Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sabine1979 schreef:Zo close was het contact al niet. Hij zei al na 1 dag app, ik vind je leuk. Ik appte met een vraag, daar kreeg ik geen antwoord op. Dan na 1,5 krijg ik pas weer een bericht
Nessie schreef:Van de ene kant van de Veluwe naar de andere kant van de Veluwe! Dus qua afstand valt het mee. Maar het is een jaren 30 woning, gemoderniseerd maar er zijn altijd nog wel wat punten aan je wensen aan te passen. Dus genoeg te doen! De houten omheiningen voor de weide komen als eerste
xsensibel schreef:Ik heb echt het idee dat de hele generatie van nu, althans van mijn leeftijd dus 25 echt moeite heeft met communiceren en duidelijk zijn
Dan ben je op 4/5/6 dates geweest en gaan ze ineens raar en kortaf doen.. Om vervolgens te zeggen ja ik heb geen klik.. Maar dat weet je inderdaad toch al eerder? En dat kan je toch zeggen
Overigens beginnen ze 9/10x een leuk gesprek en willen ze uiteindelijk ook alleen maar foto’s van je ontvangen of het bed met je delen. Ik ben daar ook wel een beetje klaar mee
Peelie schreef:Hier ook geen dates. Na afgelopen zomer heb ik er weinig behoefte meer aan.
Ik heb één date gehad met een advocaat. De eerste initiële klik was er wel, totdat hij wat meer geen praten over wat hij wilde. En daar bleef het ook bij, wat hij wilde. Hij stelde mij geen vragen.
Hij wilde perse 4 kinderen krijgen, kon niet uitleggen waarom, behalve dat zijn zus 4 kindere heeft. De vrouw moest dan huisvrouw spelen zijn was doen en koken.
Aan het einde van de date zegt hij, voor iemand die physical touch (staat in mijn bio) als hoofd lovelanguage heeft, heb je me wel weinig aangeraakt. Waarop ik zeg dat ik daar in het begij nogal gereserveerd mee ben. Ik wil eerst weten hoe iemand is. Vervolgens bij het weg gaan zoent hij mij zonder pardon op mijn mond, terwijl ik geen enkel aanstalten gemaakt had om hem te zoenen. Hij had me ook op zo'n manier vast dat ik niet zomaar weg kon.
Als ik niet al op hem afgeknapt was dan was ik het daarna wel met zo'n actie...