Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 20:43

_San87_ schreef:
Wij hebben bij de eerste bezichtiging 1,5 uur rondgelopen/gekeken :o. Geen idee wat normaal is, verder.

Ik gisteren ook zeker een uur.Ik was blijkbaar de eerste geïnteresseerde die onder het dak naar het gebinte ben gaan kijken.Heeft me een deskundige uitgespaard want ik zag zelf dat dit aan vervanging toe was.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 21:12

Mijn vriendin 3 lange berichten gestuurd met hoe trots etc ik op haar ben. Maar in een bericht wel heb duidelijk gemaakt dat ik niet haar hulpverlener ben (ze belde me vaak op rond uur of 2 snachts).
Doet ze nu passief agressief omdat ik dat zei. :roll:

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 21:14

Moe en moet m’n rat nog medicatie geven.

En heb het koud door vermoeidheid. Ondanks elektrische deken.

WannabeAnky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 21:19

Merlen schreef:
_San87_ schreef:
Wij hebben bij de eerste bezichtiging 1,5 uur rondgelopen/gekeken :o. Geen idee wat normaal is, verder.

Ik gisteren ook zeker een uur.Ik was blijkbaar de eerste geïnteresseerde die onder het dak naar het gebinte ben gaan kijken.Heeft me een deskundige uitgespaard want ik zag zelf dat dit aan vervanging toe was.

Ik heb in mei 2021 (corona tijd) een huis gekocht waar ik nog net geen 10 min binnen was geweest. Niet omdat ik niet langer wilde kijken, maar dat was toen gewoon normaal. 3 dagen achter elkaar x10 mensen op een dag en dan voor eind vd week je maximale bod neerleggen. 30 of 60 min voelt echt als luxe haha.

Mijn ergernis: Al die heerlijke natuurijs schaats foto's en filmpjes van vandaag. Hier (Spijkenisse) in de buurt is volgens mij nergens echt lekker ijs, en in het Noorden schaatsen ze er op los. Meh!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 21:41

Wij hebben vorig jaar in april een huis gekocht, we hadden 10 min en toen stonden de volgende alweer voor de deur. Het scheelde dat wij een makelaar meehadden waardoor we met haar door het huis konden lopen. 10 min is natuurlijk veel te kort maar wel “normaal”. Snap dat het te kort is!

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 21:48

WannabeAnky schreef:
Mijn ergernis: Al die heerlijke natuurijs schaats foto's en filmpjes van vandaag. Hier (Spijkenisse) in de buurt is volgens mij nergens echt lekker ijs, en in het Noorden schaatsen ze er op los. Meh!

Hier (Alblasserdam) was de ijsclub zelfs open, lijkt mij dat er wel meer zijn?

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 22:18

WannabeAnky schreef:

Bij ons hebben ze met tuinslangen water naar het pleintje gezet (weet geen goed woord hiervoor) en dat is nu een schaatsbaan geworden en ik leef niet in t noorden.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 22:26

Ik leef wel in het noorden hier is de ijsbaan niet open helaas

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 22:37

Hier ook het noorden en ze zijn al flink op natuurijs aan het schaatsen! Ikzelf niet, moest werken, dus ben bang dat het er ook niet snel van gaat komen omdat het ook weer gaat dooien

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 22:40

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 23:04

Polarize schreef:
Hier ook het noorden en ze zijn al flink op natuurijs aan het schaatsen! Ikzelf niet, moest werken, dus ben bang dat het er ook niet snel van gaat komen omdat het ook weer gaat dooien

Midden Nederland en er wordt volop geschaatst.

WannabeAnky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 00:10

Maddy_Paola schreef:
WannabeAnky schreef:

Haha ja, oké misschien had ik duidelijker moeten zijn. Ik vind dat fake natuurijs. Dat is alsnog rondjes op een 400m baan. Ik bedoelde echt sloten en meren!

Ergernis: ik heb zaterdag een blaar op m'n enkel geschaatst en meteen open gereden. Nu is hij aan 't helen, wat top is. Maar het jeukt als een gek...

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 00:15

Nu wil ik schaatsen.. maar ik heb geen tijd

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 00:18

Ik heb geen schaatsen >;)
En ik denk dat zo gauw ik tijd heb om een paar te kopen dat de lol weer voorbij is

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 00:19

Ik wil ook schaatsen!!! Zou vrijdag nog kunnen?

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 00:22

Nee, morgenmiddag gaat de dooi inzetten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 00:24

Ik hoop vrijdag weer in een ontdooide rijbaan te kunnen rijden :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 00:53

Maddy_Paola schreef:
WannabeAnky schreef:

*\o/* *\o/*

Moet lidmaatschap kaart even opzoeken en schaatsen.

Gisteren is er in Alblasserdam ook op open water geschaatst, maar werd wel afgeraden.

Ome is nu wel naar voren gekomen dat hij dementie heeft. Zorg word geweigerd, want hij is gezond .

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 01:36

Ineke2 schreef:
Ik hoop vrijdag weer in een ontdooide rijbaan te kunnen rijden :j

Ik hoop ooit überhaupt weer te kunnen rijden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 08:21

Het was zo vroeg vanochtend, kwart over 6 ging de wekker |(
En zou fiets koud buiten en ik moet met het ov..
Kleine troost dat starbuck nog toffee nut lattes had in arnhem :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 09:09

Gistermiddag moest ik heel even snel wat ophalen in de 'stad'. Op de terugweg naar de auto zag ik een mevrouw op straat liggen. Ik ernaar toe gesneld en op een fietser na kwam niemand helpen. Er zaten pal daarnaast gewoon mensen uit het raam van een restaurant te staren naar dat mensje, zonder in actie te komen. Daar werd ik inwendig even heel erg boos om. Lang verhaal kort: uiteindelijk heb ik de mevrouw meegenomen naar haar huisarts, zijn we naar het ziekenhuis geweest voor een foto (bleek een breuk te hebben) en heb ik haar weer thuis gebracht. Vier uur verder, maar het was wel een waardevolle ervaring (we hebben ondanks haar pijn heerlijk met elkaar gelachen en ons verbaasd over hoe weinig mensen er nog zijn die elkaar belangeloos helpen).

WannabeAnky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 09:31

Shenavallie schreef:
Gistermiddag moest ik heel even snel wat ophalen in de 'stad'. Op de terugweg naar de auto zag ik een mevrouw op straat liggen. Ik ernaar toe gesneld en op een fietser na kwam niemand helpen. Er zaten pal daarnaast gewoon mensen uit het raam van een restaurant te staren naar dat mensje, zonder in actie te komen. Daar werd ik inwendig even heel erg boos om. Lang verhaal kort: uiteindelijk heb ik de mevrouw meegenomen naar haar huisarts, zijn we naar het ziekenhuis geweest voor een foto (bleek een breuk te hebben) en heb ik haar weer thuis gebracht. Vier uur verder, maar het was wel een waardevolle ervaring (we hebben ondanks haar pijn heerlijk met elkaar gelachen en ons verbaasd over hoe weinig mensen er nog zijn die elkaar belangeloos helpen).

Wat mooi dat je dit hebt gedaan! <3
Kennelijk helaas niet meer vanzelfsprekend, maar dikke pluim +:)+

----

Zo koud, en 10 min langer op de metro moeten wachten :brr:

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 09:34

Dikke vette koortslip.

Geen idee waarom. :') mijn weerstand is heel best momenteel.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 09:47

Pijnlijk lichaam.. *Zucht

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 09:50

WannabeAnky schreef:
Shenavallie schreef:

Wat mooi dat je dit hebt gedaan! <3
Kennelijk helaas niet meer vanzelfsprekend, maar dikke pluim +:)+

----

Zo koud, en 10 min langer op de metro moeten wachten :brr:

Dank je wel, dat is een lief compliment!