Thenexttry schreef:Tja het verschilt per mens denk ik. Ik blowde van mijn 12e t/m mijn 15e ( heel slecht ik weet het)
en dat bijna dagelijks.
Toen vroeg mijn moeder eens of ik blowde wat ik beaamde en waarop zij weer vroeg alstjeblieft ermee te stoppen. Dat heb ik toen ook gedaan omdat ik al genoeg ellende had veroorzaakt.
al die tijd eigenlijk niet meer geblowd, ook niet toen andere er dus mee begonnen of iets. Al draaide ik wel eens een jointje voor ze![]()
Nu blow ik zo af en toe eens, voor mij helpt het heel erg om rustig in mijn hoofd te worden zodat ik kan slapen. Ik slaap maar heel weinig en dan met mijzelf afgesproken dat als ik echt merk dat mijn lichaam moe wordt na een tijdje dat dan een keer een blowtje 's avonds moet kunnen om een keer een goede nacht te hebben.
Ik denk er tegenwoordig meer pillen worden geslikt dan geblowd wordt... ik denk overigens soms dat je beter een pil kunt slikken dan straalbezopen worden haha.. afhankelijk van de soort pil natuurlijk

Laatste stuk is herkenbaar, ik slaap ook weinig en slecht, na een paar slechte nachten neem ik een oxazepam om weer even een goede nacht te hebben, en kan ik er weer even tegenaan