Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:c_alsemgeest schreef:Zit de laatste jaren alleen maar meer nitriet in... dus zou het er niet op wagen om 2x op te warmen.
Citaat:Mag je spinazie opwarmen?
Ja, dat mag. Het is wel belangrijk dat je restjes spinazie na de eerste bereiding snel laat afkoelen en in de koelkast bewaart, bij 4 tot 7 graden Celsius. Zo krijgen bacteriën die de potentieel schadelijke stof nitriet produceren, minder kans om te groeien. Bewaar restjes nitraatrijke groente niet langer dan 2 dagen in de koelkast en geef ze niet aan kinderen die nog geen 6 maanden oud zijn. Invriezen van spinazie mag overigens ook gewoon.
Bron https://www.gezondheidsnet.nl/groente-e ... e-opwarmen
Let ook op het verschil tussen nitraat en nitriet. Twee verschillende stoffen.
Paulina schreef:Is er iemand die voor je uit kan zoeken wat er praktisch gezien gebeurd mocht ik nu een ongeluk krijgen en overlijden? (zoals wat er juridisch met mn zoon gebeurd, mn huis, mn bedrijf)
Ik zou dit graag nu weten zodat ik kan zien of ik alles naar mijn inzien goed geregeld heb.
xSCWx schreef:Paulina schreef:Is er iemand die voor je uit kan zoeken wat er praktisch gezien gebeurd mocht ik nu een ongeluk krijgen en overlijden? (zoals wat er juridisch met mn zoon gebeurd, mn huis, mn bedrijf)
Ik zou dit graag nu weten zodat ik kan zien of ik alles naar mijn inzien goed geregeld heb.
Als je dat goed geregeld wil hebben moet je het laten vastleggen bij een notaris.
Yentaah schreef:Hoe bedenken buitenlandse mensen ‘goh, ik begrijp echt geen woord van dit forum, laat ik me aanmelden!’ Alsof ik opeens naar een Turks forum ga, en daar even neerknal ‘hoi, dit ziet er leuk uit, kom nederlands praten met mij!’