Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Nou hier positieve zelftest en keelpijn en koorts.. Zusje blij en hoopt dat ze het nu ook krijgt, want qr.. Maar no stress, ze heeft genoeg vitamine c in huis
Galoppig schreef:Ik vraag mij af, als je huisgenoot zich gaat laten testen en jij zelf gewoon naar je werk toe moet (dus niet thuiswerken maar nauw met mensen werkt) mag je dan gewoon gaan werken of moet je direct al thuisblijven? En als die huisgenoot dan meld dat diegene positief is getest, moet je dan als je op het werk bent direct naar huis of blijf je pas de volgende dag thuis?
Agz een familielid aka huisgenoot zich morgen gaat laten testen... Kan er niks over vinden, alleen dat je in quarantaine moet als diegene positief is
Relaxed schreef:MarlindeRooz schreef:Balen zeg Relaxed, weet je waar je het opgelopen hebt?
Nee geen idee, oud en nieuw bij vrienden geweest en nieuwjaarsdag bij mijn familie. Nergens teveel mensen, maar zo in de afgelopen dagen zie je er zo 10-15..
Shadow0 schreef:verootjoo schreef:Constant die onzekerheid, want als ze gaan hoesten moet je ze weer thuis houden en je hele plan omgooien en hopen dat je het op je werk geregeld krijgt.
Het verminderen van die onzekerheid alleen zou al een goede reden zijn om een iets doordachter beleid te kiezen. Zoals het nu gaat is het ook steeds maximale chaos, dat kan anders.
Suzanne F. schreef:Relaxed schreef:
Nee geen idee, oud en nieuw bij vrienden geweest en nieuwjaarsdag bij mijn familie. Nergens teveel mensen, maar zo in de afgelopen dagen zie je er zo 10-15..
Jeetje, nou ben je mooi klaar mee. Wil je zusje ook echt langskomen om het te krijgen dan?
Heeft je familie waar je bent geweest nog nergens last van? Heb je wel iedereen geïnformeerd?
Collega van mijn werk ook hele gezin besmet na de kerst. Dag voor oud en nieuw iedereen klachten en positief. Ik denk dat er een mega omicron golf aankomt eigenlijk. Hopelijk allemaal een snotneusje en niet teveel de ziekenhuizen in.
Needje schreef:haha ja dat is wel even een verschilletje
Needje schreef:Citaat:Bewaar uw zelftesten bij een temperatuur tussen de 2 en 30 graden Celsius en niet in direct zonlicht.
Op zich een best brede range waarin ie gewoon goed te gebruiken is.
Idd even opletten met de zon.
Maar de meeste zelftest zouden imo toch thuis binnen gedaan worden.