Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:12

Ja dacht misschien moet je dat nog aanpassen :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 16:42

Zonnetje81 schreef:
Nederland kan misschien wel klein zijn maar als je eenmaal een vaste baan hebt in deze tijd dan kan en wil je die misschien niet altijd zomaar opgeven. Zeker niet als je van zekerheden houdt. Daarbij ben ik gehecht aan mijn omgeving. Hier lukt het niet eens zomaar om nieuwe vrienden te maken laat staan als je naar een nieuwe omgeving gaat. Ik vind het wel makkelijk gezegd van och doe niet zo moeilijk nederland is maar klein. 1,5 uur reistijd naar je werk is niet echt realistisch.

Niet? Ik reis ook elke dag 1,5u enkeltje en mijn vriend ook haha.
Vaste baan zegt in deze tijd idd ook niet meer, die had ik ooit ook. :Y)

Anyways, ik kan me voorstellen dat mensen die van zekerheden houden dit soort dingen niet doen. Gelukkig zoeken mensen die van zekerheden houden daar ook hun partner op uit. Of nouja grotendeels. Mijn ex was ook iemand met een vaste baan en die dacht niet verder dan zijn eigen dorp, dat was dus niets voor mij. De wereld is groter dan een straal van 5 meter om je huis.

Ik ben zo'n mens die continue (nieuwe) uitdagingen moet hebben, anders word het me te saai naar mijn zin en voel ik me niet fijn.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 16:45

Dat is ook precies de reden waarom ik met 1 van m'n voormalige dates niet ben verder gegaan, meneer zag 0.0 reden om ooit uit z'n dorp te vertrekken, had ook geen auto want ja alles is op fietsafstand dus dat hield in dat ik altijd naar hem toe mocht (40 min rijden) ook vakantie was eigenlijk onnodig, in z'n dorp is het tenslotte altijd een soort van vakantie :') tsja..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 16:48

Lougino schreef:
Dat is ook precies de reden waarom ik met 1 van m'n voormalige dates niet ben verder gegaan, meneer zag 0.0 reden om ooit uit z'n dorp te vertrekken, had ook geen auto want ja alles is op fietsafstand dus dat hield in dat ik altijd naar hem toe mocht (40 min rijden) ook vakantie was eigenlijk onnodig, in z'n dorp is het tenslotte altijd een soort van vakantie :') tsja..

Hahaha dat dus. Mijn ex wilde ook niet uit zijn dorp. Laat mij nou totaal niet tegen dat soort dorps-mentaliteit kunnen. Ik moet gebouwtjes en mensen om me heen hebben en geen koeien en plantjes.
Nouja hij wilde totaal niet in een stad of groot dorp wonen en het moest binnen een straal van een paar km van zijn werk zijn, waar die ook nooit in zijn leven weg zou willen. Nou ik moet er niet aan denken. Mijn hele leven in hetzelfde dorp op hetzelfde werk.

Je moest in dat dorp 3 kwartier of langer rijden om in een fatsoenlijke stad te komen, wat een ellende.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 17:49

Ik vind 1,5 uur rijden ook nutteloze tijd. In die tijd heb ik al een paard gereden en op stal staan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 18:13

Ik rijd 1000 tot 2000 km per week :+ Reistijd zegt mij niet zoveel. Werk als adviseur in de buitendienst, de drie noordelijke provincies zijn mijn werkgebied, afspraken tot 21.30. Maar ook zelf mijn agenda in kunnen delen, een hele toffe baan bij een waanzinnig bedrijf :D Heb 7 jaar op kantoor gewerkt, op 10 minuten fietsen afstand. Dan is dit wel even heel wat anders, maar zeker leuker :))

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 20:27

Dat vind ik heel wat anders als dat je werk is :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 20:34

Nou ja, ik woon zo'n beetje in m'n auto. Dus daarom zou motorman ook niet -voor mij- problematisch zijn, hij woont ook wel een eindje weg. En wat ik al zei, een LAT-relatie lijkt me ideaal :D

Ik ga zo op date met een nieuwe date, lokale biertjes drinken hier in de stad. Al wordt het niks, biertjes drinken is altijd goed :)) :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:00

Have fun Berdien!!

Ik heb zondag een date {:} {:}

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:02

Lougino nu wel, begin wel wat moeite wat wennen ben misschien te 'verwend' opgevoed moeder altijd voor me klaar en kookt poetst enz, dus nu all by myself is wel wennen vooral tijd verschil kunt amper praten maar leuke collega's die me heel open ontvangen en paar dingetjes gepland staan dus komt goed alleen in juli gaan veel mensen weg dus voor dan nog wat activiteiten gaan plannen voor die weekenden :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 23:37

Date was leuk, lekker op het terras eindeloos ouwehoeren. Ik wilde 'even een drankje doen', ben net pas thuis :') Maar denk dat hij meer een vriendvriend is dan echt iemand waar ik het warm van krijg.

Laat ik het zo zeggen, ik word warmer van een zekere onbereikbare, foute, iseenheelslechtidee motormeneer dan van hem.

Oh, en hij rookt :+

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 01:33

Zonnetje81 schreef:
Ik vind 1,5 uur rijden ook nutteloze tijd. In die tijd heb ik al een paard gereden en op stal staan.

_O- :')

Moest hier even goed om lachen :D

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 10:14

Klinkt toch goed Berdien, eindeloos kunnen ouwehoeren is al een grote plus maar ja als je hartslag er niet van omhoog gaat houd het ook een beetje op..jammer wel!

Slecht bereikbare types zijn ook zo leuk he, heb er zelfs 3 die aan dat type voldoen maar t mag nu wel is een keertje vanzelf gaan :x

Kan me voorstellen dat dat een aardige omslag is Loes maar je komt er ongetwijfeld heel zelfstandig van terug. Gaaf hoor, geniet er van!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 17:48

Maar zo iemand zou toch ook leuk kunnen zijn in je leven? Tinder is ook leuk om mensen te ontmoeten en vriendschappen aan te gaan.. Tenzij je echt klapperende eierstokken hebt ofzo :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 17:50

Oh ja hoor, zeker! :j

En nee, allesbehalve klapperende eierstokken. Verre van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:05

Ik ben echt niet op zoek naar vriendschappen op Tinder hoor... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:08

Emmaa_ schreef:

Dat is ook voor iedereen anders, ik kom net uit een huwelijk/relatie van 7 jaar, blijf minimaal een jaar vrijgezel, maar vind het wel leuk om te daten en mensen te ontmoeten, beetje scharrelen ;)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:17

Ik zal ook even over mijn laatste tinder ervaring schrijven :+ en ik verzeker jullie van mijn verhaal moeten jullie lachen :')

Ik had dus leuk chat contact via tinder met een 35 jarige auto handelaar uit mijn eigen stad
en ook via whatsapp leuk gepraat en ja hij had mijn nummer dus belde mij ook op en heel de avond ook weer leuk gepraat aan de telefoon.
Maarja toen stelde hij wel de vraag met wat ik precies zoek op tinder. Tja ik zocht gewoon een leuke date en iemand om plezier mee te hebben dat in de eerste plaats ik wil me niet gelijk op een relatie storten en hij had een beetje hetzelfd.. Nou okay prima en hij wou al heel snel afspreken en we spraken nog die dag erna af

We gingen een ijsje eten bij de ijs salon bij mij in de buurt
Ik dacht hou het simpel en goedkoop gewoon leuk voor een eerste indruk en een leuk gesprek.
Omdat mijn moeder van huis was dacht ik ik neem de hondjes ook gelijk mee anders zitten ze maar wat thuis te blaffen.
Ik was thuis en moest nog wat omkleden etc en ik hoor beneden mn telefoon weer gaan ik denk nou laat maar even zitten ik zie hem zo bij de salon wel ik ga niet nu de trap af rennen. Eenmaal buiten lopen ik richting de salon en ik loop op de helft word ik weer gebeld >;) Ik opgenomen en het was dus die gozer en hij zei ja waar ben je? Ik zeg ja die en die straat ik ben er bijna.. zegtie ja want ik ben heel dichtbij kom ik je effe tegemoet rijden! Ik zo ohhh ehmm okay......?
Komt hij letterlijk 1 min later de hoek om met zijn 25km scootertje en tja toen ik hem zag wou ik eigenlijk zeggen dat hij toch niet is wat ik had verwacht en op de foto's zag hij er veel beter uit.. Maar ik wilde geen bitch zijn en hem toch de "date" doorgezet.. Toen hij dus voor me stond zei hij een soort van teleurgesteld Oh je hebt je honden bij je :\ Ik zeg ja dit en dat. Zet even je scooter neer lopen we samen verder.. Zegt hij nou ik hou er niet zo van om te lopen op straat en herkend te worden...
ik :o? :o? :o?

Eenmaal bij de ijs salon buiten hebben we van ons ijsje genoten en begon ik hem wat vragen te stellen en een van die vragen was of hij toevallig ook een motor rijbewijs had. Hij zegt ja en ik zit ook bij Trailer Trash MC......
Dus tja ik begon daar vragen over te stellen..
Waarom zit je bij die ? Hij zegt ja gewoon voor de gezelligheid en beveiliging want ik leef een bepaalde levensstyle
dus met een omweg zei hij dus een crimineel te zijn. Ik zeg oh okay
Ik zeg nou dan heb je vast ook wel club tattoo's .. Zegt hij nee heb ik niet
Ik zeg hoelang zit je al bij die club? Hij ehhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 4,5 jaar hij deed er lang over om die vraag te beandwoorden

Conclusie hij was dus ontzettend tegen mij aan het liegen! :+
Ik betrapte hem op nog meer leugens en ja vond dat we de date moesten afronden en weer naar zn 25km scooter moesten lopen
en toen zei die onderweg volgesmij heb ik geen goede indruk op jou gemaakt en ga jij zo niet met mij mee naar huis :7
Ik zeg nee inderdaad en ik zou zoiezo niet gelijk met je mee naar huis gaan ookal was het wel leuk verlopen tussen ons
hij zegt volgesmij heb jij mij voorgelogen en bedrogen.. Ik zeg bedrogen met wat? Met een ijsje van 2 euro die je voor mij hebt betaald?
Nee ik dacht dat je met mij mee naar huis zou gaan blablabla

Nou achteraf gezien als ik eraan terug denk denk ik van volgesmij was hij gewoon heel de tijd g3il en kwam die al met een stijve aangereden
ik zou niet weten waarom je me anders net voor vertrek nog 5 keer belt en halverwege mij al wilt ontmoeten en teleurgesteld bent in dat ik hondjes mee heb

en ja ik heb hem dus met blauwe ballen weer naar huis gestuurd ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:22

Hahahaha wat een kansloos figuur!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:24

Ik zit niet op Tinder om vrienden te maken, maar als een date meer een leuke vriend dan dé vriend blijkt dan wijs ik dat niet direct af :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:27

Relaxed schreef:
Emmaa_ schreef:

Dat is ook voor iedereen anders, ik kom net uit een huwelijk/relatie van 7 jaar, blijf minimaal een jaar vrijgezel, maar vind het wel leuk om te daten en mensen te ontmoeten, beetje scharrelen ;)

Oh maar scharrelen doe ik ook wel :) Ik ben 20 en ik heb totaal geen behoefte aan een serieuze relatie.. Maar vind wel dat er een verschil zit tussen scharrelen of daten en echt vrienden maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:41

Emmaa_ schreef:
Relaxed schreef:

Oh maar scharrelen doe ik ook wel :) Ik ben 20 en ik heb totaal geen behoefte aan een serieuze relatie.. Maar vind wel dat er een verschil zit tussen scharrelen of daten en echt vrienden maken.

Ligt eraan hoe je het invult.. Ik had een scharrel waarmee ik ook veel leuke dingen deed, shoppen, sauna, bios.. Noemde het maar een beetje Friend with benefits..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:09

Relaxed schreef:

Kan ook nog steeds niet geloven dat dit mij overkomen is :')
wel lekker ijsje gegeten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:11

shilady schreef:
Relaxed schreef:

Kan ook nog steeds niet geloven dat dit mij overkomen is :')
wel lekker ijsje gegeten :+

Op zijn kosten! *\o/*

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:21

_O- wat een raar geval, Shilady. Je hebt wel een leuke verhaal om te vertellen :D