Hmm dat komt dus deze richting op. In mn eigen woonplaats gaat het straks ook los. Gelukkig woon ik in een appartement want dorp loopt nog wel eens over
Ik hou mijn hart vast, in Brugge is het enorm hard geweest blijkbaar en die lijn komt deze kant uit..
k_m
Geplaatst: 30-08-15 06:12
Het is er bijna.. Ik heb er een keertje niet zo veel zin in. Ouders zijn een paar uur geleden op vakantie vertrokken en gelijk de volle lading! Blijkbaar mijn Pukkelpop trauma nog niet echt verwerkt
Siamsmeesje
Geplaatst: 30-08-15 06:32
Hier brak het onweer even voor 6 uur los, en nu nog wat. Ben ook benieuwd hoeveel de regenmeter gevangen heeft, want het ging even aardig tekeer
Hier was het volledig stil, tot klokslag 04:00 uur. Opeens een gigantische KLAPBAM en vriendlief zat rechtovereind in bed En dat was het. Verder niets meer aan het handje. Nu rommelt het wel wat in de verte.
Dit was de achterkant van de bui. Inmiddels is de lucht hier helemaal open, de zon schijnt en de temperatuur is flink aan het oplopen.
Edit, alleen jammer dat het op de foto niet zo duidelijk is
gohya
Geplaatst: 30-08-15 08:38
Hier begon het afgelopen nacht rond 1 uur te hozen,maar geen onweer gehad. Uurtje geleden wat gerommel,maar hoor nu niks meer,zal wel weg getrokken zijn.Over een paar uurtjes gaan we het water op.