Kuijt zat op de bank naast Bouhlarouz en gaf Bouhlarouz elleboogje, want die moest ergens naar kijken en toen zaten ze met 'n bigsmile Gewoon leuk om te zien dus
Pieters begon niet fit aan interland Uitgegeven: 29 maart 2011 23:12 Laatst gewijzigd: 29 maart 2011 23:12 AMSTERDAM - Erik Pieters zag er dinsdag niet goed uit bij twee van de drie treffers van Hongarije in de uitwedstrijd tegen het Nederlands elftal.
''Bij het eerste doelpunt was hij ongelukkig en bij die tweede ging het niet helemaal goed'', stelde bondscoach Bert van Marwijk na de spectaculaire zege van ploeg (5-3). Hij begon ook niet helemaal fit aan de wedstrijd.'' Van Marwijk: ''Ik heb het risico genomen om toch met hem te beginnen. En ik wist dat hij klachten had. Ik denk dat het daar aan heeft gelegen.'' De bondscoach wisselde Pieters halverwege de tweede helft voor Urby Emanuelson, die niet vrijuit ging bij de derde treffer van de Hongaren. Het is onduidelijk of Pieters zaterdag met PSV tegen kampioen FC Twente kan spelen. http://www.nusport.nl/eredivisie/247987 ... rland.html
'Juventus toont interesse in Stekelenburg' Uitgegeven: 30 maart 2011 19:13 Laatst gewijzigd: 30 maart 2011 19:13 AMSTERDAM - Juventus wil komende zomer Maarten Stekelenburg naar Turijn halen. Hij wordt gezien als de beoogde opvolger van Gianluigi Buffon.
De 'Oude Dame' heeft interesse in de doelman van Ajax, meldt Calciomercato.it. Op de website reageerde zaakwaarnemer Rob Jansen op de geruchten.
"We zijn op zoek naar een grote Europese club voor Maarten. Hij wil volgend seizoen in een grote competitie spelen en Juventus is een serieuze kandidaat."
Van der Sar
"Er is op dit moment nog geen contact met de club, maar we kijken naar opties in de Serie A en de Premier League."