Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:21

Berdien schreef:
Zooo klaar met die fúcking ongesteldheid :x Zelfs met de pil is er geen houden aan. Niet te doen dit.

Ik weet niet of je nog een kinderwens hebt, maar zo niet dat raad ik je de Novasure behandeling aan.
Dat is het wegbranden van het baarmoeder slijmvlies, ik heb dat ook gehad en ben nooit meer ongesteld geweest daarna.

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:40

Nee, zeker geen kinderwens. Dank voor de tip, ik neem het mee!

Vandaag is het vijf jaar geleden dat de mooiste, knapste, liefste en dapperste Flynn overleed. En ondanks dat het vijf jaar geleden is doet het echt nog zo’n zeer ;(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:52

TheNovelist schreef:
....we hebben (rol)gordijnen nodig voor in het hele huis (5 ramen) .... holy moly wat duur... ;( -O-

Ik vind het bij Veneta wel meevallen Novelist, worden ze op maat gemaakt en ook netjes!
Ik heb er luxaflex besteld maar ga nu voor rolgordijnen voor een ander raam.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 21:05

Zoveel pijn in mijn ribben. Ik had vandaag een soort event met allemaal bordspellen, dus ik dacht dat komt wel goed en had geen pijnstillers meegenomen. Nou dat viel vies tegen. Ik ben helemaal kapot. Morgen heel de dag een feest en workshop waar ik fysiek nogal actief zal zijn, dus dat gaat ook een lange dag worden. Ik kan echt niet wachten tot ik weer de oude ben, ik ben er zooooo klaar mee |(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 21:48

"Kom je mee naar een tent?"
Ja leuk gezellig
"Oh er is geen auto, bel je over 10
minuten weer"
30 minuten later -O- -O- -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 22:22

Smerige binnenwateren hier in het noordwesten van Europa. Ik wil meer duiken, maar de meeste cursussen en uitstapjes worden gehouden in binnenwateren en ik gruwel echt van die groene drek en vissen als snoeken en baarzen die daar leven. :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 22:35

Slakken die de sla van mijn moeder hebben opgegeten. Ik zag ze zonet in actie, dus ik ben een uur bezig geweest met slakken aan het vermoorden en in een afgesloten bakje doen, want kennelijk kun je gewoon door eten met een gespietste maag. |o
Hopelijk kan ik er morgenavond meer vangen voordat ze ook aan de rabarber beginnen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 22:39

Jorex schreef:
Slakken die de sla van mijn moeder hebben opgegeten. Ik zag ze zonet in actie, dus ik ben een uur bezig geweest met slakken aan het vermoorden en in een afgesloten bakje doen, want kennelijk kun je gewoon door eten met een gespietste maag. |o
Hopelijk kan ik er morgenavond meer vangen voordat ze ook aan de rabarber beginnen.

Bakje met bier neerzetten, gaan ze in en komej ze niet meer uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 22:43

Goh, diervriendelijk... -O-

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 23:37

Siersma schreef:
Aan mijn vent. Mag geen parfum kopen van hem. Heb al genoeg vind hij. Maar er bestaat niet zoiets als genoeg parfum. En ik heb ook nog een kortingscode dus ik vind dat het prima mag

Misschien heeft ie eindelijk n cadeautje voor je gevonden (een lekker parfum) en issie bang dat je dezelfde gaat kopen?

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 01:02

Super goede inpak dag gehad. Kinderen uit logeren dus daar hoef ik niet voor wakker te worden. Lig ik toch al weer een uur wakker..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 05:56

Siersma schreef:
Aan mijn vent. Mag geen parfum kopen van hem. Heb al genoeg vind hij. Maar er bestaat niet zoiets als genoeg parfum. En ik heb ook nog een kortingscode dus ik vind dat het prima mag

Ik weet niet hoe oplettend jouw vent is...
Maar bij mijn vent kan ik dan alsnog bestellen; Wat een lekkere parfum, is die nieuw? >;) Nee, die vond ik achterin de kast... Ik heb ook zo veel parfum dat ik af en toe vergeet wat ik heb O:)

Werkt met alles: Kleding, parfum, sieraden, schoenen... :') _O-

(Mijn man verbied mij trouwens niks hoor, maar ik shop gewoon heel veel en het voelt een beetje als een risico om hem te laten merken hoeveel ik exact shop :') _O- )

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 08:05

Vuurwerk om 03:00 %)

Siers83Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 08:17

Hutcherson schreef:
Siersma schreef:

Misschien heeft ie eindelijk n cadeautje voor je gevonden (een lekker parfum) en issie bang dat je dezelfde gaat kopen?

Helaas is hij niet zo. Zelfs als ik zeg dat iets een mooi cadeau zou zijn, bestel ik het zelf. Als ik op hem moet wachten…
M_D_H schreef:
Siersma schreef:

Ik weet niet hoe oplettend jouw vent is...
Maar bij mijn vent kan ik dan alsnog bestellen; Wat een lekkere parfum, is die nieuw? >;) Nee, die vond ik achterin de kast... Ik heb ook zo veel parfum dat ik af en toe vergeet wat ik heb O:)

Werkt met alles: Kleding, parfum, sieraden, schoenen... :') _O-

(Mijn man verbied mij trouwens niks hoor, maar ik shop gewoon heel veel en het voelt een beetje als een risico om hem te laten merken hoeveel ik exact shop :') _O- )

Hij verbied het ook niet, vind het alleen niet nodig. Maar ik bestel het van de week gewoon en laat het naar mijn werk sturen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 08:22

Maar hebben jullie dan een gezamenlijke rekening waar alles vanaf gaat ofzo?

Om dit gelazer te voorkomen hebben wij een gezamenlijke rekening waar alle vaste lasten en gezamenlijke uitjes vanaf gaan en een aparte waar ons aparte geld op staat. Geen gedoe over waar ik m'n geld wel of niet aan besteed. :))

Siers83Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 08:36

Wij hebben idd een gezamenlijke rekening, alles op een hoop. Werkt prima hoor. Is ook niet dat hij het verbied ofzo, is meer van je hebt al zoveel dus is niet nodig. Maar als ik het wel bestel is het ook prima hoor. Was meer ff zo’n klein ergenisje

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 08:59

Daarom heb ik een zakgeld potje, klinkt kinderachtig maar daar mag ik kopen van wat ik wil dus al wil ik 100 zakken chips van kopen dan doe ik dat. Wij hebben ook een gezamenlijke rekening. En m'n man heeft die ook, daar koopt ie dan maar z'n spelletjes of lego van ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 09:25

Mensen die duidelijk de pik op iemand hebben en juist de schijnheilige partij overal mee laten wegkomen. :x

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 09:40

Die berg met was na de vakantie.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 09:45

%)
Ik moet de wcs van de mannen schoonmaken en ik ben gewoon aan het kokhalzen, zo zo smerig

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 09:49

TheNovelist schreef:
....we hebben (rol)gordijnen nodig voor in het hele huis (5 ramen) .... holy moly wat duur... ;( -O-

Heb je bij veneta gekeken? Die zijn vrij goedkoop vind ik.
Ik wilde toen een rolgordijn in mijn douche. Kwam op 525 euro uit voor 1 raam.
Nee dank je de koekoek

Zie dat veneta al voorbij is gekomen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 09:57

Ik kom op 230 euro voor twee ramen van 135/160 en een raam van 70/160 met verduisterend rolgordijn.
Ik vind dat niet duur en het is goede kwaliteit.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 09:58

Omdat de benzineprijs is gestegen moet ik mijn budget voor brandstof verhogen...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 10:06

chanicha schreef:
Ik kom op 230 euro voor twee ramen van 135/160 en een raam van 70/160 met verduisterend rolgordijn.
Ik vind dat niet duur en het is goede kwaliteit.

Hier ook het plan om voor Veneta te gaan. Maar eerst even wachten tot eind van de maand en dan kan ik knopen doorhakken

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 10:11

De rekening van de dierenarts in het weekend. Ik ga maar met de pet rond.. %)

Hopelijk poes wel snel beter. Daar buikpijn van..