Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Ik zat van de week in een restaurant met mijn man...
Kind door de zaak aan het rennen, 1 ober bijna onderuit.
Een plantenbak omver, staat het opeens aan onze tafel, wilde hij serieus mijn bestek gaan pakken...
Oma en opa op afstand een paar tafels van ons verwijderd hadden de grootste lol... en vonden het prachtig dat hun oogappel niet verlegen was.
Kind even terug gebracht, en aangegeven dat niet iedereen hun kleinzoon zo fantastisch vindt en of ze hem bij zich wilden houden.
Die mensen waren zó verbaast
lor1_1984 schreef:xApple schreef:Dat vind ik wel echt nasty hoor. (Niet jouw verhaal MB maar in het algemeen)
Schijnen ook mensen te zijn die daar echt op kicken. Brrr...![]()
Hier in de buurt een meisje die in de klas zit met haar oomMoeder van ‘t meisje is nu
18 (kindje bijna 4) en haar oom is 3. Laatste broedsel van haar nieuwe vlam.
Mijn oudste neefje is 6 weken jonger dan de oudste halfbroer en 1,5 jaar ouder dan de jongste halfbroer van mijn halfzusje.
En nee, die halfbroers zijn niet aan mij gerelateerd.
Hutcherson schreef:Ik vind dat altijd zo bijzonder bij bijvoorbeeld teen mom op mtv. Vind die ellende echt perfect leedvermaak, maar dat sommige meiden gewoon 3 of 4 verschillende koters van verschillende idioten hebben. Ik heb het idee dat ze maar doorfokken vanwege het geld dat ze krijgen voor de opnamens van de serie..
c_alsemgeest schreef:Ik zat van de week in een restaurant met mijn man...
Kind door de zaak aan het rennen, 1 ober bijna onderuit.
Een plantenbak omver, staat het opeens aan onze tafel, wilde hij serieus mijn bestek gaan pakken...
Oma en opa op afstand een paar tafels van ons verwijderd hadden de grootste lol... en vonden het prachtig dat hun oogappel niet verlegen was.
Kind even terug gebracht, en aangegeven dat niet iedereen hun kleinzoon zo fantastisch vindt en of ze hem bij zich wilden houden.
Die mensen waren zó verbaast
MarcoBorsato schreef:Hutcherson schreef:Ik vind dat altijd zo bijzonder bij bijvoorbeeld teen mom op mtv. Vind die ellende echt perfect leedvermaak, maar dat sommige meiden gewoon 3 of 4 verschillende koters van verschillende idioten hebben. Ik heb het idee dat ze maar doorfokken vanwege het geld dat ze krijgen voor de opnamens van de serie..
Dat is alleen Janelle, de rest heeft het wel aardig onder controle. Hebben hoogstens 2 babydaddy's. Janelle is dan ook meteen de controversieelste, echte redneck white trash
Ja ik kijk het #guiltypleasure
DeMolenhoek schreef:Je bedoelt een plooibuggy?
Ik vraag mij altijd af hoe ze dat bij mannen noemen. Swingende teelballen. Zaadnood. Klapperende prostaat?
sanso schreef:Kailyn kan er ook wat van
Sorro schreef:DeMolenhoek schreef:Je bedoelt een plooibuggy?
Ik vraag mij altijd af hoe ze dat bij mannen noemen. Swingende teelballen. Zaadnood. Klapperende prostaat?
Rammelballen?