Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:38

Flessuh schreef:
Yvankaxx schreef:
In Leeuwarden heb je hemels festival! Vriendinnen van me gaan daar heen, ik zit helaas weer met late dienst en tegen de tijd dat ik klaar ben dan is het afgelopen :+

Afgelopen weekend had je Xplode *\%/* :# *\%/*

en nu voel ik me braaf met nooit gerookt of drugs gebruikt.. en amper drinken :+
Misschien ben ik daarom gewoon te saai :+ :') Universitaire studiepik B-)

Ik als HBO nerd al die dingen ook niet gedaan hoor. Heb er niks mee en heb een vriendje gevonden die net zo saai is als ik :))

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:44

Ach, mijn vriend en ik hebben het wel gedaan en zijn alsnog geëvolueerd in hele saaie burgerlijke mensen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:51

Haha de ene "dokter" blijft me maar berichten sturen, nu stelde hij een date voor:
We spreken af in Parijs en zijn chauffeur komt me oppikken en we gaan daar iets eten enz.. :') :')
Nu is hij beledigd omdat ik hem niet geloof en ben ik vreselijk saai volgens hem :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 21:07

Ik heb liever een vriend die af en toe eens blowt dan iemand die rookt.

Maaaaaar mijne doet aan beide niet en drinkt graag chocomel of fristi en maak ik blijer met een grote milkshake dan met een biertje. :')

Ik zou iemand die rookt niet direct uitsluiten maar het zou wel heel lastig worden.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 21:15

Fristi is anders heerlijk, drink ik ook bij de lunch thuis :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 21:15

DanielleB schreef:
Kun je dan niet beter naar de huisarts oid gaan om er mee aan de slag te gaan? Dat je niet een joint nodig hebt om in slaap te komen?

Nou dan komt er uit dat ik of aan de ritalin moet om dat eerst te probeten en dat wil ik niet.

Wel hebben we oxzazepam geprobeerd en dat werkt ook niet.

En als ik echt blijf liggen lukt het wel uiteindelijk in slaap te vallen alleen dat duurt of lang of ik heb de rust dus niet om te blijven liggen dan en dan begint het weet van voor af aan.

Eerst toen ik nog in de paarden werkte deed ik het nog wel eens vaker savonds omdat ik dan al heel laat thuis was vaak pas na 11e en dan even bleef zitten etc alles doen en dan snel wilde slapen. Toen ik zonder werk even zat 2 maanden gelijk niet meer gedaan omdat ik er geen patroon in wil ontwikkelen.

Nu dus af en toe als ik geen zin heb in die onrust. En ben er van overtuigd dat wiet beter is dan ritalin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:05

Roken is hier echt een no go. Ik wil geen asbak als vriend. Als mijn vriend had gerookt was het gewoon niks geworden. Ik heb bijna 2 jaar samengewoond met een vriendin/studiegenoot die rookte en vond het echt ontzettend smerig. Al je spullen stinken naar rook. Je kleding, of het nu net van de waslijn komt of niet. Vreselijk.. voor mij echt afknapper nummer 1.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:19

idinn schreef:
Roken is hier echt een no go. Ik wil geen asbak als vriend. Als mijn vriend had gerookt was het gewoon niks geworden. Ik heb bijna 2 jaar samengewoond met een vriendin/studiegenoot die rookte en vond het echt ontzettend smerig. Al je spullen stinken naar rook. Je kleding, of het nu net van de waslijn komt of niet. Vreselijk.. voor mij echt afknapper nummer 1.

Ja snap ik heel goed.. Het zou sowieso niet in m'n huis mogen en heb geen afdakje buiten ofzo dus dat wordt lekker in de regen staan met je sigaret. Want inderdaad, alles ruikt naar rook. Doe je zo je best om je huisje lekker fris te houden en dan is dat in 1 klap weg.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:25

Ik rook sowieso altijd buiten en ik heb nog geen commentaar gehad dat mijn kleding naar rook stinkt Haha!
Zonde als dat het gene is waar op je een leuke jongen laat schieten!

Ik heb het wel altijd verteld voor dat ik op date ging omdat er toch wel een soort van taboe op rust.

En als je iemand vind die jou leuk genoeg vind kan hij altijd nog stoppen met roken!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:36

Britt_Sisi schreef:
Ik rook sowieso altijd buiten en ik heb nog geen commentaar gehad dat mijn kleding naar rook stinkt Haha!

Geloof me, het is wel zo. :P Ik heb zelf nooit gerookt, maar allebei m'n ouders wel. Nooit last gehad van de lucht of iets dergelijks, maar wel eens van een collega een opmerking gehad dat de tas van de standbylaptop naar rook rook. Ik rook het zelf niet. Bij mij in huis wordt er niet gerookt en als ik nu eens bij ma of pa binnen stap, valt die lucht gelijk op, waarschijnlijk omdat ik het niet meer gewend ben.

Persoonlijk geen problemen mee als mensen roken, ga er ook rustig bij staan in het rookhok ofzo, maar ik begin er niet aan :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:50

Roken of drugs.
Drugs ben ik geen fan van, iemand die "af en toe" (lees; niet wekelijks) blowt vind ik nog "oke". Maar liever helemaal niet. Zelfde verhaal met andere drugs. Ik ben er gewoon geen fan van dus liever gewoon niet.
Roken is voor mij echt een no-go geworden. 3,5 jaar lang een vriend gehad die rookte. Ik accepteerde het omdat ik om hem gaf, maar achteraf gezien heb ik mezelf daar echt mee de nesten in gewerkt met mijn astma. Plus dat inderdaad alles stonk, vond dat altijd zo vies.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:51

Staan er weer een hoop dates gepland met al die vrije dagen voor de deur? Hemelvaart, Pinksteren..
Ik heb dit weekend een "zullen we dit weekend samen op de boerderij passen" date! Ik heb om te beginnen maar afgesproken om daar donderdag heen te gaan en dan vrijdag moet ik weer werken en dan zien we wel of ik de rest van het weekend blijf :o?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:52

DanielleB schreef:
Ja ik zit ook maar te denken aan een festival ofzo.. We gaan al veel te vaak uit eten haha dus dan een snelle hap er achter aan of thuis even ofzo. Nog maar even online kijken waar wat is :)

Leeuwarden heeft straatfestivsl, wil je wat boerser dan is er zwarte cross op het oldtimerfestival in Hoornsterzwaag.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:59

suikermeisje schreef:
Flessuh schreef:

en nu voel ik me braaf met nooit gerookt of drugs gebruikt.. en amper drinken :+
Misschien ben ik daarom gewoon te saai :+ :') Universitaire studiepik B-)

Ik als HBO nerd al die dingen ook niet gedaan hoor. Heb er niks mee en heb een vriendje gevonden die net zo saai is als ik :))

En ik met alleen afgeronde middelbare school ook niks van dit alles gedaan hoor..zelfs nog nooit aangeschoten geweest.. :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:01

Pascalle90 schreef:
Staan er weer een hoop dates gepland met al die vrije dagen voor de deur? Hemelvaart, Pinksteren..
Ik heb dit weekend een "zullen we dit weekend samen op de boerderij passen" date! Ik heb om te beginnen maar afgesproken om daar donderdag heen te gaan en dan vrijdag moet ik weer werken en dan zien we wel of ik de rest van het weekend blijf :o?

Vrije dagen? >;)
Ik ga de komende dagen mijn vriend voorstellen aan een aantal vrienden (waaronder Exitium die ook in dit topic zit)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:12

Colien schreef:
Pascalle90 schreef:

Vrije dagen? >;)
Ik ga de komende dagen mijn vriend voorstellen aan een aantal vrienden (waaronder Exitium die ook in dit topic zit)

Neem je hem mee naar mijn verjaardag :o? :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:13

Nee naar een bbq bij mij thuis, en een "verjaardag-van-sanne-buitenshuis"

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:34

Ik ruik en proef de rook niet dus ik vind roken niet erg :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:39

Colien schreef:
Pascalle90 schreef:

Vrije dagen? >;)

Exitiwie? Afbeelding

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:47

Exitiwum

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:53

:')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 00:47

Berdien schreef:
Nou, inderdaad. Ik heb ook universiteit gedaan, master gehaald en alles. Maar heb écht wel gefeest. Ik herinner me nog nachten in Galway, Ierland... Oh men :D

Dus jij bent Ed Sheeran zijn Galway girl <<)

Hier ook een HBO'er, voormalig vmbo'er en mbo'er die nog nooit heeft gerookt, nooit drugs gedaan heeft en nog nooit echt goed dronken is geweest! Ik gooi alle vooroordelen de deur uit :D

Helaas zijn de leuke feestjes altijd als ik werkweekend heb, zo ook met Hemelvaart en Pinksteren.. wel 2 leuke dorpsfeesten op de planning :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 01:19

Ohjeetje ik heb deze week na een dateloze periode 2 dates staan, beide van in het wild dus :')

Morgen met een jongen die ik van vroeger ken, half uur mee gebeld maar de beste jongen was kneiterzat dus of dat nou representatief is voor hoe ie is vraag ik me af hahaha.

Vrijdag met de ex collega van een vriend, leuke gesprekken mee via de app, zowel diepgaand als pure onzin gesprekken. Daar krijg ik wel steeds meer zin in eigenlijk!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 07:18

Hihi flessuh, ik als MBO'er heb ook nog nooit gerookt of drugs gebruikt hoor :P En drink ook amper... Dus die zijn er ook hahaha..

Mijn vriend heeft "vroeger" wel veel gefeest, maar dat is er nu wel af hahah..

Hij heeft voorgesteld om eind juni een paar dagen weg te gaan. Ik heb dan een week vakantie, hij gaat proberen ook vakantie te krijgen en dan misschien even weg.

Oehh Robijntjah, ben benieuwd!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 07:30

Ik ben nu veel aan het feesten maar heb zeker niet de ambitie dat de rest van m'n leven in deze hoeveelheid te blijven doen.

Leuk danielle! Waar willen jullie heen?