Hint

Toen verdacht ik Ashley al

De kadootjes bij elkaar

En de noodhint waardoor ik 99,9% zeker weet dat jij het bent Ashley

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Ik kwam vandaag thuis toen er in de hal van mijn complex een grote doos stond... Was een beetje sippig vandaag maar dat veranderde meteen toen ik zag dat het mijn SS kerstcadeau was
Ik gok dat Miesemuisje mijn SS is, heb ik dat goed?SUPER THANKS GIRL! Je schreef op je lieve kaartje dat je het lastig vond om alles voor me te vinden, maar volgens mij heb je echt alles aan me cadeau gedaan wat ik bij mijn TOPS had gezet dus diepe buiging
Ik ben super blij met al mijn cadeautjes. Die Amethyst hangertjes zijn top, ik ga na het aftypen van dit bericht meteen even speuren naar een mooi bijpassend kettinkje! Super origineel dat kookboekje uit Twente! Net als je bananenbrood trouwens, ik ga morgen bananen halen en die even een beetje rijp laten worden; zodra ik hem gemaakt heb stuur ik je een berichtje hoe die smaakte
![]()
Ik vind dit trouwens te leuk om niet te delen: een grote flop van mij zijn spullen met 'live, laugh, love' erop. Ik haat dat. Stomme Xenos tekstenNu pakte ik een groot 'boekerig' cadeautje uit maar bleek de titel afgeplakt te zijn. Ik las dat mijn Secret Santa het op inhoud had gekozen en eenmaal buiten met het boek in haar bezit eens naar de titel keek... 'Live, laugh, love'. Ik vind het een fantastisch verhaal. Meant to be.
![]()
De foto's...
In de doos..
[ [url=m/kUUtjV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uitgestald..
[ [url=m/SiffGF.jpg]Afbeelding[/url] ]
HEEL BLIJ!
[ [url=m/Y2hpmx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roosch schreef:Op mijn wat?
En wat is de onderbouwing?