Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 15:27

is dat een speciaal dekje?

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:48

Oke ik weet niet of ik dit moet vertrouwen.
Heb nike air max gezien.
gemaild dat ik ze wel wil hebben.
Krijg alleen korte antwoorden. Als ik mail of ze wil laten weten wanneer ze op de post zijn krijg ik niks terug? terwijl ze net op alles meteen reageerde. Al wel 2 jaar actief.

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:44

Nou mijn twijfels waren terecht. Zou bijna het geld overmaken krijg ik een mail van dat ze ze al verkocht heeft.

Erg jammer dit.
Laatst bijgewerkt door Rideltje1992 op 16-06-14 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:01

Klinkt alsof je niet de enige was waarmee ze in contact was. Kan gebeuren, gewoon pech is dat. Zou alleen de naam even weghalen, ze heeft niets verkeerd gedaan... ?

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:07

Zo lijkt het ja.
Alleen kan ik ze nu wel weer krijgen. Ze zegt dat ze met 2 dingen te gelijk bezig was.
Beetje vaag waag het er nu niet meer op.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:30

net een goede ervaring, vanmiddag een dakkoffer voor de auto erop gezet. net al opgehaald voor mijn vraagprijs

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:53

Ga de 28ste naar de rommelmarkt eens kijken of dat beter gaat dan marktplaats.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 07:22

grrr, ik had een afspraak met iemand die zou wat ophalen. Mevrouw wilde vroeg komen, want ze had nog het één en ander te doen. Dus om 9.00 uur afgesproken. en natuurlijk om 9.00 uur was er nog niemand, om 9.10 nog niemand, nou het onderbuik gevoel kwam al...Om half 10 de mail maar eens bekijken en ja hoor...ze had om 9.00 uur een mail gestuurd. Ze had zich verslapen. Dus ik heb netjes terug gemaild of ze een nieuwe afspraak wilde, natuurlijk niks van gehoord. Ik vind dat zo asociaal, je zorgt dat het klaar staat, best een groot ding dat ik van zolder naar beneden moest sjouwen. Het zou me ook best een leuk centje opleveren.

Ik heb haar eens na gegoogled op telefoonnummer en haar gevonden, naam en nummer komen overeen. Ik ben nu zo geneigd om op een advertentie van haar te bieden en dan ook lekker voor jan met de korte achternaam te laten wachten. Weet ze gelijk hoe dat voelt. Mijn handen jeuken, omdat te doen...

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:01

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:11

Haha leuk dingen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:24

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:04

Mijn barcode scanner is binnengekomen en hij doet het super! Ben er helemaal blij mee :D

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:35

Kom even binnen gevallen, heb een boel hondenspulletjes op Marktplaats staan en vandaag een reactie op een halsband met lijn..

Citaat:
"Hey, ik zoek voor een kinky onderdanig spelletje een halsband met riem, wat is de omtrek van de halsband? zoek iets van ongeveer 40 cm(mijn eigen halsomtrek bij een stropdas) hoor graag van je, groetjes ---"

:)) :') <<) Tsja.. bijzonder..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:41

Waarom er bij geschreven moet worden dat het voor een kinky spelletje is ontgaat mij dan weer even... vragen naar de lengte van de halsband kan toch ook gewoon zonder die mededeling? :')

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:01

GamblersCup schreef:
Waarom er bij geschreven moet worden dat het voor een kinky spelletje is ontgaat mij dan weer even... vragen naar de lengte van de halsband kan toch ook gewoon zonder die mededeling? :')

Dat dacht ik nou ook, maar goed als meneer daar blij van wordt dan ben ik van mijn spulletjes af. :') Het mooie is nog dat de nekomvang gewoon in de advertentie staat. B-)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:11

Hahahaha awkward _O-

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:23

En dan ga jij er nog relaxed mee om. Maar ik kan daar kwaad om worden. Het zou mijzelf ook geen moer interesseren wat ze er mee doen hoor. Maar je zult maar net de verkeerde treffen. Ik vind niet dat je zomaar mensen mag gebruiken voor je eigen fantasietjes, en dat doet deze meneer nu wel (ik denk "meneer" ivm de stropdas?). Heel opwindend misschien om zoiets aan een vreemde te schrijven, maar je zult net zo'n gelovige pik treffen, of een kind. Dat kun je gewoon niet maken. Hou je slaapkamer fantasietjes lekker in je slaapkamer en/of onder je eigen mensen...

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:13

GamblersCup schreef:
En dan ga jij er nog relaxed mee om. Maar ik kan daar kwaad om worden. Het zou mijzelf ook geen moer interesseren wat ze er mee doen hoor. Maar je zult maar net de verkeerde treffen. Ik vind niet dat je zomaar mensen mag gebruiken voor je eigen fantasietjes, en dat doet deze meneer nu wel (ik denk "meneer" ivm de stropdas?). Heel opwindend misschien om zoiets aan een vreemde te schrijven, maar je zult net zo'n gelovige pik treffen, of een kind. Dat kun je gewoon niet maken. Hou je slaapkamer fantasietjes lekker in je slaapkamer en/of onder je eigen mensen...

amen _/-\o_

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:32

GamblersCup schreef:

Ik snap je punt absoluut. Maar ik stop niet snel iemand in een bepaald hoekje. Uiteraard is het totaal overbodig om te vermelden dat het voor kinky doeleinden is. Meneer mag de spullen wat mij betreft hebben, maar dan wel verzonden uiteraard. Heb zo iemand toch liever niet in mijn huis, alsook wetende waar ik woon. Wat hij er na de verkoop mee doet is aan hem, zolang hij er niemand kwaad mee doet. En als hij onwijs opgewonden wordt van mijn antwoord dan is dat het minste kwaad wat zal geschieden. Maar ik snap je frustraties, zo denk ik er zelf ook over, tenminste voor wat kinderen en minder begaafde betreft. Ik hoop ook dat ieder ander het toch enigszins sarcastisch kan stroken of het gewoon kan negeren. Je hoeft je spulletjes immers niet aan deze persoon te verkopen, maar ik ben het op dit moment toch liever kwijt dan rijk.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:05

Zulke mensen betalen juist het meeste voor je spullen :') Ik zou er zelf geen problemen mee hebben, maar ik vind het niet kunnen op de goede gok een wildvreemde met jouw sexuele fantasietjes op te zadelen. That's all :D

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:51

vandaag een pakketje binnen gekregen via ebay, helaas zat er niet in wat ik had besteld, ik had een loom bord besteld voor mijn kinderen en er zat ook een doosje met een loom bord in, maar totaal niet het merk dat ik besteld had. Ik kreeg een goedkoop bord, terwijl ik juist een duur origineel Rainbow boord had besteld. Ik heb betaald via PayPal, ik wacht maar even op reactie van de verkoper en anders ga ik maar eens kijken hoe claimen via Ebay/PayPal werkt.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:02

Ik had mijn rubberen rijlaarzen op mp staan, kreeg ik een mailtje of ze ook onder een kort minirokje konden? Jahoor :')

Gisteren had ik gemaild omdat ik een zadel voor een leuk prijsje zag dus gevraagd of alles nog heel was etc. Krijg ik een mailtje terug: Ik ben er met de jeep overheen gereden en verkoop het snel via Marktplaats.
Dan niet joh...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:17

Sophie, misschien vond ze het een domme vraag ;) en had ze al een heleboel rare vragen gehad en was jij de druppel. je kan er ook gewoon keihard om lachen en een afspraak maken of je vraag anders stellen. Als je nu stuurt van: hahahahaha goeie grap, maar ik ben wel geïnteresseerd en ik ben benieuwd of er nog bijzonderheden zijn waar ik rekening mee kan houden. Wellicht krijg je dan wel een goed antwoord.

Ik heb dus rode hoge lak laarzen te koop, dan weet je dus dat je de hele groep fetisjisten over je heen krijgt. Ondanks dat ik erbij heb staan dat het overtallig is geworden binnen mijn dansbureau krijg ik vele appjes en telefoontjes. Of ik ermee door de blubber wil lopen. Ja hoor prima, maar NA de betaling graag. Gisteren weer één, of ik ze heel vies wilde maken en er foto's van door wilde sturen. Ik heb de beste kerel gezegd dat ik ze van voor tot achter door de mesthoop wil trekken NADAT hij het bedrag heeft over gemaakt, maar helaas dat wilde meneer ook weer niet. dan gaat het over meneer. Ik ga geen bijna gloednieuwe laarzen bewust smerig maken zonder dat ervoor betaald is.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:23

:P

Zo heb ik een keer vier paar stal schoenen verkocht voor 50 euro.. Heb ze nog viezer moeten maken omdat ze nog te schoon waren, pas toen ik twee keer door de mestvaalt gebaggerd was waren ze goed.
Het was zogenaamd een meisje, maar 'haar vriend' kwam ze ophalen.
Geloof er echt geen drol van..
Maar heb met het geld leuke dingen gedaan en wat ruimte teruggekregen in mijn schoenenkast. :7

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:26

Upendo: zo is het maar net ;) Ik wil ze wel vies maken, maar wel na betaling hahahaha ;)