Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 16:05

fleurtjeuh schreef:
[ [url=m/mF9uxm.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/P0K9on.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kan niet kiezen...
Echt een luxe probleem dit, ik weet het.
De groene is een Super Soco TC
De rode is een Super Soco TS-X
Beide zijn 100% electrische brommers, beide ongeveer dezelfde range.
Via een bedrijf kan je ze leasen en het lijkt me ideaal als woon-werk verkeer van 12 kilometer....
Welke zouden jullie kiezen? :')

De groene! Wat een gaaf ding.

Ik dacht eerst dat het motoreren waren vooral bij de 2de. Die is dat net iets to much.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 16:09

Ik zou zelf in elk geval willen proefzitten met die brommers, misschien voel je dan wel direct welke je voorkeur hebt. Bij de groene zie ik wat meer zilverkleurig metaal, dat staat decoratief leuk en ziet er hip vintage uit, maar bij mijn eigen brommer roest dat en ziet het er na een tijd dus niet meer mooi uit (bruine roestvlekken, strepen enz). Als ik voor de keuze zou staan dan zou ik dat zeker nakijken.

Mijn voorkeur op basis van de plaatjes gaat naar de rode, ivm minder roestgevoelige deco, en de spatborden aan de achterkant zijn makkelijk schoon te maken wanneer je door bagger hebt gereden. Maar heel eerlijk... ik zou ze beide niet hoeven want ik zit liever rechtop (lees, scooter), en ik wil tassen en zooi mee kunnen nemen (lees: bergruimte onder je zadel bijvoorbeeld, een handschoenenkastje, eventueel ruimte voor een koffer of tas achterop) en ik vind de wielomvang van beide te groot. Ik vind dat domweg niet comfortabel zitten/rijden, vandaar dat ik als tip geef om te gaan proefzitten want dat is denk ik voor iedereen persoonlijk of je iets wel of niet comfortabel vindt!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 16:32

Zebrastreep schreef:
LukieBradley schreef:
Dokteren met 1 van de cavias en een andere kunnen laten inslapen -O-

:( :(

Gisteren had ik hier ook een zieke caaf , altijd vervelend dat ze pas aangeven als ze wat hebben als het al te laat is.

Die van mij is er gelukkig goed doorgekomen en was vanmorgen weer goed. Hij ligt nu bij te komen van de dierenarts.

En dokteren met cavia's is altijd zo frustrerend omdat het vaak voor je idee niet beter gaat.

Precies dat, cavias zijn toch een zaak apart hoor.
Ik hoop dat de andere er wel doorheen komt maar dat is afwachten .
Idd het kan zomaar ineens toch afgelopen zijn -O-
Gelukkig voor jou cavia gaat het beter :j

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 17:09

Ben je nieuwe dingen aan het leren op werk wordt het niet gewaardeerd ofzo. Je zou toch denken alleen maar fijn als ik overal mee kan helpen. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 18:19

Sollicitaties... zo slecht voor m’n zelfvertrouwen. Jarenlang kei- en keihard gewerkt en gestudeerd, naast m’n gezondheidsproblemen, en wat heb ik nu? Niks. -O-

Love_Laugh schreef:
Ben je nieuwe dingen aan het leren op werk wordt het niet gewaardeerd ofzo. Je zou toch denken alleen maar fijn als ik overal mee kan helpen. >;)

Daar ben ik wel van genezen. :)) Puntje bij paaltje kon ik alle k*tklusjes opknappen waar niemand zin in had, terwijl anderen de interessante dingen te doen kregen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 18:45

Dat toen ik mijn laptop aan deed mijn webcam opeens aanstond...

En nee ik heb teams al afgesloten maar misschien stond het nog open in een webbrowser.

Gelijk toestemming voor apps uitgezet en daarna was die ook direct uit. Wel een beetje vreemd. In tussentijd niet gebruikt dus als er wat achter zit hebben ze niet veel kunnen zie.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 18:50

Zebrastreep schreef:
Dat toen ik mijn laptop aan deed mijn webcam opeens aanstond...

En nee ik heb teams al afgesloten maar misschien stond het nog open in een webbrowser.

Gelijk toestemming voor apps uitgezet en daarna was die ook direct uit. Wel een beetje vreemd. In tussentijd niet gebruikt dus als er wat achter zit hebben ze niet veel kunnen zie.

nog een edit anders moet ik weer dubbel posten ook een beetje onzin

@lukiebradley

Waar hebben je caafjes last van?

het lijken makkelijke dieren maar poe alleen al de voeding moet je best wat verstand van hebben.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 18:59

De broers van mijn vriend. Morgen zijn hun ouders 29 jaar getrouwd en vriend en ik hebben maandag bij z'n broer en broertje het idee neergelegd dat we z'n ouders misschien een nachtje weg kunnen sturen. Nu reageerde alleen broer erop, kort en niet echt inhoudelijk.
Dus ik vandaag naar m'n vriend, is er nou al iets geregeld? Nog steeds niets geregeld, z'n broers zijn te druk met fifa om ook maar iets te bedenken, dus vriend en ik hadden al het idee om dan gewoon zo'n giftforyou cadeaukaart te geven zodat schoonouders zelf kunnen kiezen waar en wanneer. Maar nu willen broers dus wel ineens meedoen, alleen wil de oudste broer geen cadeaubon want daar houdt hij niet van.
Ze lopen alles af te kraken maar komen zelf niet met ideeën, laten eigenlijk alles aan ons over en gaan zich er last minute pas mee bemoeien. Ik weet wel dat de volgende keren vriend en ik gewoon lekker samen wat regelen en dat z'n broers het lekker zelf uit kunnen zoeken.

Dus nu wordt het geen cadeaubon maar een bedrag.

Het zijn niet eens mijn ouders, maar ik ben dus dingen aan het regelen samen met mijn vriend. Als wij zijn broers hier niet in hadden betrokken hadden wij morgen een leuk cadeau gehad, broers niets en broer zeer waarschijnlijk kwaad omdat we ze er niet bij hadden betrokken.
Ik ben er echt helemaal pissig van geworden, want wederom drukt broer z'n zin er weer door en omdat vriend geen zin heeft in gezeik stemt ie maar toe... Volgende keer doen we het gewoon lekker zelf! :Y)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 19:19

Ik moest huilen bij de PostNL reclame net over Tijgertje :') ;(

En een echte ergernis: zooooveel reclames op Youtube!

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 19:47

Danielleeee_ schreef:
Ik moest huilen bij de PostNL reclame net over Tijgertje :') ;(

En een echte ergernis: zooooveel reclames op Youtube!

Ik moest ook huilen om Tijgertje :') Ik had alleen geen postbode verwacht in het slot..

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 20:24

Zebrastreep, op de 1 of andere manier is er altijd met het wisselen van het weer iets.
Nu had een aantal wat last van schimmel en eentje kwam er maar niet doorheen.. zo'n beetje alles al geprobeerd.
Nu is ze dit:
Afbeelding
Weer nieuwe medicijnen en nu lijkt het stil te staan. Maar normaal is ze niet half naakt zeg maar 8)7

De andere viel ineens keihard af en was niks meer van over.
Heb het nog geprobeerd maar helaas.
Zijn gebit lag dwars. En al een oudje dus ging het hem niet meer aandoen.

Lijken idd simpele dieren maar komt heel wat bij kijken. Daarom sterven ze vaak ook redelijk jong omdat mensen er gewoon niet veel van weten.

Ofwel, cavias zijn mijn ergernissen _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 20:28

Ik heb keelpijn en koorts. Dus ik bel al af voor morgen met dat ik ziek ben en ivm de maatregelen niet kan komen werken. Wordt mijn leidinggevende boos en zegt dat ze dit heel raar vind en dat ik maar moet gaan slapen en alsnog naar mijn werk moet komen.

Ik heb gezegd dat ik dan morgenochtend om half zeven wel bel, maar dat ik het niet wil riskeren om te komen als ik nog wel last heb.

Zó pissig. Ze lappen de regels ontzettend aan hun laars.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 20:34

LukieBradley schreef:
Zebrastreep, op de 1 of andere manier is er altijd met het wisselen van het weer iets.
Nu had een aantal wat last van schimmel en eentje kwam er maar niet doorheen.. zo'n beetje alles al geprobeerd.
Nu is ze dit:
[ [url=m/cLBe2k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weer nieuwe medicijnen en nu lijkt het stil te staan. Maar normaal is ze niet half naakt zeg maar 8)7

Lijken idd simpele dieren maar komt heel wat bij kijken. Daarom sterven ze vaak ook redelijk jong omdat mensen er gewoon niet veel van weten.

Oh jeetje dat heb ik echt nog nooit gezien dat ze zo kaal worden! Vervelend dat niks werkt.

En met de andere heb je echt een goede keus gemaakt om niet te gaan dokteren. Mijn vorige cavia heeft best een lange lijdensweg gehad daardoor en achteraf wou ik echt dat ik hem eerder in had laten slapen.

Inmiddels ligt meneer de koning hier lekker op schoot te slapen :') 24 uur geleden ging hij bijna dood en nu ligt meneer hier lekker te pitten. Ach de dierenarts en een schone kooi zijn ook wel veel prikkels voor zo'n beestje.

MaTuMi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 22:00

Al 2x per ongeluk het topic van the masked singer aan geklikt. Maar ik moet dat nog kijken morgen ivm videoland.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 23:03

MaTuMi schreef:
Al 2x per ongeluk het topic van the masked singer aan geklikt. Maar ik moet dat nog kijken morgen ivm videoland.

Wacht is daar een topic van? :oo

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 23:26

Iemand mijn buren hebben? Het is dat ik geen geld heb anders betaalde ik je er nog voor. Ohnee, als ik geld had kon ik hier weg |(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 23:36

Lestrange01 schreef:
Ik heb keelpijn en koorts. Dus ik bel al af voor morgen met dat ik ziek ben en ivm de maatregelen niet kan komen werken. Wordt mijn leidinggevende boos en zegt dat ze dit heel raar vind en dat ik maar moet gaan slapen en alsnog naar mijn werk moet komen.

Ik heb gezegd dat ik dan morgenochtend om half zeven wel bel, maar dat ik het niet wil riskeren om te komen als ik nog wel last heb.

Wat poedersuiker zeg! Zijn ze zich er ook van bewust dat ze dicht moeten als er een besmetting plaats vindt binnen het bedrijf?
(Of is dit niet meer zo?) Dat lijkt me een veel grotere impact hebben dan dat jij (je wel aan de regels houdend) eventjes niet komt ...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 03:09

Lestrange01 schreef:

Weet niet of je al gebeld hebt met de GGD voor afspraak, maar bedrijf gelijk melden dat die de regels aan zijn laars lapt. Misschien dat je ziek geworden ben van een andere collega die ze dus verplichtingen door te werken. Zo houden ze verspreiding ook nog in stand.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 07:22

@ Nayomie ik ben 38 ( en word hopelijk volgende maand 39 :P ) en ga vandaag mijn eerste lesdag volgen voor een nieuwe studie :=

Mijn ergernissen dus ook meteen; ik ben zenuwachtig, ik moet ruim 1,5 reizen omdat de komende 2 lessen in Amsterdam gegeven worden ipv in Rotterdam en... ehm... jemig het is echt veel huiswerk wat ik moest doen _O-

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 11:24

nicole_floor schreef:
MaTuMi schreef:

Wacht is daar een topic van? :oo

MaTuMi @ [ENT-HK] The masked singer

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 11:29

LukieBradley schreef:
Nu is ze dit:
[ [url=m/cLBe2k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje..

Heb je al eens stronghold geprobeerd? Zoja, Bij de DA vragen op Enrobactin! Wij hebben ook wel een cavia’s die allemaal van zo’n rare plekken kregen. Sommige jeuk sommige niet. Maar een van die twee deed t hem meestal wel!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 11:38

Mijn ergernis van vandaag is dat ik nog steeds eigenlijk geen lange broek aan kan met mijn knie en dat die nu behoorlijk blauw begint te worden.

Ergernis twee is dat ik eigenlijk wel wil gaan rijden maar ook weer niet. Ene keer blijft het droog en de andere keer komt er een bult regen aan.....

Misschien gewoon maar niet doen en vandaag actief bezig met huiswerk maken en echt een keer mijn kamer goed schoonmaken. Elke ochtend wakker worden met een dichte neus en pijnlijke en droge mond is ook erg vervelend.

_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 12:02

Voor iedereen die last heeft van katten: een waterspuit vullen (met water) en ze als ze er weer zijn natspuiten. Doen wij ook altijd en werkt prima :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 12:05

Rocky_konijn schreef:
Voor iedereen die last heeft van katten: een waterspuit vullen (met water) en ze als ze er weer zijn natspuiten. Doen wij ook altijd en werkt prima :D

Of neem een compleet gestoorde Jack Russel die heel woest de tuin in rent om een kat weg te jagen. En vervolgens heel stoer weer naar binnen loopt , maar eigenlijk schijtsbenauwd is voor alles.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 12:10

Moet nog zoooooveeeel doen en ik moet om 5uur werken. :+