Melisssx schreef:Super bedankt Geerte!! Heel tof. Er zat geen kaart in toch? En wat is dit? Ik kom er niet achter
[ [url=m/cVQiwR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is denk ik een wijn koeler . die kun je in een fles wijn steken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Ah.. Ik kom er net achter dat het houten riendiertje geen hint was maar dat er nog een soort tekening in een enveloppe in zat..
[ [url=m/3ZtujV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar mogelijk is het vraagteken boven mijn hoofd nog groter geworden.. Ik heb alles al 3x omgedraaid en door elkaar gehusselt maar kan er nog weinig van maken..
To be continued dus
Andreeaa schreef:Shirleyp ben jij mijn SS?
Detroit schreef:shirleyp schreef:Alwiene, dat boek lag er idd los in! Wel helemaal bovenop. Dacht dat het misschien zo’n cadeau was dat op het laatst toch nog is toegevoegd vlak voor de verzending! Die zes kan zeker een hint zijn... 6+7+8+1=22? Of iemand die in 1867 is geboren?Iemand nog ideeën?
Postcode van maken? Geen idee of dat ergens naar toe leidt. Maar een postcode heeft ook 4 cijfers... Heb je nog ergens letters om em compleet te maken?
JPitty schreef:Fijn dat het in de smaak valt bij jou en de dieren Pradadaan!Ik ben idd jouw SS
![]()
Hoop dat je paarden de koekjes ook lekker vinden. De sleutelhanger heb ik zelf gehaakt, blij dat je die leuk vindt!Fijne feestdagen!