Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:09

Ohhhh, dus die vrouw in het programma is eigenlijk een "ik vraag dit voor een vriend" figuur _O-

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:11

Ziggo die werkzaamheden uitvoert aan de tv overdag maar vergeet dat er mensen savonds tv kijken.. je kunt t nu niks. En een werkgever die misbruik maakt van je. Heb dit opgepakt met mn jobcoach

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:12

black_kelpie schreef:
Moestuin schreef:
Dat mijn vriend deze nacht heel onrustig heeft geslapen, met als toppunt dat hij mij heeft wakker gemaakt om te zeggen dat hij nog paaseieren moest schilderen en verstoppen. :') Nu ben ik al de hele dag zo moe :Z

:') Heeft hij dat nog gedaan dan?

Nee helaas. Was wel benieuwd wat dat had gegeven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:20

Nayomie schreef:
Ik zit vol verbazing te kijken naar een programma waar een vrouw wil afvallen, maar niet gezond wil eten (en gebak als ontbijt nemen? :') ). En een gezonde levensstijl dmv pillen. Flabbergasted. Dat is het enige wat ik er over kan zeggen.
It's the bottom line that counts, toch? O:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:32

Disney+ op de smart tv die steeds vastloopt. Oh en niet de laatste mazerunner kijken. Iets met Corona wat triggered lol

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:02

Ik ga donderdag een nieuwe hamster halen en ik kan ECHT niet wachten. _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:22

Vingertoppen verbrand met perensap maken. :')

Flessen met inhoud zijn gloeiend heeeeeet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:26

Dat we vanwege de verscherpingen van de coronamaatregelen in Duitsland de grens niet meer over mogen zonder negatieve coronatest. Mijn paard staat net over de grens in Duitsland. Om de grens over te mogen hebben we een coronatest nodig die maximaal 48 uur oud is. Testen van de ggd zijn niet geldig hiervoor dus we moeten meerdere keren per week bij een commerciele teststraat op eigen kosten gaan testen om nog bij ons paard te mogen komen -:(- goedkoopste test is geloof ik €75. Tel uit je winst op maandbasis....

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:27

MarlindeRooz schreef:

I feel you.
Zondag komt ons nieuwe paard. Duurt zo lang. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:37

_lauraaa_ schreef:
Dat we vanwege de verscherpingen van de coronamaatregelen in Duitsland de grens niet meer over mogen zonder negatieve coronatest. Mijn paard staat net over de grens in Duitsland. Om de grens over te mogen hebben we een coronatest nodig die maximaal 48 uur oud is. Testen van de ggd zijn niet geldig hiervoor dus we moeten meerdere keren per week bij een commerciele teststraat op eigen kosten gaan testen om nog bij ons paard te mogen komen -:(- goedkoopste test is geloof ik €75. Tel uit je winst op maandbasis....

Oei ik geloof dat ik dan toch al dan niet tijdelijk mijn paard zou verplaatsen. Het weideseizoen begint deze maand daar heb je dan wel mazzel mee eventueel ( betekent meer plek)
Sterkte ermee... niet leuk dit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:40

Ineke2 schreef:
_lauraaa_ schreef:

Oei ik geloof dat ik dan toch al dan niet tijdelijk mijn paard zou verplaatsen. Het weideseizoen begint deze maand daar heb je dan wel mazzel mee eventueel ( betekent meer plek)
Sterkte ermee... niet leuk dit
verplaatsen ga ik zeker niet doen. Ze staat nu op een super plekje waar ze aan het opknappen is van de verwaarlozing van de vorige eigenaar. Opnieuw verhuizen zou een terugval betekenen.

Enige optie is nu om via sluipweggetjes de grens over te steken en te hopen dat ik niet betrapt wordt.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:46

Ik wil graag stoppen met de pil. Ik zou de pil eigenlijk al niet eens mogen slikken vanwege migraine met aura, maar ik moet toch iets. Nu ben ik er toch wel echt klaar mee, heb vaak migraine en dit is vaak op het moment dat de hormoonpiek hoog is. Nu ben ik dus opzoek gegaan naar een andere vorm van anticonceptie die niet de spiraal is maar die wel zonder pieken en dalen de hormonen afgeeft en ik ben uitgekomen bij de implanon.
Ik zit me dus goed in te lezen, zit ervaringen te lezen en ben nu een soort van bang aan het worden voor dat ding door horrorverhalen van mensen.
Erger me er dus ook aan dat ik me zo laat beïnvloeden door die negatieve verhalen, terwijl ik eigenlijk al heel zeker was dat ik een implanon wilde en nu begin ik dus te twijfelen :+

Ik ga morgen nog steeds de huisarts bellen voor informatie over het plaatsen van een implanon, ben de pil inmiddels goed beu en wil het grote risico wat ik loop gewoon niet meer nemen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 23:27

taartjee schreef:
Ik wil graag stoppen met de pil. Ik zou de pil eigenlijk al niet eens mogen slikken vanwege migraine met aura, maar ik moet toch iets. Nu ben ik er toch wel echt klaar mee, heb vaak migraine en dit is vaak op het moment dat de hormoonpiek hoog is. Nu ben ik dus opzoek gegaan naar een andere vorm van anticonceptie die niet de spiraal is maar die wel zonder pieken en dalen de hormonen afgeeft en ik ben uitgekomen bij de implanon.
Ik zit me dus goed in te lezen, zit ervaringen te lezen en ben nu een soort van bang aan het worden voor dat ding door horrorverhalen van mensen.
Erger me er dus ook aan dat ik me zo laat beïnvloeden door die negatieve verhalen, terwijl ik eigenlijk al heel zeker was dat ik een implanon wilde en nu begin ik dus te twijfelen :+

Ik ga morgen nog steeds de huisarts bellen voor informatie over het plaatsen van een implanon, ben de pil inmiddels goed beu en wil het grote risico wat ik loop gewoon niet meer nemen.

Ik raad stoppen aan! Maar meer omdat de pil geestelijk op mij een negatieve werking heeft en ik er ongelukkig van wordt. Nadat ik ben gestopt ben ik veel minder erg ongesteld en heb er ook niet zo veel last van. Alleen soms de week ervoor met wat vage klachten maar verder heb ik zoiets van het moet eruit anders trek ik het ook niet. Ik voel mij nadat ik ongesteld ben geweest eigenlijk weer heel goed. Ik heb geen spijt ervan dat ik ben gestopt. Begin er ook niet meer in en ook niet in een andere vorm. Die hormonen zijn echt killing voor mij. En ik heb af en toe ook wel aura migrene dus de keuze wordt dan nog makkelijker.

-
Krentenbaard op stage.... Ik heb nu overal zware jeuk. Alleen al als ik er aan denk :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 04:50

Dat ik nu niet kan slapen wegens zere handen en benauwd van het slijm dat mijn luchtwegen in loop.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 04:54

Dat het dak kraakt/tikt van het natuur geweld buiten en dat me wakker houd ;(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 05:09

Dat ik even niet meer weet hoe ik ooit mijn rijexamen voor auto moet halen en daarom, net als Marcella en Sanniejtjuh wakker lig.

We kunnen bijna wel een spel doen met zn drietjes om de tijd te doden :(:) :*

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 05:14

Daar heb ik ook ooit over wakker gelegen. 2x gezakt, maar met faalangst examen direct gehaald.

Ik doe het spel “ik hoor het niet, ik hoor het niet” “niet op focussen”

Nog niet gewonnen haha..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 05:19

Baby werd wakker en nu ben ik ook wakker, jeetje wat een kabaal buiten.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 05:35

Reeks nachtdiensten gehad en mijn lichaam weigert terug te schakelen i n normaal ritme.. Dus nog geen minuut geslapen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 05:50

Kan niet meer slapen, voel me niet lekker.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 06:16

Dat ik zo moet gaan rijden in die poedersuiker :(.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 06:33

Ik wil nog niet opstaan -O-
Werd een half uur eerder al wakker door de mega harde regen zucht ( en ik heb niet eens een dak waar het op kan vallen dus het moet echt tekeer gaan als ik het hoor)

O en ik kreeg een fraude sms van de bank ( nouja niet van de bank dus... heb het zojuist gemeld bij de bank :P )
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 07-04-21 07:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 07:09

Dat hier sneeuw ligt... En het nu weer aan het sneeuwen is.

En dat de temperatuur nog steeds zo laag blijft en ik gewoon warmer weer wil. Graadje of 15 zal ik nu al blij mee zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 07:10

Captain schreef:
MarlindeRooz schreef:

I feel you.
Zondag komt ons nieuwe paard. Duurt zo lang. :')

Spannend dames :))

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 07:12

Zebrastreep schreef:
Dat hier sneeuw ligt... En het nu weer aan het sneeuwen is.

En dat de temperatuur nog steeds zo laag blijft en ik gewoon warmer weer wil. Graadje of 15 zal ik nu al blij mee zijn.

Ik ga al akkoord met 10 graden en geen regen of prut :')