Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Heb je inmiddels nog niet aangeboden om hem zelf maar in elkaar te komen schroeven?Jan/feb 2022: Nieuwe auto besteld
Verwachte leverdatum: Oktober/november 2022
Oktober 2022: Britt gaat verhaal halen
Verwachte leverdatum: week van 28 februari 2023
Begin januari 2023: aangepaste levertijd, tweede helft februari
Eind januari 2023: Britt gaat weer verhaal halen
Verwachte leverdatum: tweede helft maart 2023
Dus...
Mkango schreef:Ghostattack schreef:Heb je inmiddels nog niet aangeboden om hem zelf maar in elkaar te komen schroeven?Jan/feb 2022: Nieuwe auto besteld
Dus...
[***] schreef:saskiaojan schreef:Ik zou mijn verlies nemen en overstappen, maar goed ik kan niet in jou portemonnee kijken.
Dat geld kan ik eigenlijk niet echt missen dus ik heb niet zoveel keuze
Rambogirl schreef:Ik erger me aan mn "familie'".
Maandag is mijn Oma gestorven terwijl ik dr hand vast hield. De familie die ik nooit zie en ook geen band mee heeft zaten van een afstand toe te kijken. Ze blaast dr laatste adem uit, en ze beginnen direct over hoe en wat en wanneer ze het huis leeg kunnen ruimen. Nichten die al jaren boos waren op mn oma omdat ze geen geld had om een achter klein kind geld te geven, stonden direct op de stoep want ze "vinden het zo sneu". Die zeiden ze terwijl ze duidelijk aan het rondkijken waren wat er te halen is.
Echt walgelijk gewoon. Ik hoop ze na de begrafenis nooit meer te zien.
_San87_ schreef:De 50 euro bedoel je?
Telpeva schreef:_San87_ schreef:De 50 euro bedoel je?
Ze zegt meer als 50 euro + de helft van de abonnementskosten tot november, dan gaat het totale kostenplaatje denk ik eerder richting zo'n 300 euro als ze een goedkoop abonnement heeft. Als ze een groter abonnement heeft dan zullen de kosten nog hoger zijn
Rambogirl gecondoleerd met het verlies van je oma, vreselijk dat zoiets emotioneels zo heeft moeten verlopen. Is he
1st world problems, morgen ga ik mijn huisdiertjes ophalen en ik heb vandaag alles al klaargezet. Echt superleukmaar daarbij even vergeten dat ik tegenwoordig de energie heb van een bejaarde, ik ben dus helemaal stuk nu maar ik moet ook nog boodschappen doen en bij mensen op visite. Liever ga ik naar bed
Ghostattack schreef:Jan/feb 2022: Nieuwe auto besteld
Dus...
Telpeva schreef:quartel schreef:Dat je haast heb en iemand voor je op een 60km weg lekker 30 gaat rijden en je niet in kunt halen!
Ga lekker met je rolator lopen of zo
Eerder van huis weg gaan en duimen dat je zelf nooit aan de hulpmiddelen moet voor je dagelijkse functioneren?