Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Die zien er inderdaad erg leuk uit! Ik zal eens verder kijken op de duizendpoot siteheeft iemand ervaring met candleberry?
welke waxmelts raad jij mij echt aan kwa geursterkte? Ik ben het best te spreken over goose creek tot nu toe. Yankee heeft me twee keer teleur gesteld dus daar koop ik alleen nog jars van (omdat ik het leuke aankleding vind voor het huis
) en verder bridgewater vond ik ook prettig kwa sterkte.
ik heb best een grote woonkamer en anders ruik ik alles maar zo zwakjes.. Ik heb nu Village candle creamy vanilla op, die is ook lekker, heb hem wel op een waxinelichtjesbrander, niet elektrisch want dan ruik ik hem amper 

) in ons huis. Met 2 honden en 3 katten ruikt het altijd wat... "huisdierig". Ik had bedacht om wat waxmelts te branden in een paar ruimtes. 
assie schreef:Hoi, mag ik hier een waxmeltvraagje stellen?
Deze week komen er kijkers (hopelijk kopers) in ons huis. Met 2 honden en 3 katten ruikt het altijd wat... "huisdierig". Ik had bedacht om wat waxmelts te branden in een paar ruimtes.
Wat zijn neutrale, sterke waxmelts/geuren die het huis lekker fris kunnen laten ruiken zonder overheersend te zijn?
Tips?