renskep schreef:Vinden jullie Francis een jongens- of een meisjesnaam? een vreselijke uniseks naam. Ken zowel mannelijke als vrouwelijke Francis.
Ik ken een jongen die zo heet maar vind het zelf niet mooi.Vind het voor een man te vrouwelijk en voor een vrouw zo ik er Franciska (?) van maken.
Ik kende een Franciss en dat was een meisje, vind het gewoon een rare naam, dus zou m'n kind überhaupt nooit zo noemen.
renskep schreef:Vinden jullie Francis een jongens- of een meisjesnaam?als je het uitspreekt als fransis vind ik het meer een meisjesnaamals je het uitspreekt op zijn Engels, dus frensis/frenses vind ik het ook voor jongens wel kunnen
Sammie schreef:takkie_muis schreef: is ie ook kleintje?Nee 't is een stevige bolle kerel Dan hebben ze vaak wel een kleintje
Lynnepinny schreef:Je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten.... Die hebben grote sokken nodig!
vuurneon schreef:Ach, goed gereedschap hangt onder een afdakje Goed gereedschap heeft geen afdakje nodig
Oke, ik vind vernoemen heel leuk maar sommige namen mogen best verdwijnen Vrij jonge vrouw die Engeltje heet en ook volledig zo wordt aangesproken