enamorada schreef:De bus kwam net aangereden dus ik rennen naar de bushalte, kom ik bij de deuren aan, doet de chauffeur ze dicht en rijdt weg. Ik stond letterlijk al voor de deur
Was het toevallig al tijd (geweest) om te vertrekken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ja maar chauffeur ik moet er hier uit, ja heb je dat gevraagd....uhm nee was het antwoord. Dus helaas pech voor je ik heb jullie 2x gewaarschuwd. Ja maar ik moet er echt hier uit, jammer voor je. Toen was het meisje zo snugger om te vragen mag ik er dan uit bij de volgende? Ben toch maar gestopt met de mededeling dat ik de volgende keer door rijd en ze pech hebben. Maar voor nu ik ze dan nog in het dorp afzetten 300 meter voorbij de halte.
Daar staat ook altijd als hij niet rijdt dus dan hoef je iig niet zo verschrikkelijk lang in de kou te staan blauwbekken... Vervelend! Warboel schreef:Heb je een smartphone? Ik kan je dan aanraden om de app OVInfo te installeren, kan je je bus volgen enzoDaar staat ook altijd als hij niet rijdt dus dan hoef je iig niet zo verschrikkelijk lang in de kou te staan blauwbekken... Vervelend!

die pakt ook alle OV tegenwoordig