Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
topsylover schreef:topsylover schreef:Na mijn abortus in Juli ben ik meteen weer naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing, maar ondanks het bewijs dat ik ECHT NIET zwanger wil zijn moet ik toch even langs een psycholoog om te kijken of ik wel helemaal goed ben
Het heeft even geduurd, maar gister kreeg ik dan eindelijk het goede nieuws dat ik ook onder het mes mag!![]()
![]()
![]()
Zelfs met een semi-negatief advies van de psych. Dus er is hoop, zelfs voor meiden zoals ik!
Ik had het niet hoeven weten maar kreeg ineens een linkje voor zoiets van zwager opgestuurd om ff in te vullen.

Mars schreef:Jongens, blijkbaar bestaat er zoiets als een babypool
Mars schreef:Jongens, blijkbaar bestaat er zoiets als een babypoolIk had het niet hoeven weten maar kreeg ineens een linkje voor zoiets van zwager opgestuurd om ff in te vullen.
Nu hebben mijn man en ik amper contact met zwager/schoonzus maar we krijgen nu wel allerhande babyzooi opgestuurd sinds zij zwanger is.
Babypool kun je dus niet alleen invullen wat voor geslacht je denkt dat ze krijgen maar ook geboortedatum/oogkleur/haarkleur/lengte/gewicht etc![]()
Ik heb het niet ingevuld maar via WA heel droog geantwoord dat t hopelijk vooral gezond is en de rest zien we wel. Heel weird dit.
oomens schreef:Mars schreef:Jongens, blijkbaar bestaat er zoiets als een babypool
Dat wisten ze hier al veel langer
Of dacht jij dat de stukadoor volwassen was geboren?
Eretria schreef:Mars schreef:Jongens, blijkbaar bestaat er zoiets als een babypoolIk had het niet hoeven weten maar kreeg ineens een linkje voor zoiets van zwager opgestuurd om ff in te vullen.
Nu hebben mijn man en ik amper contact met zwager/schoonzus maar we krijgen nu wel allerhande babyzooi opgestuurd sinds zij zwanger is.
Babypool kun je dus niet alleen invullen wat voor geslacht je denkt dat ze krijgen maar ook geboortedatum/oogkleur/haarkleur/lengte/gewicht etc![]()
Ik heb het niet ingevuld maar via WA heel droog geantwoord dat t hopelijk vooral gezond is en de rest zien we wel. Heel weird dit.
Is bijna hetzelfde als op bokt gokken als er een merrie drachtig is dus. Ieder zn ding zegmaar![]()

Genen zijn vreemd. Snadrem schreef:Urbanus schreef:Onze dochter is volop arisch.Genen zijn vreemd.
Weet je wel zeker dat jij de moeder bent?
Ik hoorde vandaag over iemand die zijn kind Stardust had genoemd. En ik maar denken dat alleen paarden die pech konden hebben.

fleurtjeuh schreef:Ok, nu herinner ik het me ook eens op het moment dat ik het kan typen
En nu twijfel ik, of ik het eerder heb verteld..
Anyways
Op mijn route naar werk is er ergens een baby geboren. En hingen wat slingers en er stond een vrij simpel bord met een zonnetje en een baby hoofd met de naam 'Lot' (dacht ik)
Ik dacht nog 'goh, mensen kunnen dus nog vrij normaal doen, dat is fijn'
Inmiddels staat na een paar maanden dat bord er nogsteeds maar er is iets meer bij gekomen..
Jullie kennen wel die dikke plastic reclame doeken die je in die hekken kan spannen?
Nou die hangt er nu op een iets kleiner formaat met de tekst:
'Baljuin is trots! Over 16 jaar nog een lekker wijf!'
Allereerst, wtf is dat voor naam???
Ten tweede, hoezo over 16 jaar en waarom zou een (waarschijnlijk jong) broertje zogenaamd zoiets over z'n zusje denken??
En ten laatste, ik vermoed dat dit het werk was van de vader, waarom zou die er naar uit kijken dat z'n dochter een lekker wijf wordt op haar 16e????
Ik krijg er echt de kriebels van