Ik wil op vakantie, ergens weg ver en daar helemaal verliefd worden en nooit meer terugkomen. Of zo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Eigenlijk is Tinder gewoon een domme app.
Ik wil op vakantie, ergens weg ver en daar helemaal verliefd worden en nooit meer terugkomen. Of zo.
Wie weet wat voor leuks ik tegen kom..

een ex scharrel stuurde ook regelmatig een foto, viel me een paar keer niks aan op, totdat ik na een paar keer besefte dat hij telkens dezelfde foto stuurde
ik weet niet wie meer door de mand viel, hij omdat hij zei dat het steeds een nieuwe foto was, of ik dat ik dus nooit goed naar die foto heb gekeken anders was het me wel eerder opgevallen. Anyway, nee, sorry het blijft toch geen mooi lichaamsdeel om naar te kijken
zelf wel eens foto's gestuurd, maar dan wel bedekt, in lingerie, zonder hoofd 

Relaxed schreef:Jibbel, bzv zat ook niet echt wat bij he

). Ik heb behoorlijk grootse plannen voor volgend jaar, hopelijk gaat dat allemaal door. Nu ook dus minder behoefte meer aan een vent in mijn leven. Het zal ook wel een beetje aan het seizoen liggen, in de winter altijd meer behoefte daaraan, in de zomer vermaak ik me wel met het mooie weer
Yvankaxx schreef:Cer schreef:Goed man, superstoer!! Ik twijfel daar ook steeds over..
Of gewoon simpelweg een strandvakantie dat ik even kan slapen en zonnen.. Maar ik ben niet zo'n held alleen..
Ik durf ook niet alleen hoor, ga deze zomer waarschijnlijk mee met een groepsles/singlereis