij is er![]()
![]()
![]()
[ [url=m/hqoUnF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na een hele worsteling met het papier eindelijk de doos open![]()
[ [url=m/0SFadQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als eerste echt een super leuk kaartje en daarna de hint
[ [url=m/3HAxYa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pqxxtp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ojOz9d.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan alle kados bij elkaar![]()
[ [url=m/Tye0HO.jpg]Afbeelding[/url] ] echt super veel![]()
Uitgepakt en er echt super blij mee![]()
[ [url=m/Id56s2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt super leuk pakket gekregen en zelfs rekening gehouden met de kaarsjes die op batterijen zijn dus kan ik geen brand op stal veroorzaken
Xfioon ben jij mijn secret santa?
Thats_Me schreef:Mijn secret Santa en postNL hebben mij lang laten wachten. Vandaag was het zo ver dat ik mijn pakketje kon ophalen bij het postpunt![]()
![]()
Hoewel ik al de hele dag koppijn heb werd ik gelijk vrolijk van het cadeaupapier![]()
Thuis voorzichtig de doos bekeken en open gemaakt.
[ [url=m/pSKHLU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na het openen van de doos, wat veel cadeautjes!
[ [url=m/tlkvVv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F6yvpZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hint, erg leuk verzonnen.
[ [url=m/lay7i2.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan natuurlijk de uitgepakte cadeaus. Wat ontzettend leuk. Lieve Santa wat heb je goed je best gedaan. Ik ben er heel erg blij mee.
[ [url=m/1rosyV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inmiddels dankzij dit concept al heel wat sneeuwpoppen verzameld. Die op het doosje is ook van secret santa. Die grote heb ik zelf gekocht.
[ [url=m/0FYyZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervolgens druk gepuzzeld en gestreept. FennaK ben jij mijn secret Santa? Echt super bedankt voor de leuke cadeaus
shirleyp schreef:cnterpstra, ben jij mijn ss?
![]()
![]()
Heeeeeeel erg bedankt! Wat een feest om dit te mogen ontvangen.De hints waren ook erg leuk en hebben me echt even zoet gehouden
En de cadeaus zijn stuk voor stuk perfect uitgezocht. Bedankt voor alle moeite die je voor me hebt gedaan, blijft heel speciaal