Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 14:10

Dat is zo’n flapdrol.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 14:11

Tja vind je hem interessant is de vraag, zo ja zou ik gewoon afspreken.
Zo niet, dan niet.

Maar ik zou er niet zo over vallen om eerlijk te zijn :)

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 14:22

sabine1979 schreef:
Zo close was het contact al niet. Hij zei al na 1 dag app, ik vind je leuk. Ik appte met een vraag, daar kreeg ik geen antwoord op. Dan na 1,5 krijg ik pas weer een bericht

Maar als de manier van het contact je niet aanstaat, dan ben je toch niets verplicht? Simpel berichtje met dat het voor jou ophoudt en daarmee is het klaar, lijkt me.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 14:35

sabine1979 schreef:
Zo close was het contact al niet. Hij zei al na 1 dag app, ik vind je leuk. Ik appte met een vraag, daar kreeg ik geen antwoord op. Dan na 1,5 krijg ik pas weer een bericht

Ik begrijp het probleem niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 14:36

Als het niet close was had ik niet eens meer gereageerd :n

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 19:41

Yonker schreef:
Tja vind je hem interessant is de vraag, zo ja zou ik gewoon afspreken.

Niet interessant genoeg om zelf ook maar een beetje initiatief te tonen en anderhalf week voorbij te laten gaan.

@Relaxed. Joh wat klote. Sterkte met het liefdesverdriet. :(:)

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 21:01

Maar dat zijn de verwachtingen van tegenwoordig... dat de ander het initiatief neemt :+

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 01:29

Hier inmiddels via oude hobby een hele leuke man leren kennen. Het wordt langzaamaan serieuzer. :) Willen met kerst samen weg (inderdaad nog ver, maar dat halen we wel haha) iemand leuke ideeën? Dacht aan Valkenburg

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 08:55

Valkenburg is heel leuk! Wij zaten er redelijk dichtbij in Kasteel Terworm, wat echt heel mooi is. We hadden ook sneeuw, wat het natuurlijk wel extra af maakt.

Sterkte Relaxed, heel vervelend dat er mensen zijn die je vertrouwen zo breken.

Wij hebben inmiddels de datum voor de bruiloft vastgelegd en zijn druk bezig met ons nieuwe huis. Nu al alles regelen, januari de sleutel en februari verhuizen we met de paarden / hond / kat ernaartoe. Heel veel zin in deze tijden, we zijn echt elkaars ware liefde én beste vrienden. En dat begon door een match op Tinder.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 09:04

Wat leuk Nessie! Fijn om te horen. Ga je ver weg verhuizen?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 09:15

Van de ene kant van de Veluwe naar de andere kant van de Veluwe! Dus qua afstand valt het mee. Maar het is een jaren 30 woning, gemoderniseerd maar er zijn altijd nog wel wat punten aan je wensen aan te passen. Dus genoeg te doen! De houten omheiningen voor de weide komen als eerste :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 12:33

Nessie schreef:
Van de ene kant van de Veluwe naar de andere kant van de Veluwe! Dus qua afstand valt het mee. Maar het is een jaren 30 woning, gemoderniseerd maar er zijn altijd nog wel wat punten aan je wensen aan te passen. Dus genoeg te doen! De houten omheiningen voor de weide komen als eerste :D

Leuk!
Is dit voor het eerst dat je de paarden aan huis krijgt?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 15:58

Ja klopt! De stallen zijn er al maar de omheining van de weide wil ik vernieuwd hebben.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 18:33

Eerst de paarden dan de rest :D

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 23:42

Iemand nog leuke matches? Of leuke dates gehad?

Ik ben zojuist verrot gescholden omdat ik niet reageerde, sorry dat ik het druk had... :') , natuurlijk gelijk geblokkeerd en gerapporteerd. Ik ben er dus even klaar mee :+

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 11:23

Nope, hier ook even klaar met het daten.
Merk ook dat ik er echt even geen zin meer in heb.

Laatste date haakte na de 4de date af. Hij miste de klik. Beetje raar dat hij daar 4 dates voor nodig had.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 11:30

Ik zal wel te kritisch zijn _O- . Als dan zoek ik iemand die ook echt bij mij past en niet halfgebakken. Dus ik match weinig en de matches die ik heb blijken na een kort gesprek toch andere bedoelingen te hebben dan ik.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 12:04

Aantal dates gehad met Duitse man, maar ik voel hem toch niet. Hij is wat saai qua persoonlijkheid, niet grappig, en flirt ook niet echt. Heel erg Duits :') Maar moet het nog beëindigen, hoop stiekem dat het van beide kanten doodbloedt.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 12:05

Ik heb echt het idee dat de hele generatie van nu, althans van mijn leeftijd dus 25 echt moeite heeft met communiceren en duidelijk zijn

Dan ben je op 4/5/6 dates geweest en gaan ze ineens raar en kortaf doen.. Om vervolgens te zeggen ja ik heb geen klik.. Maar dat weet je inderdaad toch al eerder? En dat kan je toch zeggen

Overigens beginnen ze 9/10x een leuk gesprek en willen ze uiteindelijk ook alleen maar foto’s van je ontvangen of het bed met je delen. Ik ben daar ook wel een beetje klaar mee :=

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 12:07

Troost je, de 40+-ers zijn dus niet anders. Je zou toch denken dat die wel een beetje weten wat ze willen in het leven...

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 12:10

Ik weet dat ook pas na 4-5 dates hoor, tenzij het echt een schreeuwende 'nee' is. Klik is dan vaak ook een beetje een aardige manier om iets te zeggen, kan van alles betekenen. Geen aantrekkingskracht, afgeknapt onder de lakens, opbouwende irritatie aan de manier waarop je ademt, weinig verdieping na de eerste oppervlakkige dates... etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 12:58

Ik vind 4 dates ook niet gek om erachter te komen of het klikt :n Dan is het idd geen duidelijke nee en heeft het even tijd nodig en heeft diegene het ook echt een serieuze kans gegeven :j

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 13:54

Hier ook geen dates. Na afgelopen zomer heb ik er weinig behoefte meer aan.

Ik heb één date gehad met een advocaat. De eerste initiële klik was er wel, totdat hij wat meer geen praten over wat hij wilde. En daar bleef het ook bij, wat hij wilde. Hij stelde mij geen vragen.

Hij wilde perse 4 kinderen krijgen, kon niet uitleggen waarom, behalve dat zijn zus 4 kindere heeft. De vrouw moest dan huisvrouw spelen zijn was doen en koken.

Aan het einde van de date zegt hij, voor iemand die physical touch (staat in mijn bio) als hoofd lovelanguage heeft, heb je me wel weinig aangeraakt. Waarop ik zeg dat ik daar in het begij nogal gereserveerd mee ben. Ik wil eerst weten hoe iemand is. Vervolgens bij het weg gaan zoent hij mij zonder pardon op mijn mond, terwijl ik geen enkel aanstalten gemaakt had om hem te zoenen. Hij had me ook op zo'n manier vast dat ik niet zomaar weg kon.

Als ik niet al op hem afgeknapt was dan was ik het daarna wel met zo'n actie...

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 14:42

xsensibel schreef:
Ik heb echt het idee dat de hele generatie van nu, althans van mijn leeftijd dus 25 echt moeite heeft met communiceren en duidelijk zijn

Dan ben je op 4/5/6 dates geweest en gaan ze ineens raar en kortaf doen.. Om vervolgens te zeggen ja ik heb geen klik.. Maar dat weet je inderdaad toch al eerder? En dat kan je toch zeggen

Overigens beginnen ze 9/10x een leuk gesprek en willen ze uiteindelijk ook alleen maar foto’s van je ontvangen of het bed met je delen. Ik ben daar ook wel een beetje klaar mee :=

Eens, ik ben 26 dus zit in dezelfde generatie als jou... Verschrikkelijk. Ik praatte dus al even met iemand, maar het gesprek liep steeds dood dus dacht ja ik blijf niet bezig. Afspreken wou hij ook steeds niet, ja dan niet. Dus ik reageerde steeds wat later en kreeg toen vervolgens een zooi scheldwoorden over mij heen :') . Oké, doei. Fijn dat je het nu doet, zegt al genoeg over jou als persoon en hoef ik je nooit te ontmoeten! :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 14:45

Peelie schreef:
Hier ook geen dates. Na afgelopen zomer heb ik er weinig behoefte meer aan.

Ik heb één date gehad met een advocaat. De eerste initiële klik was er wel, totdat hij wat meer geen praten over wat hij wilde. En daar bleef het ook bij, wat hij wilde. Hij stelde mij geen vragen.

Hij wilde perse 4 kinderen krijgen, kon niet uitleggen waarom, behalve dat zijn zus 4 kindere heeft. De vrouw moest dan huisvrouw spelen zijn was doen en koken.

Aan het einde van de date zegt hij, voor iemand die physical touch (staat in mijn bio) als hoofd lovelanguage heeft, heb je me wel weinig aangeraakt. Waarop ik zeg dat ik daar in het begij nogal gereserveerd mee ben. Ik wil eerst weten hoe iemand is. Vervolgens bij het weg gaan zoent hij mij zonder pardon op mijn mond, terwijl ik geen enkel aanstalten gemaakt had om hem te zoenen. Hij had me ook op zo'n manier vast dat ik niet zomaar weg kon.

Als ik niet al op hem afgeknapt was dan was ik het daarna wel met zo'n actie...

Eeeeh oké. Dat van huisvrouw spelen herken ik wel. Daar moet je bij mij niet mee aan komen. Thuisblijven voor de kinderen en wassen en koken. Niet voor mij.