Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorus

Berichten: 13262
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:09

Zenuwachtige gedoe van een collega omdat de telefoons het niet doen en hij NU een call heeft en dat andere systeem ook niet snel genoeg aan de praat krijgt naar z’n zin.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:18

Aan mij zelf omdat ik iets niet uit mijn hoofd kan zetten. Ben al die commentaar van mensen beu. Ook dat ze denken het recht te hebben mijn kind op te eisen.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:30

Dat altijd alles zeer doet _-:(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:46

Dat ik er altijd overal alleen voor sta. En alles alleen moet doen/oplossen. Argh.

Jorex

Berichten: 10022
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:59

Aan dat ik mijn arm gisteren tijdens het bloedprikken zo strak hield, ik kan hem nu amper gebruiken.

Ramiro

Berichten: 797
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:01

dat ik blijkbaar een verkeersboete ga krijgen van onze vakantie in juni en de autoverhuurmaatschappij even 45 euro rekent voor het doorsturen van mijn adres. Half jaar na dato nog een aanslag op t vakantiebudget -O-

Dorus

Berichten: 13262
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:04

Ze moeten mij weer hebben vandaag _-:(
Collega komt bij mij dat iets in het systeem niet werkt. Ik zeg ernaar te gaan kijken, maar ben nog even een half uurtje bezig met een rapportage. Er schieten wel een paar opties door m’n hoofd.
Kwartier later zie ik een mail voorbij schieten. Heeft iemand die er eigenlijk helemaal niks mee te maken heeft een ticket aangemaakt richting de leverancier van het systeem. Als ik verhaal ga halen zegt ze “ja zij moeten het maar oplossen, maar als je ernaar wilt kijken ga je gang”.
Uiteraard ga ik ernaar kijken, want dat is mijn werk. Net als tickets openen als blijkt dat het inderdaad een systeem probleem is. Maar het is helemaal geen systeem probleem, het is een instellings probleem. Omdat ze verzuimd hebben de nieuwe informatie naar mij door te spelen.
Houd je gewoon bezig met je eigen werk en ga niet iedere keer in mijn vaarwater zitten!

Lestrange01

Berichten: 2831
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:20

Aan dat een collega iedere keer miin werk doet op maandag en dat ik dan andere afdelingen moet helpen. Dat op zich is al best poedersuiker, maar al helemaal omdat ze het iedere keer helemaal verpest. Niet fifo vult, niet eerst de restanten vult voor dat ze de nieuwe vracht er in doet. En dan vraag ik nog aan haar of ik de restanten moet vullen, en dan zegt ze dat ze het al gedaan heeft

Maar nu wordt er tegen MIJ geklaagd omdat ze vinden dat het mijn verantwoordelijkheid is. Tja als er tegen mij gelogen wordt kan ik dit toch niet aanvoelen?? En dan nog, als zij het niet goed doet dan gaat ze lekker op haar eigen afdeling werken ipv mijn werk doen als ze het toch niet goed kan en dan ook nog vlees overal in de winkel laten liggen en niet in de koeling zet voordat ze weggaat. Zodat ik op mijn kop krijg dat "het vlees te lang buiten de koeling ligt". Hoe moet ik dat weten wanneer ik op een andere afdeling moest helpen???

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 13:56

Niet gepoleerde wijnglazen

Siggislief

Berichten: 14110
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 14:06

7 December langs geweest voor een verslag wat er gebeurt is de afgelopen Halfjaar en waar ik voor behandeld ben.

Werd door de persoon zelf gezegd van je zult hem krijgen vanaf Dinsdag of Woensdag, maar steeds geen reactie.

Dinsdag nog een appje gestuurd of ie al klaar was, geen reactie...
Donderdag langs gelopen omdat ik van de Huisarts vandaan kwam en die wou hem ook hebben...

Kreeg ik te horen dat er al vanaf Dinsdag niks uitgeprint kon worden, maar hij zou hem wel emailen!

Niks gekregen, gisteren een appje gestuurd wil je hem alsjeblieft emailen!!

Ja komt in orde...

En heb de email met het verslag nu nog steeds niet, heb hem net weer moeten appen dat ik hem nu echt nodig heb... :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 15:02

Dat het zo moeilijk is om iets vegetarisch te vinden uit eten hier, en dan heb je eindelijk iets gevonden en dan probeer je in je beste Koreaans iets te bestellen en dan zegt de eigenaar alleen maar 'ja' (Hoeveel is dit? 'Ja') pfff, dus daar kom je ook niks mee verder, zeg geen ja als je geen ja bedoelt jeetje zeg.

Esaqar

Berichten: 3179
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:10

Ik erger me niet alleen vandaag, maar eigenlijk de hele week, aan het weer. Hierdoor kan ik 's avonds niet meer naar stal, omdat het dan donker is... en aangezien ik wekelijks minimaal 40 uur werk, kan ik dus maar twee keer per week naar mijn paard toe. :(

Steeph

Berichten: 4347
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:15

Dat ik al de hele dag belabberd internet heb. Ik krijg zelfs Bokt niet eens geladen via de WiFi :roll:
Ik flikker die k*t router van k*t Ziggo uit het raam. K*t bedrijf.

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:15

Esaqar schreef:
Ik erger me niet alleen vandaag, maar eigenlijk de hele week, aan het weer. Hierdoor kan ik 's avonds niet meer naar stal, omdat het dan donker is... en aangezien ik wekelijks minimaal 40 uur werk, kan ik dus maar twee keer per week naar mijn paard toe. :(

Waarom niet dan? Ik moet en ga ook s’avonds naar stal

Esaqar

Berichten: 3179
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:23

Ineke2 schreef:
Esaqar schreef:
Ik erger me niet alleen vandaag, maar eigenlijk de hele week, aan het weer. Hierdoor kan ik 's avonds niet meer naar stal, omdat het dan donker is... en aangezien ik wekelijks minimaal 40 uur werk, kan ik dus maar twee keer per week naar mijn paard toe. :(

Waarom niet dan? Ik moet en ga ook s’avonds naar stal

Omdat er geen licht is in het land en het voorste deel van het land alleen maar blubber is...
Vorige keer dus gewapend met de zaklamp van mijn telefoon aan het land in gegaan om mijn paard te zoeken... ik ging plat op mijn muil en mijn telefoon lag met de zaklamp aan naar beneden in de blubber... dus die kon ik eerst ook niet vinden. Daarna maar naar huis gegaan... Nee... Ik doe het niet weer.

Edit: Ja hoor. Hier mag om gelachen worden. Dat doe ik nu zelf ook :o

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:26

Ooh ik kan me er iets bij voorstellen! Maar ik ken het hoor. Helaas ben ik lichamelijk niet in staat om de hele week naar stal te gaan naast mijn 40-uur baan. Dat komt wel weer. En ach, bij jou komt het ook wel weer ;)

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:42

Haha :D

Ehm een bouwlamp of echt goede zaklamp op batterijen ( of wellicht een hoofdlamp) geen idee dan?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37408
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:46

Ik irriteer me aan kortzichtigheid van mensen, niet verder kijken dan hun eigen straatje. Zij hebben/kennen/hoeven het niet dus is het er ook niet -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:49

Dat we stilstaan door de gele hesjes. Zijn nu in Frankrijk, ze hebben wapens en vuur op het midden van de rotonde. Blijkbaar ruiken ze ook nog eens naar alcohol, dus misschien zijn ze wel aangeschoten.

Lestrange01

Berichten: 2831
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 23:11

WERK. gewoon werk. Het is dat ik het werk zelf leuk vind om te doen en de tijden ideaal zijn (wie wil nou niet in de ochtend pizza's staan maken in je eentje en ervoor betaald krijgen?). Maar soms word ik er echt gek van.

Maar dan hoor ik verhalen van het zware werk wat klasgenoten in de horeca doen ben ik weer heel tevreden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 23:27

Dat ik te lief ben :+ , mijn telefoon kwaliteit foto jatten en op je site zetten is niet lief van hun :=

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:13

PWS.. Vooral dat m'n PWS partner gewoon niet reageert, wel lezen maar niks terugtypen. En dat m'n PWS begeleider afspraken steeds afzegt. Ik hoop dat het optijd goed komt :') .

Marcella

Berichten: 36927
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:13

De reactie van die mensen van het beveiligingsbedrijf hoeven wij niet in dienst (beter gezegd niet welkom), maar wel als inhuur er lopen.

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:21

Steeph schreef:
Dat ik al de hele dag belabberd internet heb. Ik krijg zelfs Bokt niet eens geladen via de WiFi :roll:
Ik flikker die k*t router van k*t Ziggo uit het raam. K*t bedrijf.

Ah, dan ligt het dus niet aan mijn router... Zag geen storing staan, dus dacht dat het aan dat ding lag.
Hier ook geen werkende WiFi. -O-

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37408
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:31

Rebecca schreef:
Dat ik te lief ben :+ , mijn telefoon kwaliteit foto jatten en op je site zetten is niet lief van hun :=


Wat? :oo

Empire waar staan jullie precies?