Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:21

Verklaart wel waarom we nog verdacht veel inpakpapier over hebben op de rol. Was bedoeld voor om de doos.

Heb nog een telefoonhoesje wat nog niet binnen is voor je. En had nog zalm kattensnoepjes erbij willen doen, maar Olivia begrijpt nog steeds niet dat ze geen kat is, dus die ligt mooi in haar mand met het pakpapier versnipperd en het doosje keurig opengemaakt.

Overigens ook meteen waarom je niet om 5 uur in de ochtend een hele moeilijke hint moet bedenken. Als je het via Google nazoekt de hints kom je op Olivia haar naam uit. Op haar volledige naam kom je vervolgens den foto tegen die op Bokt staat en van daaruit dus op mijn profiel. Alleen om 5 uur in de ochtend bedenk je blijkbaar niet dat Bokt ook een zoekfunctie heeft :’)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:22

Het kan in Almere? Is dat echt een gezegde ofzo? :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:22

Jolien87 schreef:
Het kan in Almere!

Ik probeerde het nog subtiel te verwoorden :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:23

Bellatrix schreef:
Het kan in Almere? Is dat echt een gezegde ofzo? :+

Citymarketing }:0

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:23

Oeh, sorry! :=

En ja, dat is serieus het motto van (gemeente) Almere. Vreselijk.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:24

Bellatrix schreef:
Ik kom er nog steeds niet uit...

Help?

[ [url=m/UovDPn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow deze is zo simpel als je recent de overgebleven profielen hebt bekeken, wauw. Haha.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:24

StonedRomy schreef:
Verklaart wel waarom we nog verdacht veel inpakpapier over hebben op de rol. Was bedoeld voor om de doos.

Heb nog een telefoonhoesje wat nog niet binnen is voor je. En had nog zalm kattensnoepjes erbij willen doen, maar Olivia begrijpt nog steeds niet dat ze geen kat is, dus die ligt mooi in haar mand met het pakpapier versnipperd en het doosje keurig opengemaakt.

Overigens ook meteen waarom je niet om 5 uur in de ochtend een hele moeilijke hint moet bedenken. Als je het via Google nazoekt de hints kom je op Olivia haar naam uit. Op haar volledige naam kom je vervolgens den foto tegen die op Bokt staat en van daaruit dus op mijn profiel. Alleen om 5 uur in de ochtend bedenk je blijkbaar niet dat Bokt ook een zoekfunctie heeft :’)

ach ach olivia!

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:25

Ohh africanlady dus niet mijn ss.. dan gaan we weer verder op zoek. Ik denk dat welcome to the jungle de enige hint was? Meer kon ik niet vinden

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:26

Mijn secret Santa en postNL hebben mij lang laten wachten. Vandaag was het zo ver dat ik mijn pakketje kon ophalen bij het postpunt *\o/* *\o/*

Hoewel ik al de hele dag koppijn heb werd ik gelijk vrolijk van het cadeaupapier <3

Thuis voorzichtig de doos bekeken en open gemaakt.

Afbeelding

Na het openen van de doos, wat veel cadeautjes!

Afbeelding

Afbeelding

De hint, erg leuk verzonnen.

Afbeelding

En dan natuurlijk de uitgepakte cadeaus. Wat ontzettend leuk. Lieve Santa wat heb je goed je best gedaan. Ik ben er heel erg blij mee.

Afbeelding

Inmiddels dankzij dit concept al heel wat sneeuwpoppen verzameld. Die op het doosje is ook van secret santa. Die grote heb ik zelf gekocht.

Afbeelding

Vervolgens druk gepuzzeld en gestreept. FennaK ben jij mijn secret Santa? Echt super bedankt voor de leuke cadeaus <3

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:46

Ushanka schreef:
Deeskuh88 schreef:
Ushanka! Jij bent mijn SS!

Jaaaaa! *\o/*

Sorry voor de lastige hint, hij kon inderdaad op meerdere manieren geïnterpreteerd worden en was je het woord voor woord gaan vertalen, dan kwam er ‘nooit niet’ uit in het Nederlands. Had daar niet bij stil gestaan toen ik hem maakte, maar het is je gelukt!! :j

Ik was even bang dat je op Utrecht als woonplaats zou zoeken door het inpakpapier van Hoog Catharijne. Mijn papier was uiteindelijk op en ze hadden er een gratis inpakservice _O- ik zit vaak genoeg in Utrecht door mijn studie, dus daar had ik toen gebruik van gemaakt.

Ik vond het oprecht súper leuk om jou als lootje te hebben en voor je te shoppen! Een lootje waar ik helemaal all out bij kon gaan, echt geweldig. De uitpakverslagjes waren ook zó leuk om te lezen.

De eerste kaart had eigenlijk veel eerder aan moeten komen, maar ik ben blij dat hij niet na het pakket bezorgd werd. Laat je het even weten als je het digitale bestand van de tekening van je diertjes wilt hebben? Dan mail ik hem morgen door. :)

Ooh, dat zou wel supertof zijn! Ik vind hem zo leuk gemaakt! Je bent echt ontzettend creatief. Ben blij dat je mij zo'n leuk lootje vond. Vind het pakket ook nog steeds helemaal fantastisch. Die Eevee ligt al elke avond bij mij in bed, haha.
De post is hier wel vaker vertraagd. Je hebt het mij met de hint aardig moeilijk gemaakt, en toch is hij ergens ook wel geniaal. Ik had nog nooit van een Ushanka gehoord :D Vandaar dat ik de link steeds maar niet had gelegd. Tot ik je profiel bekeek.. Haha! Je hebt het ontzettend goed gedaan en ik vond je een superleuke Secret Santa!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:49

irisskib schreef:
Jaaaaaa hij is er *\o/* *\o/* *\o/*
[ [url=m/hqoUnF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na een hele worsteling met het papier eindelijk de doos open 8)7
[ [url=m/0SFadQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als eerste echt een super leuk kaartje en daarna de hint
[ [url=m/3HAxYa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pqxxtp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ojOz9d.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan alle kados bij elkaar :oo
[ [url=m/Tye0HO.jpg]Afbeelding[/url] ] echt super veel <3

Uitgepakt en er echt super blij mee *\%/*
[ [url=m/Id56s2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt super leuk pakket gekregen en zelfs rekening gehouden met de kaarsjes die op batterijen zijn dus kan ik geen brand op stal veroorzaken
Xfioon ben jij mijn secret santa?

Jaa klopt!!
Gelukkig ben je er blij mee! Er zijn nog wat ome Ali dingetjes onderweg dus die zal ik met de briefpost besturen als ze binnen zijn! Dus moest even last minute op jacht voor andere kados haha

Wel grappig dat wij elkaar SS waren!

Ik dacht er nog aan om als hint wat cadeau papier te recyclen en daar een briefje bij te doen met een hint haha

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:51

Thats_Me schreef:
Mijn secret Santa en postNL hebben mij lang laten wachten. Vandaag was het zo ver dat ik mijn pakketje kon ophalen bij het postpunt *\o/* *\o/*

Hoewel ik al de hele dag koppijn heb werd ik gelijk vrolijk van het cadeaupapier <3

Thuis voorzichtig de doos bekeken en open gemaakt.

[ [url=m/pSKHLU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na het openen van de doos, wat veel cadeautjes!

[ [url=m/tlkvVv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/F6yvpZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

De hint, erg leuk verzonnen.

[ [url=m/lay7i2.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan natuurlijk de uitgepakte cadeaus. Wat ontzettend leuk. Lieve Santa wat heb je goed je best gedaan. Ik ben er heel erg blij mee.

[ [url=m/1rosyV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Inmiddels dankzij dit concept al heel wat sneeuwpoppen verzameld. Die op het doosje is ook van secret santa. Die grote heb ik zelf gekocht.

[ [url=m/0FYyZL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vervolgens druk gepuzzeld en gestreept. FennaK ben jij mijn secret Santa? Echt super bedankt voor de leuke cadeaus <3

Yesss it was me!!! {:) *\o/*

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:55

{:) {:) {:) Komt ‘ie dan: pakketverslag! {:) {:) {:)

Het pakket:

Afbeelding

Na openen lag bovenop een mooie kaart met deze tekst:

Afbeelding

Voorzichtig uitpakken := Mijn geduld werd op de proef gesteld...
Als vulling zijn er folders gebruikt, dus die heb ik eerst helemaal uitgevouwen en gecheckt op hints :')

Afbeelding

Nog geen hint gevonden, wel een heeeeule berg cadeaus *\%/*

Afbeelding

Dus voorzichtig aan het cadeaus uitpakken begonnen. En jawel! Daar waren de hints!

Afbeelding

Eerst een ereplekje voor mijn topcadeaus! Echt heel blij mee! Aan alles is gedacht, van mijn vakantie tot mijn konijnen tot mijn liefde voor eten <3 Bedankt! _/-\o_

Afbeelding

En dan de hints... Ik ben als wie is de mol fan best wat hysterisch gestalk gewend, maar dit is gewoon creepy en fantastisch tegelijk :x Mijn god... Mijn ss heeft minstens teruggelezen tot 2015 := Genant :')

Afbeelding

Ik moest zelfs mijn eigen berichten teruglezen om de antwoorden te vinden 8)7 Een soort stalken in reverse _O- Maar het is gelukt! Na wat gepuzzel kwam ik op het volgende uit:

Afbeelding

{:) cnterpstra, ben jij mijn ss? >;) :D

Heeeeeeel erg bedankt! Wat een feest om dit te mogen ontvangen. *\%/* De hints waren ook erg leuk en hebben me echt even zoet gehouden +:)+ En de cadeaus zijn stuk voor stuk perfect uitgezocht. Bedankt voor alle moeite die je voor me hebt gedaan, blijft heel speciaal <3

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:58

Oke ik ga een gokje wagen Ldev ben jij mijn ss?

Hmm zie nu dat ik het fout heb verder zoeken maar
Laatst bijgewerkt door ryukapple op 20-12-18 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:09

Afbeelding

Mijn pakket was heel leuk ingepakt met een gouden strik, ik begon alleen als een klein kind te scheuren voordat ik aan foto's dacht :')

Afbeelding

Afbeelding
De cadeautjes <3 De sokken zijn echt heerlijk warm! Ik heb nog even de tijd nodig om mijn hints uit te vogelen.

Hint: 11475121
_=1

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:14

OMG ik kreeg ineens een ingeving!

@ Nooor_ : Ben jij degene die ik mag bedanken voor mijn super leuke pakket?

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:15

Jaaaah hier ook mijn pakket!

Afbeelding
Mijn zoontje was helemaal stuiter, dus die mocht even wat langer opblijven om mij te helpen uitpakken.

Ss mijn complimenten, was denk ik dit jaar geen makkelijk lootje, erg druk op het werk, dus weinig op bokt geweest.
De pakjes:
Afbeelding

In de eine doosjes zaten de hints, daar ga ik zk eens even goed naar kijken..

Het eerste pakje was al een topper

Afbeelding

En alle kadootjes:

Afbeelding

Helemaal gaaf, en de kerstbsl en hanger, echt meer dan gaaf!
En de mokken, 1 zelfs met cake
Oeh slofjes aan, mokje thee mokje cake, kmeurboek, jaah k kom de kerst wel door

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:23

FennaK schreef:
Voor als mijn SS het gemist heeft tussen alle pakketjes berichten :D

FennaK schreef:
LdeV ben jij mijn SS? <|- {:)

Late reactie, maar helemaal goed!!!
IT'S ME :D

Je had het snel geraden! Ben blij dat het pakketje goed in de smaak valt.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:25

Woehoe..krijg bericht van mijn moeder dat ook mijn pakket binnen is.
Maar ben nu niet thuis en weet nog niet of ik vanavond of morgenochtend thuis kom.
Maar zo leuk dat het binnen is!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:34

Hier nog steeds geen pakket -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:35

Secret Santa Hint

Citaat:
lieveli. ik begrijp dat jij het nogal moeilijk hebt. de hint op papier (niet het gedicht) heeft alles met mijn paard te maken. ook vind oa in jouw kados een hint.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:00

goldenarrow schreef:
Hier nog steeds geen pakket -O-

Dat is balen -O- Maar houd hoop, er is vast een goede reden waarom hij wat later is :(:)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:10

Rambogirl schreef:
OMG ik kreeg ineens een ingeving!

@ Nooor_ : Ben jij degene die ik mag bedanken voor mijn super leuke pakket?

*\o/*
Ja!
Ik was bang dat mijn hint te makkelijk zou zijn maar gelukkig viel het mee haha

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:21

shirleyp schreef:
{:) cnterpstra, ben jij mijn ss? >;) :D

Heeeeeeel erg bedankt! Wat een feest om dit te mogen ontvangen. *\%/* De hints waren ook erg leuk en hebben me echt even zoet gehouden +:)+ En de cadeaus zijn stuk voor stuk perfect uitgezocht. Bedankt voor alle moeite die je voor me hebt gedaan, blijft heel speciaal <3

Jaaaaa! Ik ben jouw SS! Hoop dat het allemaal een beetje bij je past, heb je goed gestalkt in oudere topics ook :o . Ik vond het erg leuk om voor je te shoppen!

De hint heb je aan mijn moeder te danken :') . Vrienden hadden een soortgelijk idee bij hen via Whatsapp gespeeld. De oplossing leidde naar een verstopplek waar ze stiekem cadeautjes hadden achtergelaten in het vakantiehuisje waar ze op dat moment zaten. Maar in plaats van neutrale vragen wilde ik heel graag woorden vinden die echt op jou persoonlijk sloegen. Was voor sommige letters nog aardig speuren tussen al je posts en daardoor inderdaad soms flink ver terug :+ .

Blij om te lezen dat je het een leuk pakketje vond!!

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:25

Hmm sorry ss het lukt me totaal niet je te vinden ik ga het morgen nogmaals proberen