Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 15:50

En ik was ook te lui om mijn kauwgom weg te gooien zodat ik kon eten dus heb ik hem doorgeslikt :')

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 15:54

Ik ben chocolademelk aan het maken met bijna evenveel chocolade als melk :+ en nog wat agavesiroop erbij ook :')

yileh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 15:55

ik speel waterpolo en het leukste er aan vind ik dat je lekker aan iedereen ze benen kan trekken, onder water duwen, en gewoon lekker gemeen en agressief kan zijn :D
voorderest kan ik wel aardig zijn hoor :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 15:57

Ik ontbeet vanochtend met twee cranberrie/chocolate chip koekjes... Waren over van gisteren op wedstrijd :') Tot de volgende wedstrijd laten staan (komende zaterdag) vond ik geen optie.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 16:19

Ik reageer bijna nooit op foto topics. Alleen als ik het paard echt heel gaaf vind en rond deze tijd van het jaar met de Jaar ITP topics, want dat zijn de leukste!

Nu heb ik gisteren zelf een jaar ITP gemaakt en ben ik telleurgesteld dat er niemand heeft gereageerd! :Y) Iets met karma denk...

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 16:30

Ik check mijn mobiel best vaak en soms als ik appjes krijg lees ik ze meteen op mijn lockscreen als ik ze ontvang maar dan moet ik van mezelf wachten met mijn telefoon ontgrendelen en antwoorden zodat het lijkt alsof ik met andere dingen bezig ben dan mijn mobiel :')

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 16:30

Gisteravond had ik een heel leuk feestje en ik was denk ik voor t eerst heel erg aangeschoten, en eigenlijk vond ik het best wel heel erg leuk. Heerlijk om zo fearless te zijn. En ik vond het zoo raar dat ik me echt niet meer kon focussen op dingen, maar ook wel weer heel grappig.
:') :') :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 16:31

Het liefst regel ik niks voor als ik twee jaar met mijn vriend heb omdat ik vind dat hij ook wel is iets mag doen. Maar ik ben bang dat hij niks doet dus nu ben ik stiekem toch weer zelf bezig met alles te regelen :+

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 16:39

Free2 schreef:
Ik check mijn mobiel best vaak en soms als ik appjes krijg lees ik ze meteen op mijn lockscreen als ik ze ontvang maar dan moet ik van mezelf wachten met mijn telefoon ontgrendelen en antwoorden zodat het lijkt alsof ik met andere dingen bezig ben dan mijn mobiel :')

Ik doe dat ook := Zie ze eigenlijk altijd dezelfde minuut en dan voel ik mij zo'n stalker :')

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 17:57

Ik probeer mijn pc te repareren met behulp via een vriend die online tips en opdrachten geeft. Dat in combinatie met youtube filmpjes over hoe ik dingen losmaak en vastmaak. Te lui om mijn pc weer weg te brengen en ergens vind ik dit "doktertje" spelen ook wel grappig. Ondanks dat ik er soms geen bal van snap

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:01

Ik vind die blikjes geconcentreerde tomatenpuree zo lekker... Soms haal ik zo'n kleintje en dan eet ik dat gewoon als soort snack :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:01

Haha, echt heerlijk dit!

Enne, oke dan, ik geef die meid het voordeel van de twijfel met haar lenzen. Ik ben inmiddels wel weer wat afgekoeld, maar m'n vriend en ik zijn er wel over uit dat ze toch echt niet op de bruiloft uit wordt genodigd (de Save the Date is bij dezen ook uit de stapel gehaald O:) ).

Nog maar een confession dan: Ik vond dat mijn vriend af moest vallen en elke keer zei hij dat hij dat ging doen, maar ondertussen veranderde er niets. Op een gegeven moment wist ik echt niet meer hoe ik hem nou kon motiveren en uit frustratie heb ik hem gechanteerd met sex.... "Sorry lieverd, maar ik word echt niet warm van zo'n buddha belly en die man boobs!" Dan gebruikte ik dat als excuus als ik toch al geen zin had in sex, echt heel erg... Maarrrr: de knop is inmiddels om en hij is 10 kilo afgevallen, dus nu ben ik hartstikke trots op hem! Maar ik schaam me nog wel voor mijn chantage :o
Laatst bijgewerkt door joyce2 op 29-11-15 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:03

joyce2 schreef:
Haha, echt heerlijk dit!

Enne, oke dan, ik geef die meid het voordeel van de twijfel met haar lenzen. Ik ben inmiddels wel weer wat afgekoeld, maar m'n vriend en ik zijn er wel over uit dat ze toch echt niet op de bruiloft uit wordt genodigd (de Save the Date is bij dezen ook uit de stapel gehaald O:) ).

Nog maar een confession dan: Ik vond dat mijn vriend af moest vallen en elke keer zei hij dat ik dat ging doen, maar ondertussen veranderde er niets. Op een gegeven moment wist ik echt niet meer hoe ik hem nou kon motiveren en uit frustratie heb ik hem gechanteerd met sex.... "Sorry lieverd, maar ik word echt niet warm van zo'n buddha belly en die man boobs!" Dan gebruikte ik dat als excuus als ik toch al geen zin had in sex, echt heel erg... Maarrrr: de knop is inmiddels om en hij is 10 kilo afgevallen, dus nu ben ik hartstikke trots op hem! Maar ik schaam me nog wel voor mijn chantage :o

OOOOOOOOOOOOH DEZE IS ECHT ERRRRUUUUUUUU!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

GEWELDIG!!!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:05

Free2 schreef:

Ik lees ze ook op mijn lockscreen, maar van sommige afzenders denk ik dan: jij kan wel even wachten :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:10

MamaMiesje schreef:
Free2 schreef:

Ik lees ze ook op mijn lockscreen, maar van sommige afzenders denk ik dan: jij kan wel even wachten :')

Een bepaalde persoon lees ik ze wel van, maar antwoord ik soms expres later. Heeft bij mannen kennelijk hetzelfde effect als bij vrouwen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:14

Op vriendinnen reageer ik altijd onmiddellijk, love interests laat ik altijd even wachten :o Ben nogal vergroeid met mijn telefoon, vooral op school (journalistiek student) dus zie alles altijd direct. Wil niet zo'n psycho lijken :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:33

Joyce pas daar mee op want met zulke dingen kun je zoveel meer kapot maken..... Maar wat goed dat hij tien kilo kwijt is!

Ik was vanmiddag jaloers dat mijn neefjes en nichtjes allemaal cadeautjes mochten uitpakken voor Sinterklaas bij oma en wij gewoon niks kregen. :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:43

M'n opa is vandaag overleden... ik wil morgen de gewone dingen doen om niet thuis te zitten sippen (doe ik het hele weekend al), maar ik zou het liefst gewoon de laatste uren spijbelen om bij m'n verzorgpaard in de stal te gaan zitten. Wie weet gebeurd dat wel ;(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:45

EskeGirl schreef:
M'n opa is vandaag overleden... ik wil morgen de gewone dingen doen om niet thuis te zitten sippen (doe ik het hele weekend al), maar ik zou het liefst gewoon de laatste uren spijbelen om bij m'n verzorgpaard in de stal te gaan zitten. Wie weet gebeurd dat wel ;(

Aller eerst gecondoleerd!

Hoe wel het goed is om dingen te blijven doen, moet je ook tijd nemen voor het verwerken van je verdriet.
Niemand neemt het je kwalijk als jij bij je verzorgpaard in stal gaat zitten :).
Sterker nog, iedereen inclusief de school zal het begrijpen :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:46

EskeGirl schreef:

Wat ontzettend naar :( Heel erg veel sterkte.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 22:51

Bedankt! Y;(

Ik heb gister al afscheid genomen, ben dood moe van de emoties en weinig slapen. En stal is dan eem betere plek om me te ontspannen dan school...

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:05

EskeGirl schreef:
Bedankt! Y;(

Ik heb gister al afscheid genomen, ben dood moe van de emoties en weinig slapen. En stal is dan eem betere plek om me te ontspannen dan school...

Sterkte! Ik zou ook zeker naar stal gaan, waarschijnlijk vindt je school het niet erg als je vraagt of je thuis mag blijven ivm verlies in de familie :(:)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:11

Gecondoleerd en sterkte !

Ik heb een grote bestelling bij H&M geplaatst omdat ik het zo leuk vind om uit te kijken naar een pakketje. Heb alleen geen geld dus kan helaas niks houden :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:37

Amira_ schreef:
Gecondoleerd en sterkte !

Ik heb een grote bestelling bij H&M geplaatst omdat ik het zo leuk vind om uit te kijken naar een pakketje. Heb alleen geen geld dus kan helaas niks houden :')

Kun je bestelde dan zomaar terugsturen zonder dat je hoeft te betalen? Hoe kunnen ze überhaupt zien dat je die kleding dan niet eerst gedragen hebt?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:38

Ik heb toegezegd op een date waar ik helemaal geen zin in heb en bij het restaurant waar we gaan eten werkt mijn ex, die heeft beloofd me te komen redden als het echt een disaster wordt. Ik durf gewoon niet tegen die jongen te zeggen dat ik helemaal geen zin in een date heb met hem, maar hij blijft maar aanhouden.