Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shirleyp schreef:Ok... ik heb hulp nodig met mijn hint!
Ik heb dus deze kaartjes:
[ [url=m/yC5NIc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dacht dat het om een datum moest gaan... Heb alle onderschriften, profielen en laatste berichten van de nog niet geraden verzenders gecheckt op data en getallen, maar niks gevonden. Dacht aan een geboortedatum, maar kan alleen leeftijd zien in de profielen. Toen dacht ik aan letters, maar de 2 zou staan voor de b en er is niemand met twee keer een b in zijn naam...
Voor de puzzelaars: willen jullie even meedenken en me een klein duwtje in de goede richting geven?![]()
Ga er nu twee rijden, dus duurt ff voor ik weer terug ben
Oja... mijn vriend ging los op de kleurtjes aan de rand van de kaartjes, maar zijn theorie was zo wazig dat ik dat idee maar laat varen
LadyMadonna schreef:Wil de sss van Ynsek (of iemand anders) me laten weten wat die soort mini soepstengels zijn en waar ik die kan halen? Had ze vorig jaar in t kerstpakket maar kan ze hier nergens vinden...
shirleyp schreef:Jaaaaaah!Got it! Bedankt voor het meedenken allemaal. AnnetteFlame, superthanks! Had jouw hint even nodig, tunnelvisie hier
![]()
Met de letters van het alfabet maakte ik:
[ [url=m/V5Q3R8.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dat is natuurlijk het knappe veulen van Flux! Dus... lieve Flux, ben jij mijn SS?
IMAY1990 schreef:Als iemand nog tips heeft met betrekking tot mijn hint dan hou ik me aanbevolen...
[ [url=m/08lYqo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:IMAY1990 schreef:Als iemand nog tips heeft met betrekking tot mijn hint dan hou ik me aanbevolen...
[ [url=m/08lYqo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mbt je eerdere vraag:
"En een klein rekensommetje verder staat er IMAY1990. Hmm, ik ga er even over nadenken. Twee jaar terug heb ik mijn naam binair vertaald toen ik de SSS van xZiva was, en eerder dit jaar ging het er in dit topic over dat ik de afgelopen jaren voor mijn hint mijn naam dor een wiskundige vertaalsleutel had gehaald, ik weet alleen niet meer wie er toen zei dat ze er gillend gek van zou worden..."
Dat was M_D_H die hoopte dat ze jou nooit zou krijgen. Geen idee of ze al geraden is als secret santa maar wie weet helpt t
/kruipt in meeleesmodus
Flux schreef:Jaaa! Blij dat het pakket je goed bevalt! Dat aangetekend versturen ging per ongeluk
de bruna medewerkster vroeg me iets, maar ik was afgeleid en antwoordde gewoon "ja, prima"
ah well, goed aangekomen!
Fijne feestdagen iedereen!