Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boheme schreef:Waarom hebben dieren niet langer te leven, vandaag op 5 jarige leeftijd mijn lieve rode kater moeten laten inslapen. Acuut nierfalen en zijn blaas en piep helemaal vol met stenen. En dit binnen 3 uur. Vanmorgen was er nog niets aan de hand en vanmiddag om 12 uur is ie ingeslapen. Voel mij zo leeg .
Sterkte!
Boheme schreef:Waarom hebben dieren niet langer te leven, vandaag op 5 jarige leeftijd mijn lieve rode kater moeten laten inslapen. Acuut nierfalen en zijn blaas en piep helemaal vol met stenen. En dit binnen 3 uur. Vanmorgen was er nog niets aan de hand en vanmiddag om 12 uur is ie ingeslapen. Voel mij zo leeg .
uit het rek getrokken en gewoon midden in het pad gegooid. Zoals je kan zien is het ook niet de enige. Er is echt een groep kinderen die zich vervelen ofzo, want elke dag staan er fietsen onderste boven, of hangen ze met het stuur aan het dak van de fietsenstalling. Maar dus ook gewoon dit, fietsen uit het rek trekken en omgooien.
prompter schreef:Dat ik zo slecht gezichten kan onthouden. Daardoor stelde ik me vandaag weer eens voor aan iemand met wie ik al eens een paar uur had doorgebracht