Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merlen schreef:Grootmoeder die enkele dagen geleden van de trap was gevallen,is overleden.Gebroken nekwervel,ze was daardoor verlamd,gisteren in coma gegaan en deze nacht gestorven.
Jullie zullen dit misschien gek vinden maar 2 weken geleden had ik nog voorspeld dat er iets ging gebeuren.Ik heb het wel aan niemand verteld.
Ik heb een soort van intuitief gevoel en droom ook vaak over gebeurtenissen die kort daarna ook echt gebeuren.
denisesilver schreef:Haha ik ben gek op spinnen, maar deze vind ik ook een beetje griezelig. Ook idioot groot gewoon.
Juval, het "is dit alles?" gevoel. Heel herkenbaar en gelukkig maar tijdelijk, maar inderdaad niet leuk. Kan soms simpel op te lossen zijn door eens ergens anders boodschappen te doen, of een andere route naar huis te nemen.
Jakkes Maralyn, heb je geen gegevens genoteerd dat je aangifte kan doen?
denisesilver schreef:Gecondoleerd merlen![]()
Daantjuh beterschap. Mijn vader heeft zo weleens een week achter een rollator moeten lopen![]()
[ [url=m/C2mmC6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze kwam ik in de wei tegen
denisesilver schreef:Gecondoleerd merlen![]()
Daantjuh beterschap. Mijn vader heeft zo weleens een week achter een rollator moeten lopen![]()
[ [url=m/C2mmC6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze kwam ik in de wei tegen
maralyn schreef:Merlen schreef:Grootmoeder die enkele dagen geleden van de trap was gevallen,is overleden.Gebroken nekwervel,ze was daardoor verlamd,gisteren in coma gegaan en deze nacht gestorven.
Jullie zullen dit misschien gek vinden maar 2 weken geleden had ik nog voorspeld dat er iets ging gebeuren.Ik heb het wel aan niemand verteld.
Ik heb een soort van intuitief gevoel en droom ook vaak over gebeurtenissen die kort daarna ook echt gebeuren.
Gecondoleerd, sterkte. Jeetje.
Wij konden vandaag een gestoorde herder in een losloopgebied van onze teef af trekken.
Alle honden waren los.
De herder had een kwartier ervoor ook al een teef gepakt.
Herder ging compleet voor de kill en moesten met twee mensen de herder verwijderen van onze teef.
Ik tilde de herder zo op van de grond bij zn nek, terwijl mijn man onze border losmaakte.
Bleek de hond vaker te doen...
Wat doe je hier dan in een losloopgebied.