Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_mexx_lady_ schreef:Ben wel benieuwd naar een aan foto en outfitfoto inclusief schoenen enzo van die jurk
.. Heb hier geen goede spiegel, ben alleen, en de jurk is te lang om in een selfie te proppen
.

Forever 21 hadden ze wel 1 leuke, maar daar zijn de verzendkosten gelijk weer zo hoog. Bij de H&M hadden ze niks en missguided en next ook niet. Hoop dat jullie nog een site weten
Amira_ schreef:Weten jullie nog webshops waar ze (veel) skaterskirts verkopen? Ik heb echt hele leuke bij boohoo gezien, maar ik heb geen creditcardForever 21 hadden ze wel 1 leuke, maar daar zijn de verzendkosten gelijk weer zo hoog. Bij de H&M hadden ze niks en missguided en next ook niet. Hoop dat jullie nog een site weten
ik vind het vreselijk goedkoop en fout er uit zien als ik even heel eerlijk mag zijn
ik ga volgend voorjaar ook een paar aanschaffen. Vind ze ontzettend gaaf! 
. Dat soort schoenen zijn echt liefde
. Ik heb ook zulke gekocht laatst alleen dan iets minder grof. Overweeg nu dus om ook de 'grovere' versie te kopen
. (Schoen verslaafd).
, maar, mijn maat (38) zit bij de neus veel te strak, en 39 is ronduit te groot.
TammyVN schreef:Oh die legging is echt heel fijn. Maar of het mij zou staan is een tweede. Je moet hem denk ik wel goed kunnen combineren. Dat soort schoenen zijn echt liefde
. Ik heb ook zulke gekocht laatst alleen dan iets minder grof. Overweeg nu dus om ook de 'grovere' versie te kopen
. (Schoen verslaafd).
Iemand enig idee waar je dit soort schoenen kunt halen?:
Deze is van de River Island, maar, mijn maat (38) zit bij de neus veel te strak, en 39 is ronduit te groot.
![]()

mag van mama mijn studiefinanciering van deze maand gebruiken