Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Ik houd van dat merk.
Ik zit nog steeds vast in 1e pakjeslimbo. Nog niks leukers gevonden dan het wit gebreide Noppies setje dat O ook had.
_lautje_ schreef:Jaaaa Emile et Ida
Dat zijn idd altijd de mooiste. Te zacht van stof en te mooi van print.
Heb deze kleur ook met dan allemaal kleine tulpjes in diverse kleuren er op geborduurd.
Fijn dat je nieuwe krijgt! Mag niet gebeuren met zo’n shirtje.
En een good old petit bateau pakje Lie?
MarcoBorsato schreef:Ik houd van dat merk.
Ik zit nog steeds vast in 1e pakjeslimbo. Nog niks leukers gevonden dan het wit gebreide Noppies setje dat O ook had.
Pantykous schreef:_lautje_ schreef:Jaaaa Emile et Ida
Dat zijn idd altijd de mooiste. Te zacht van stof en te mooi van print.
Heb deze kleur ook met dan allemaal kleine tulpjes in diverse kleuren er op geborduurd.
Fijn dat je nieuwe krijgt! Mag niet gebeuren met zo’n shirtje.
En een good old petit bateau pakje Lie?
Nee vind ik ook. Vind het wel irritant dat je dan eerst een discussie moet voeren over het dragen. Hij heeft m 2 uur aangehad, dan krijgt ie echt niet gaatjes bij z'n borst ineens. Maar goed, is geregeld. Heb dat Phil & Phae vest retour gedaan, vond ik net te piemelig dus moet nu wat anders.
Pantykous schreef:Mijn contact loopt ook via 1 persoon. Het was ook niet echt een discussie maar meer een opmerking, en ik snap niet waarom die nodig is. Kom niet voor jan banketstaaf terug, als hij het zelf verneukt hoor je me niet hoor.
tita schreef:Pantykous schreef:Mijn contact loopt ook via 1 persoon. Het was ook niet echt een discussie maar meer een opmerking, en ik snap niet waarom die nodig is. Kom niet voor jan banketstaaf terug, als hij het zelf verneukt hoor je me niet hoor.
Ik snap jou hoor helemaal.
En als je een trouwe en betrouwbare klant ben is zoiets niet nodig.
Sommige mensen verpesten het voor de goede klanten.
Heb paar keer in lingeriezaak gewerkt en werden broekjes terug gebracht met de mededeling kan er niet in slapen..... Oman gadver was niet eens gewassen
verootjoo schreef:Onderbroeken kan je toch sowieso niet ruilen/terugbrengen neem ik aan
Dat zou niet in me opkomen
tita schreef:Pantykous schreef:Mijn contact loopt ook via 1 persoon. Het was ook niet echt een discussie maar meer een opmerking, en ik snap niet waarom die nodig is. Kom niet voor jan banketstaaf terug, als hij het zelf verneukt hoor je me niet hoor.
Ik snap jou hoor helemaal.
En als je een trouwe en betrouwbare klant ben is zoiets niet nodig.
Sommige mensen verpesten het voor de goede klanten.
Heb paar keer in lingeriezaak gewerkt en werden broekjes terug gebracht met de mededeling kan er niet in slapen..... Oman gadver was niet eens gewassen