Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en nog wat agavesiroop erbij ook
Tot de volgende wedstrijd laten staan (komende zaterdag) vond ik geen optie.
Iets met karma denk... Free2 schreef:Ik check mijn mobiel best vaak en soms als ik appjes krijg lees ik ze meteen op mijn lockscreen als ik ze ontvang maar dan moet ik van mezelf wachten met mijn telefoon ontgrendelen en antwoorden zodat het lijkt alsof ik met andere dingen bezig ben dan mijn mobiel
Zie ze eigenlijk altijd dezelfde minuut en dan voel ik mij zo'n stalker
).
joyce2 schreef:Haha, echt heerlijk dit!
Enne, oke dan, ik geef die meid het voordeel van de twijfel met haar lenzen. Ik ben inmiddels wel weer wat afgekoeld, maar m'n vriend en ik zijn er wel over uit dat ze toch echt niet op de bruiloft uit wordt genodigd (de Save the Date is bij dezen ook uit de stapel gehaald).
Nog maar een confession dan: Ik vond dat mijn vriend af moest vallen en elke keer zei hij dat ik dat ging doen, maar ondertussen veranderde er niets. Op een gegeven moment wist ik echt niet meer hoe ik hem nou kon motiveren en uit frustratie heb ik hem gechanteerd met sex.... "Sorry lieverd, maar ik word echt niet warm van zo'n buddha belly en die man boobs!" Dan gebruikte ik dat als excuus als ik toch al geen zin had in sex, echt heel erg... Maarrrr: de knop is inmiddels om en hij is 10 kilo afgevallen, dus nu ben ik hartstikke trots op hem! Maar ik schaam me nog wel voor mijn chantage
Free2 schreef:Ik check mijn mobiel best vaak en soms als ik appjes krijg lees ik ze meteen op mijn lockscreen als ik ze ontvang maar dan moet ik van mezelf wachten met mijn telefoon ontgrendelen en antwoorden zodat het lijkt alsof ik met andere dingen bezig ben dan mijn mobiel
MamaMiesje schreef:Free2 schreef:Ik check mijn mobiel best vaak en soms als ik appjes krijg lees ik ze meteen op mijn lockscreen als ik ze ontvang maar dan moet ik van mezelf wachten met mijn telefoon ontgrendelen en antwoorden zodat het lijkt alsof ik met andere dingen bezig ben dan mijn mobiel
Ik lees ze ook op mijn lockscreen, maar van sommige afzenders denk ik dan: jij kan wel even wachten
Ben nogal vergroeid met mijn telefoon, vooral op school (journalistiek student) dus zie alles altijd direct. Wil niet zo'n psycho lijken
EskeGirl schreef:M'n opa is vandaag overleden... ik wil morgen de gewone dingen doen om niet thuis te zitten sippen (doe ik het hele weekend al), maar ik zou het liefst gewoon de laatste uren spijbelen om bij m'n verzorgpaard in de stal te gaan zitten. Wie weet gebeurd dat wel
.
EskeGirl schreef:M'n opa is vandaag overleden... ik wil morgen de gewone dingen doen om niet thuis te zitten sippen (doe ik het hele weekend al), maar ik zou het liefst gewoon de laatste uren spijbelen om bij m'n verzorgpaard in de stal te gaan zitten. Wie weet gebeurd dat wel
Heel erg veel sterkte.
EskeGirl schreef:Bedankt!![]()
Ik heb gister al afscheid genomen, ben dood moe van de emoties en weinig slapen. En stal is dan eem betere plek om me te ontspannen dan school...
Amira_ schreef:Gecondoleerd en sterkte !
Ik heb een grote bestelling bij H&M geplaatst omdat ik het zo leuk vind om uit te kijken naar een pakketje. Heb alleen geen geld dus kan helaas niks houden