Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:07

fotolijstje schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik weet niet om welke app dit gaat (ik vermoed Insta of Snap) maar is het niet even beter voor jou als je die apps eventjes links laat liggen? :(:)

Ik denk het wel, ik deel al sowieso niet veel meer op social media maar echt elke keer als ik wat doe dan word er wel over mij gepraat.

Wat had je dan verwacht toen je plaatste of je een tepelpiercing moet nemen? Dat niemand reageert of het erover gaat hebben?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:10

fotolijstje schreef:
Ja social media is echt poedersuiker hoor, ook wel mijn fout.
het probleem is dat mijn zus het doet en niet een keer maar elke keer dat ze de kans krijgt doet ze het wel.

Ik heb het idee dat je ergens een soort van op zoek bent naar steun van de mensen die je liefhebt en dat dit niet de reactie is waar je op hoopte of die je verwacht had. Dat vind ik oprecht heel rot voor je.

Ik zou er gewoon eens een keer rustig met je zus voor gaan zitten. Uitleggen wat het met je doet, hoe je je erbij voelt. Misschien heeft zij niet eens door dat ze jou er pijn mee doet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:12

Note to self: eerstvolgende dag na de storm nog meer spanbanden kopen, en dan serieus alles maar vast zetten in de tuin als ze weer eens waarschuwen voor storm. Ben er nu wel klaar mee

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:14

_San87_ schreef:
Wat had je dan verwacht toen je plaatste of je een tepelpiercing moet nemen? Dat niemand reageert of het erover gaat hebben?

Nee hoor, ik verwachtte reacties :j (het is een prive verhaal niet iedereen ziet het).
Maar zoals ik al zei
Citaat:
het probleem is dat mijn zus het doet en niet een keer maar elke keer dat ze de kans krijgt doet ze het wel.

Ze praat altijd slecht over mij, en dat ze haar vrienden erbij haalt is gewoon niet leuk voor mij

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:20

Scheelt dat hier ook niemand het leest 8)7
Geef jezelf eens een flinke schop onder je kont en ga verder en stop met alles op social media te gooien.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:21

Ik erger me er aan dat ik moe ben maar niet naar bed kan want die hond moet zo uit. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:22

fotolijstje schreef:
_San87_ schreef:

Nee hoor, ik verwachtte reacties :j (het is een prive verhaal niet iedereen ziet het).
Maar zoals ik al zei
Citaat:

Ze praat altijd slecht over mij, en dat ze haar vrienden erbij haalt is gewoon niet leuk voor mij

Je weet dat ze dat doet. Geef haar dan geen munitie als het je zo raakt :). Je kunt haar gedrag niet veranderen, wel hoe je zelf omgaat met dingen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:22

Ik kan wel maar vind het zonde van mijn avond!
Zooo blij dat ik geen hond heb :brr:

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:25

chanicha schreef:
Zooo blij dat ik geen hond heb :brr:

Ja, zo voel ik me ook heel vaak :')

Ik erger me ook aan dit weer. Kom net terug uit Spanje met 22 graden, welkom terug in Nederland -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:26

Ik vind het intens jammer dat ik geen hond heb. Maar met 3 stormen in een week op een border passen van 16 maanden die 2uur per dag wandelt… mweh. Zou zelf niet een hond aanleren altijd zoveel te lopen. :P

Verder schijnt het de hele week al bal te zijn op de verdieping boven m’n studio. En ik zit lekker in een stil en rustig huis met een hondje naast me ghehehe.

Maar vandaag mag ze ook niet klagen
Ochtend: 20 min in de regen loslopen
Middag: 1,5 uur loslopen, met honden spelen enzo
Einde middag: hersenwerkjes
Avond: 20 min in de regen en storm lopen met de bal en dan flink rennen
Einde avond: kong

Ze heeft het zwaar met mij als oppas. :))
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 20-02-22 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:28

Ik zou die hond eerder aanleren om ook rust te nemen en mentaal moe te maken. Mijn werklijn herders konden met zulk weer echt wel een dagje of paar dagen met korte wandelingen, terwijl die normaal meerdere dagen de hele avond of dag aan het trainen waren, naast kilometers fietsen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:29

MyWishMax schreef:
Ik zou die hond eerder aanleren om ook rust te nemen en mentaal moe te maken. Mijn werklijn herders konden met zulk weer echt wel een dagje of paar dagen met korte wandelingen, terwijl die normaal meerdere dagen de hele avond of dag aan het trainen waren, naast kilometers fietsen

Onze Weim ook. Lekker wat zoekspelletjes, puzzels op laten lossen, en hij was tevreden.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:29

Ohh jaloers Balenciaga!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:30

MyWishMax schreef:

Ja klopt, maar het is mijn hond niet. :D
En het was dus 1,5uur droog toen zijn we lekker gaan lopen.

Maar heb ook hersenwerk gedaan 2x en ze is munt nu.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:32

Nee,snap ik := Ik bedoelde het algemeen naar eigenaren en niet naar jou. Juist bij zulke rassen moet je ze aanleren hoe ze rust pakken.
Jij moet maar gewoon korte tijd doen wat je kan wat dat betreft, haha.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:40

Bloemetje75 schreef:
Ik ergerde me aan de voetbal trainer van zoon. Die vond het nodig om te gaan staan bulderen tegen de scheidsrechter. Scheidsrechter was 15/16 en nog in opleiding. Ja hij maakte fouten maar dan nog hoef je als volwassen vent niet zo te keer te gaan. Zo houden we geen scheidsrechters over bij voetbal.

Bulder maar tegen de bond die een jongen van 15 leeftijdsgenoten laat fluiten ipv te laten oefenen op jongere spelers op kleiner veld.

Op basis van jouw beschrijving is dit verbale intimidatie. En daarmee grensoverschrijdend en ongewenst gedrag. En bovendien een brevet van onvermogen voor de trainer.
Helaas wordt dit soort verbale wangedrag nog te vaak (stilzwijgend) geaccepteerd en "normaal" gevonden.
Van zo'n jongen die daar scheidsrechter is kan je dat nog niet verwachten, die zal te geïntimideerd zijn.
Maar (volwassenen) omstanders mogen de trainer gerust daarop aanspreken. En bij herhaling van dit gedrag eventueel een melding naar de bond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:29

Ik baal dat ik niet meer kan bestellen bij mijn favoriete webwinkel. Ze hebben de verzendkosten meer dan verdubbeld -O-

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:32

Ik erger me aan het feit dat ik Corona heb gehad(9 februari start klachten)
& dat ik over 4 weken een 1g concert heb, zo bang dat ik nog positief test, dan kan ik fluiten naar m’n concert terwijl ik er al zo lang naar uitkijk, het is al 3x verplaatst nu

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:34

Ik wil zooo graag de PandoraxMarvel collectie kopen, vooral de ring. Maar het is zooo duur :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:37

Ik had niet echt veel last van het weer... Maar het staat nu verkeerd op ons huis.
Voelt niet zo fijn.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:46

Wij eten graag de koelverse pizza's van de jumbo. Nu zitten er altijd al 5 zielige stukjes ananas op de pizza hawai maar bij de pizza met parmaham zat normaal gesproken halve cherrytomaatjes, nu hebben ze die in kwartjes gesneden. En ik moet nog steeds dezelfde prijs betalen..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:54

Jessica_1998 schreef:
& dat ik over 4 weken een 1g concert heb, zo bang dat ik nog positief test, dan kan ik fluiten naar m’n concert terwijl ik er al zo lang naar uitkijk, het is al 3x verplaatst nu

Shoot ik heb ook 7 februari positief getest en 25 april concert -O- had hier nog niet eens aan gedacht.. is wel nog 10 weken maargoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:09

fotolijstje schreef:
_San87_ schreef:

Maar zoals ik al zei
Citaat:

Het is op Instagram? Heel simpel, als je zus zo raar doet haal je haar uit je lijst van mensen die jou volgen. Zet je profiel op privé, als haar vriendinnen je dan willen volgen druk je op weigeren. Ik heb echt 20 volgers op m'n privé insta ofzo omdat ik geen zin heb in mensen waar ik niks mee heb ofzo. Dat scheelt aan social media daar kan je gewoon mensen verwijderen hè. Gewoon doen of met je zus in gesprek gaan hierover.

Mijn ergernis is dat het nu wéér stormt en morgen dus ook. Heb morgen een belangrijke afspraak voor werk en ik stap met storm echt niet op de scooter.. Heb m'n jobcoach al geappt hopelijk kan zij me gewoon oppikken

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:18

xPabloBokt schreef:
Jessica_1998 schreef:

Shoot ik heb ook 7 februari positief getest en 25 april concert -O- had hier nog niet eens aan gedacht.. is wel nog 10 weken maargoed.

Ik heb dus 21 maart concert…

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:28

Benauwd hebben.