Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 11:49

Voel me echt nog steeds vet nutteloos. :+ Ik weet wel dat ik hier deels zit om tot rust te komen, maar als ik iedereen continue aan het werk zie, wil ik ook. :))

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 12:02

Dat mijn bambook pen er te pas en te onpas mee uitscheid. En die gebruik ik momenteel voor aantekeningen bij mijn telefoongesprekken, dus dat is veel. Heel irritant. Ja first world Problem, maar heel vervelend :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 12:04

Loeky01 schreef:
Dat mijn bambook pen er te pas en te onpas mee uitscheid. En die gebruik ik momenteel voor aantekeningen bij mijn telefoongesprekken, dus dat is veel. Heel irritant. Ja first world Problem, maar heel vervelend :')

Eventueel nieuwe losse pen kopen?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-20 12:43

Concentratie is weer ver te zoeken. Ik.wil.naar.buiten wat ik natuurlijk niet doe, want ik ben verstandig, maar ik wil het wel -O-

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 12:46

Mijn beste vriendin, die een slecht hart heeft, is besmet met corona...gelukkig voorlopig nog niet ziek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:11

xPabloBokt schreef:
Concentratie is weer ver te zoeken. Ik.wil.naar.buiten wat ik natuurlijk niet doe, want ik ben verstandig, maar ik wil het wel -O-

Even zuurstof happen mag gewoon. Zolang je maar aan de voorschriften houdt. Ik heb gisteren ook gewoon een half uur op een bankje aan het eind van de straat gezeten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:43

Ben al heel de ochtend aan het bingewatchen, ik voel mij ongeveer net zo nuttig als die plaid die naast mij een plek op de bank in neemt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:44

Telpeva schreef:
Ben al heel de ochtend aan het bingewatchen, ik voel mij ongeveer net zo nuttig als die plaid die naast mij een plek op de bank in neemt.

Lekker!

Ik moet met sluimerende hoofdpijn de hele dag aan mijn studie werken. Deadlines... Door die hoofdpijn werken mijn ogen niet goed dus zit steeds met mijn neus op het scherm. 23''inch he. Dus is helemaal onnodig.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:45

xPabloBokt schreef:

Grwoon een rondje wandelen is niks mis mee hoor. Mag gewoon. Zolang je 1,5m bij anderen vandaan blijft... Gisteren een uur gewandeld en ben heel veel mensen tegengekomen. Wandelaars, fietsers, hardlopers... Ik zit heel de ochtend al lekker in de tuin!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:49

Telpeva schreef:

_O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:53

Dat mijn moestuin jas stinkt naar koeienmest, maar maandag compostbak incl. inhoud verhuist (mest) en zeer waarschijnlijk wat geknoeid. :')

Enige voordeel mensen blijven nu zeker wel op enige afstand. _O-

En dat ik mij vernacht niet eens fatsoenlijk kon omdraaien aangezien ik ingebouwd was door 2 katten die het koud hadden ofzo.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:58

Geen motivatie voor school. Helemaal niks.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 14:01

Ik heb altijd al veel (lange bloedneuzen) gehad maar die van zonet overtreft echt alles. Damn. Als ik m'n neus boven een koemelkpak had gehouden, was die iig voor de helft vol geraakt. Waarooooomm neus?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 14:07

Buurjongetje van 3 die kwam vragen of ik wilde kleuren.
Door Corona is het niet verstandig.
Erg jammer. Het is een grappig mannetje.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 14:07

xPabloBokt schreef:

Je kunt best lekker naar buiten. Ik ben vanmorgen een uur met de honden gaan wandelen in het bos. De regels in acht nemen, en er is echt niks aan de hand :).

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 14:26

Paarden in de wei.Mijn man maakt het halster los van onze ruin.Ik zeg wacht even omdat de mega staart van de haflinger klem zit in de staartriem van de deken.Gevolg een paard in galop met zijn deken achter zich aan en het halster met touw nog om.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:00

Wachten op een pakketje dat binnen nu en 4 uur wordt geleverd. Niet naar de wc, want zodadelijk ben je niet snel genoeg terug. Niet stofzuigen want dan hoor je de bel niet. De kans is zo klein dat ze precies aanbellen op dat moment, maar je zult altijd zien :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:02

Steeph schreef:
Wachten op een pakketje dat binnen nu en 4 uur wordt geleverd. Niet naar de wc, want zodadelijk ben je niet snel genoeg terug. Niet stofzuigen want dan hoor je de bel niet. De kans is zo klein dat ze precies aanbellen op dat moment, maar je zult altijd zien :+

Nee hoor, die kans is enorm. Gebeurt hier altijd :') Het lijkt wel alsof ze om de hoek staan te wachten tot je wat gaat doen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-20 15:14

Anoniem schreef:
xPabloBokt schreef:

Even zuurstof happen mag gewoon. Zolang je maar aan de voorschriften houdt. Ik heb gisteren ook gewoon een half uur op een bankje aan het eind van de straat gezeten.

Ik vind het nu dus gewoon heel moeilijk om me buiten te ontspannen -O- ik heb vroeger smetvrees gehad en dat gevoel komt echt terug zodra ik een stap buiten de deur zet. Heel vervelend. Mijn eigen balkon gaat wel dus ik ben nu maar gewoon bijna elke dag was aan het ophangen buiten. :+

Momenteel erger ik me aan een van de opdrachtgevers van school die zelf de hele tijd van de hak op de tak springen omdat ze geen tijd hebben, maar wel een totaalproduct verwachten aan het eind van de looptijd van de opdracht. We snappen dat ze de continuïteit moeten waarborgen momenteel, maar het komt wel echt in de weg te staan van het eindproduct zo.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:19

Dat ik sinds gister na elke maaltijd zo'n ontzettende maagpijn en buikpijn heb. Ik eet gewoon hetzelfde als altijd dus het is zo gek ineens

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:30

Steeph schreef:

Ik zou de stofzuiger aanzetten en voor de deur gaan zitten. Wedden dat de postbode binnen 5 minuten voor je deur staat?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:34

- Aan een aantal paardenyoutubers die blijkbaar maling hebben aan de regels voor Corona..

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:37

Dat er nog steeds hashtags worden gebruikt en het ook nog serieus bedoelt is.
#doeisniet #hetishiergeeninsta #hetisgewoonnietnodig

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:42

Jolien87 schreef:
Steeph schreef:

Ik zou de stofzuiger aanzetten en voor de deur gaan zitten. Wedden dat de postbode binnen 5 minuten voor je deur staat?

Hahaha heerlijk dit.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:45

Ik dacht vandaag, goh laat ik de hoegedrukreiniger bij mijn ouders ophalen.even straatje bij ons nieuw huis schoonmaken....
Is dat kolereding stuk