Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Moestuin schreef:Dat mijn vriend deze nacht heel onrustig heeft geslapen, met als toppunt dat hij mij heeft wakker gemaakt om te zeggen dat hij nog paaseieren moest schilderen en verstoppen.Nu ben ik al de hele dag zo moe
Heeft hij dat nog gedaan dan?
_lauraaa_ schreef:Dat we vanwege de verscherpingen van de coronamaatregelen in Duitsland de grens niet meer over mogen zonder negatieve coronatest. Mijn paard staat net over de grens in Duitsland. Om de grens over te mogen hebben we een coronatest nodig die maximaal 48 uur oud is. Testen van de ggd zijn niet geldig hiervoor dus we moeten meerdere keren per week bij een commerciele teststraat op eigen kosten gaan testen om nog bij ons paard te mogen komengoedkoopste test is geloof ik €75. Tel uit je winst op maandbasis....
Ineke2 schreef:verplaatsen ga ik zeker niet doen. Ze staat nu op een super plekje waar ze aan het opknappen is van de verwaarlozing van de vorige eigenaar. Opnieuw verhuizen zou een terugval betekenen._lauraaa_ schreef:Dat we vanwege de verscherpingen van de coronamaatregelen in Duitsland de grens niet meer over mogen zonder negatieve coronatest. Mijn paard staat net over de grens in Duitsland. Om de grens over te mogen hebben we een coronatest nodig die maximaal 48 uur oud is. Testen van de ggd zijn niet geldig hiervoor dus we moeten meerdere keren per week bij een commerciele teststraat op eigen kosten gaan testen om nog bij ons paard te mogen komengoedkoopste test is geloof ik €75. Tel uit je winst op maandbasis....
Oei ik geloof dat ik dan toch al dan niet tijdelijk mijn paard zou verplaatsen. Het weideseizoen begint deze maand daar heb je dan wel mazzel mee eventueel ( betekent meer plek)
Sterkte ermee... niet leuk dit
taartjee schreef:Ik wil graag stoppen met de pil. Ik zou de pil eigenlijk al niet eens mogen slikken vanwege migraine met aura, maar ik moet toch iets. Nu ben ik er toch wel echt klaar mee, heb vaak migraine en dit is vaak op het moment dat de hormoonpiek hoog is. Nu ben ik dus opzoek gegaan naar een andere vorm van anticonceptie die niet de spiraal is maar die wel zonder pieken en dalen de hormonen afgeeft en ik ben uitgekomen bij de implanon.
Ik zit me dus goed in te lezen, zit ervaringen te lezen en ben nu een soort van bang aan het worden voor dat ding door horrorverhalen van mensen.
Erger me er dus ook aan dat ik me zo laat beïnvloeden door die negatieve verhalen, terwijl ik eigenlijk al heel zeker was dat ik een implanon wilde en nu begin ik dus te twijfelen![]()
Ik ga morgen nog steeds de huisarts bellen voor informatie over het plaatsen van een implanon, ben de pil inmiddels goed beu en wil het grote risico wat ik loop gewoon niet meer nemen.