Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Nederland kan misschien wel klein zijn maar als je eenmaal een vaste baan hebt in deze tijd dan kan en wil je die misschien niet altijd zomaar opgeven. Zeker niet als je van zekerheden houdt. Daarbij ben ik gehecht aan mijn omgeving. Hier lukt het niet eens zomaar om nieuwe vrienden te maken laat staan als je naar een nieuwe omgeving gaat. Ik vind het wel makkelijk gezegd van och doe niet zo moeilijk nederland is maar klein. 1,5 uur reistijd naar je werk is niet echt realistisch.
Lougino schreef:Dat is ook precies de reden waarom ik met 1 van m'n voormalige dates niet ben verder gegaan, meneer zag 0.0 reden om ooit uit z'n dorp te vertrekken, had ook geen auto want ja alles is op fietsafstand dus dat hield in dat ik altijd naar hem toe mocht (40 min rijden) ook vakantie was eigenlijk onnodig, in z'n dorp is het tenslotte altijd een soort van vakantietsja..
Relaxed schreef:Emmaa_ schreef:Ik ben echt niet op zoek naar vriendschappen op Tinder hoor...
Dat is ook voor iedereen anders, ik kom net uit een huwelijk/relatie van 7 jaar, blijf minimaal een jaar vrijgezel, maar vind het wel leuk om te daten en mensen te ontmoeten, beetje scharrelen
Emmaa_ schreef:Relaxed schreef:
Dat is ook voor iedereen anders, ik kom net uit een huwelijk/relatie van 7 jaar, blijf minimaal een jaar vrijgezel, maar vind het wel leuk om te daten en mensen te ontmoeten, beetje scharrelen
Oh maar scharrelen doe ik ook welIk ben 20 en ik heb totaal geen behoefte aan een serieuze relatie.. Maar vind wel dat er een verschil zit tussen scharrelen of daten en echt vrienden maken.