Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
black_kelpie schreef:Bedankt voor alle lieve reacties. We hebben haar moeten laten gaan, ik ben echt kapot
Shenavallie schreef:@ Black_Kelpie: Wat een verdrietig bericht... Ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies!
Mijn ergernis: Bellende mensen in winkels en bij de kassa tijdens het afrekenen, om maar niet te spreken over bellen in een restaurant (was vanavond weer bingo). Ik heb het al eens aangehaald, maar het lijkt wel steeds erger (lees: asocialer) te worden. Waar blijft het fatsoen van de mensch om òf je telefoon uit te zetten òf even buiten te gaan staan bellen en weer binnenkomen als je klaar bent.
imaudy schreef:MarlindeRooz schreef:Dat is flauw als hij weet dat je zo bang bent.
Ik zou hem een foto van een rat sturen en zeggen “oh was jij net hier“
Belediging voor de rat
Siggislief schreef:Shenavallie schreef:@ Black_Kelpie: Wat een verdrietig bericht... Ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies!
Mijn ergernis: Bellende mensen in winkels en bij de kassa tijdens het afrekenen, om maar niet te spreken over bellen in een restaurant (was vanavond weer bingo). Ik heb het al eens aangehaald, maar het lijkt wel steeds erger (lees: asocialer) te worden. Waar blijft het fatsoen van de mensch om òf je telefoon uit te zetten òf even buiten te gaan staan bellen en weer binnenkomen als je klaar bent.
Ze hebben bij ons bij de Slager een bordje geplaatst als je de volgende bent
en je bent aan het bellen dat ze naar de volgende persoon gaan.
Bellatrix schreef:Aan het telefoontje van net.
Werd gebeld door een buitenlandse vrouw (ik verstond haar naam niet) en die begon over een bevroren bitcoin account.![]()
Dus ik heb de haak erop gegooid.
Foaly schreef:In een klaag thread op discord:
Ik: ik ben afgewezen voor een superleuke vacature
Iemand anders, bijna direct daar overheen: mijn afspraak is 10 minuten te laat
Zonder 'oh wat vervelend' of iets. Ligt het aan mij (en mijn teleurstelling) of is dat behoorlijk banketstaaf? Ook al waren we misschien tegelijk aan het typen, dan kun je daarna toch nog iets zeggen
MarlindeRooz schreef:Foaly schreef:In een klaag thread op discord:
Ik: ik ben afgewezen voor een superleuke vacature
Iemand anders, bijna direct daar overheen: mijn afspraak is 10 minuten te laat
Zonder 'oh wat vervelend' of iets. Ligt het aan mij (en mijn teleurstelling) of is dat behoorlijk banketstaaf? Ook al waren we misschien tegelijk aan het typen, dan kun je daarna toch nog iets zeggen
Oh ja dat is lastig. Maar goed sommige mensen snappen dat niet zo goed.
Wel echt naar dat je afgewezen bent!
—-
Ik heb het koud en dat is logisch want het is 18 graden in huis. Maar ik vind de verwarming aandoen ook echt overdreven.