Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:30

Echt, wtf. Zo zit je super leuk te kletsen en te dimdammen over afspreken, en zo zegt hij ineens dat het beter is als we ieder onze eigen weg gaan.

En maar zeiken dat vrouwen zo ingewikkeld zijn :+

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:51

Haha, aparte date Shilady. Ach, heb je tenminste weer wat leuks te vertellen aan je vriendinnen :))

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:31

Whaha Shilady wat een weirdo!! Daarna nog wat gehoord? Maar beter dat je je hondjes mee had uiteindelijk..

Renee, had je met deze jongen afgesproken? 'je eigen weg gaan' klinkt zo zwaar na alleen een chatgesprek pfff..

Had ik afgelopen vrijdag leuke date, heel gezellig gehad en allebei enthousiast nee begint tie nu ineens 'ik weet niet of ik verliefd op je kan worden' en 'ik zit in de knoop met mezelf' sjeeeeemig zeg het zal toch is gewoon normaal gaan allemaal he.. echt laat maar zitten hoor als je nu al zo twijfelt hoeft het voor mij niet meer, verliefd kom op zeg je hebt elkaar 1 keer gezien. Ik weet dat ook nog niet, daarvoor moet ik iemand vaker zien.
Laatst bijgewerkt door Lougino op 01-06-16 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:45

Volgens mij zijn uiteindelijk de vrouwen die weten wat ze willen en de mannen niet :+ En dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk te begrijp zijn.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:31

Ik denk dat in de knoop zitten ook vaak een excuus is, want hoeveel hebben dat hier al gehad...
Of is half nederland depressief?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:43

Ja dat dacht ik dus ook Furrow, hij appte net weer van ik weet het niet boehoe nou ik weet het wel, de groeten, het is daten geen huwelijk! ik heb ook het idee dat heel veel mannen denken dat ze echt gods gift to women zijn en dus verwachten dat ze een doutzen look a like kunnen krijgen. Goed tot dusver even de frustraties van hedenavond, echt leuk he dat daten :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:47

Furrow schreef:
Ik denk dat in de knoop zitten ook vaak een excuus is, want hoeveel hebben dat hier al gehad...

Ik vind dit nogal een gevaarlijke opmerking ;) Er zijn inderdaad heel veel mensen depressief in Nederland, er heerst alleen nog een taboe.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 09:41

Destination schreef:
Furrow schreef:

Ik vind dit nogal een gevaarlijke opmerking ;) Er zijn inderdaad heel veel mensen depressief in Nederland, er heerst alleen nog een taboe.

Nee hoor, geen gevaarlijke opmerking of taboe het is gewoon een vaak gebruikt excuus in het slow dumpen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 09:50

'Het ligt niet aan jou maar aan mij....'

Als je depressief bent of in de knoop zit bedenk je dat niet na de 1e date.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 09:55

lieveli schreef:

Een vriendin van mij had zelfs eens ik moet naar het leger excuus en ik ben 7 maanden onbereikbaar, om hem een paar weken later tijdens het uitgaan tegen te komen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 10:04

Lougino schreef:
Renee, had je met deze jongen afgesproken? 'je eigen weg gaan' klinkt zo zwaar na alleen een chatgesprek pfff..

Inderdaad alleen chat. Maar hij heeft tig keer benadrukt dat hij niet echt op zoek was naar een vaste relatie, waarop ik tig keer heb gezegd dat het me leuk leek om samen eens wat te drinken en dat ik hem echt niet gelijk ten huwelijk vroeg en 20 kinderen op de wereld zou zetten.
Hij dacht veel te veel voor mij na en weet nu ook niet zo goed waarom hij op tinder zit. Toen ik vroeg waarom hij mij dan geliked had, zei hij; meisjes met een friese stabij krijgen altijd een like. Tja, daar heb ik echt wat aan |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 10:37

Furrow schreef:
lieveli schreef:

Een vriendin van mij had zelfs eens ik moet naar het leger excuus en ik ben 7 maanden onbereikbaar, om hem een paar weken later tijdens het uitgaan tegen te komen..

Whaha wat een sukkel, wees dan gewoon eerlijk..

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 12:09

Tsja het is niet de eerste kerel die ik tref met veel persoonlijk issues, kijk niemand is perfect, ik ook niet en dat maakt ook niet uit maar dat onduidelijke en vage gedrag is gewoon niet tof. Ik zet het daten maar even op een laag pitje, steeds die teleurstellingen pff.. Maar goed er zitten hier meer in dit 'schuitje' dus toch fijn om het e.e.a. te kunnen delen.

Bijzondere kerel ook Renee :-s goed antwoord ook over waarom hij je had geliked slaat echt nergens op..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 17:59

Mwah, dat je met jezelf in de knoop zit weet je misschien wel voor een eerste date, maar het kan ook heel goed zijn dat je denkt dat het wel goedkomt en dat je het gewoon wilt proberen, maar erachter komt dat het gewoon niet gaat. Het is inderdaad een veel gebruikt excuus, maar er zit ook nog wel een aanzienlijk verschil tussen met jezelf in de knoop zitten en depressief zijn. Ik ben nog nooit in mijn leven echt in een depressie geweest maar ik heb wel periodes waarin ik even niet zo lekker ga en dat kan mijn dateleven echt heel goed beïnvloeden.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:25

Veel mannen haken wel af na (een paar) dates. Denk dat ze gewoon last hebben van bindingsangst. Ik heb er pas ook één laten gaan. Hadden al een keer afgesproken en hij kon voor de tweede keer pas weer eind juni (zei hij twee weken geleden) Graag of niet :') Als iemand nu al geen tijd heeft (al is het maar twee uur) om vrij te maken, heb ik geen interesse meer :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:34

Mannen niet alleen, vrouwen ook. Of na bijna twee maanden relatie :o :')

Met jezelf in de knoop, depressief of druk. Bij een gedeelte zal het echt zo zijn, bij een aantal ook niet. Ik weet wel dat ik de komende tijd écht heel erg druk ga zijn, dus daten gaat er niet in zitten. Heb het ook wel even gehad eigenlijk :=

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 19:33

Ik heb het ook echt even gehad merk ik. Ben in gesprek met een leuke man, hij vraagt net of ik dit weekend al iets te doen heb : nee zei ik: o dan kunnen wij misschien iets leuks doen... Hmm ja... Misschien wel maar misschien ook niet. :=
Is hij leuk genoeg? Ja eigenlijk wel! Maar merk dat ik gewoon even geen zin heb in daten.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:05

En hoe staat het hier met de dates? Iemand nog spannende date verhalen of afspraken dit weekend?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:42

Ik heb morgen een date!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:48

Ik ben al even met een tindermeneer aan het kletsen.. lekker degelijk gepraat maargoed :+
over twee weken na zijn examens een keer iets gaan doen waarschijnlijk

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:55

Geen date, maar ook geen zin in. Deze warmte + ik = minder charmant :')

Leuk Uhnee! Heb je nog wat van die ene dude gehoord?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 18:04

Jaaa ik weet ook echt niet wat ik aan moet doen, het is zo heet :') Verder helemaal niks van die ene gast gehoord op een random link naar muziek na een week geleden ofzo. Snap het nog steeds niet en vind het nog steeds jammer, maar het word wel minder. Dan niet!

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 23:59

Ik heb het super leuk met mn date. We zijn nu zo'n 6 weken lang 1-2 keer per week aan het daten. Helaas vertrek ik morgen naar Spanje voor minstens 6 weken. Dus daar zit helaas even een pauze in.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 00:56

Gracezellaa schreef:
Ik heb het super leuk met mn date. We zijn nu zo'n 6 weken lang 1-2 keer per week aan het daten. Helaas vertrek ik morgen naar Spanje voor minstens 6 weken. Dus daar zit helaas even een pauze in.

Goede test voor jullie, mis je elkaar ja of niet :P

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 10:45

Wat is het hier rustaggg geweest! Ben je nog op date geweest Kenyada?

En hoe was jouw date UhNee?

Ik heb nu 2 nieuwe op de app, allebei aardig en gezellig maar geen heel fanatieke appers. En het toeval wil dat een van de 2 bij mij in het dorp woont en ook nog is heel dichtbij :')
Die gozer waar ik mee op date was geweest die gelijk begon over verliefd zijn enzo..die heb ik niet meer gehoord :wave: nummer verwijderd en de groeten. Toen kreeg ik gister ineens allemaal appjes van een kerel waar ik echt een maand geleden mee heb gesproken maar ik heb dat afgekapt omdat hij maar 1.65 is en ik +- 10 cm groter..anyway die boodschap is blijkbaar niet aangekomen hahaha

Dan nog op tinder zelf een paar gesprekken, 1 is echt zo'n enorme spierbundel. Die wilde m'n naam weten zodat tie me kon checken op fb..ik zeg nou geef ik niet zomaar maar nee hoor hij haalt de foto's door google image search en huppakee hij weet precies wie ik ben :roll: zucht..naief van mij om te denken dat je 'safe' bent.