Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:58

Hahahahahah Roosch! Ik verslikte me door je opmerking in mn hoestdrank _O- _O-

Had net even Echina druppels gedronken. Mééén, die moet je niet puur nemen, pure wodka is er niets bij :=. Heb normaal de pilletjes maar die waren uitverkocht, dus druppels genomen. Na de slok kijk ik op de verpakking, staat er "bevat 65% alcohol". Serieus.. Word je dronken van homeopatische zooi _O- _O-

Ik ruik nog wel wat, maar het kriebelt echt heel erg in mn neus. Denk dat ik er maar ff een andere in ga doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:11

Hahaha!!!

-Mevrouw, heeft u een alcoholprobleem?
-Alcohol? kennekik nie. Enkel homeoopatisssche drupkes.

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:28

Ooo ik ben lekker bezig.
Net de geurbrander bestelling officieel rond gemaakt.
Maar terwijl ik daarmee bezig was heb ik gezien dat mijn geurbestelling niet betaald was. Heb ik een paar euro te weinig over gezet naar paypal ivm omrekenen van euro naar pond, en is het een uitgestelde betaling. heb ik er een e mail uit gedaan om de bestelling te annuleren en opnieuw te doen uiteraard om meteen te kunnen betalen, ik vind dat zo rot als iemand moet wachten op geld, krijg ik een automatisch bericht dat de leverancier vakantie houd tot 4 januari logisch natuurlijk. Maar dat gaat dus even lekker. Nouja die bestelling zal dus ook wat langer duren haha.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:41

Gut Yv, dronken? :')
(sorry, zal je niet meer laten lachen)

Besef me net dat ik een paar weken geleden een wish list heb gemaakt voor wax melts. Die ff erbij nemen en kan ik gelijk bestellen. 8-)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:42

Oww mooie brander zeg!! Dat is ook wel mijn smaak!!

Hahahaahah Roosch _O- _O- _O- Ruik je uberhaubt wel iets????

Balen wax, maar waarom koppel je, je bankrekening niet gewoon aan je paypal?? Hoef je er geen geld meer op te zetten.

Hier had ik toen straks de small yard van Christmas eve op staan maar die rook ik amper... terwijl ik de tart heel goed ruik, baal dr stiekem wel beetje van := Hoop dat de large toch echt wel beter te ruiken is...

Nu brand berry burst van Classic Candle, dies wel erg lekker moet ik zeggen <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:43

Raam dicht Nel! En anders gewoon in de badkamer branden en erbij gaan zitten, is goede tijdverdrijving volgens Lisitano :P _O-

Hahahah ja echt hoor Roosch :').

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:53

Jaaaa zal volgende keer mn raam dichtdoen :')
Maar uhm... in de badkamer zitten zie ik ook niet echt zitten _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:58

Yonker, ben net naar de winkel geweest voor neusdruppels. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Werkt net zo goed als Yv_ haar alcohol... eh... druppels. 8-)
Ik ruik ineens weer dat ik een zoet geurtje in de brander heb. (niet dat ik ooit wat anders erin heb, maar 't zou mooi wezen als ik het zou ruiken ook :') .. )

Deze keer gegaan voor

Warm and cozy (die vind ik zo lekker, had beter een kilo kunnen bestellen)
Mistletoe kisses
Doughnuts
Honey Vanilla
Romantica
Voodoo Love
Stargazer Lily
Strawberry and rhubarb
Baby poeder
Wedding day

Ben benieuwd volgende keer naar:
* Pink Musk
* Desire
* Korrels (wilde voor de Berries gaan maar toch getwijfeld en niet gedaan)
* Verrassingspakket
:D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:59

Yonker schreef:
Balen wax, maar waarom koppel je, je bankrekening niet gewoon aan je paypal?? Hoef je er geen geld meer op te zetten.

Ik vertrouw paypal niet helemaal. Ik weet dat heel veel mensen er gebruik van maken. Maar ik wil hun geen toestemming gevn om in zulk soort gevallen zomaar geld van mijn of mijn zakelijke rekening te halen ;)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:00

Gezellig in de badkamer zitten :')

M'n YC fluffy towels doet t nu wel heel goed trouwens in de elektrische!

Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe branders WME!!!!
Had je nog een linkje? :o

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:10

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:22

Thnx! :D

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:24

Zit er ook verschil in small of large Jars qua geur?

Zo maar even wat nieuws uitzoeken. Kaarsje is uit en geurtje was ver op..

Ben blij met mijn cadeaubon.. Vanmiddag weer even een rekening op de mat van ruim 300 euro, lang leve Nederland en hun ziektekosten {:)-:(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:27

Volgens mij is het meer dat de grotere kaarsen beter de geur verspreiden en meer ruimte aan kunnen. Zelfde als dat je zeg maar een kwartje van een tart of een hele tart op een brander legt. Weet het niet zeker hoor, maar dat lijkt me logisch..

Aii, fijn zo'n rekening :/.
Ik kreeg een totaal tegenovergestelde rekening op de mat vanmiddag :D.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:31

Roosch schreef:
Yonker, ben net naar de winkel geweest voor neusdruppels. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Werkt net zo goed als Yv_ haar alcohol... eh... druppels. 8-)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Je geeft ze ook niet "zomaar" toestemming om geld van je rekening te halen, maar goed zelf weten. Dan krijg je dus wel dit soort gevallen :)

Balen zo'n rekening Kirja -O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:58

Zoo dat was even flink bijlezen zeg! Zag leuke bestelling langskomen en een mooie brander al zou ik die zelf niet zo snel kopen maar vind hem zeker niet lelijk! Jammer dat Cerastes vertrokken is, snap niet goed waarom ze het zich zo persoonlijk aantrok al heb ik zelf ook niet in de gaten dat er op sommigen niet gereageerd zou worden. Weet wel dat ik zelf te weinig op anderen reageer, probeer het wel maar blijft een zwak punt van mij, sorry daarvoor als mensen zich daaraan storen!!

@Yv_ Ik heb nu - eindelijk - je verrassingsblokje op de brander liggen, op de elektrische en hij ruikt lekker. Niet een geur die ik zelf snel uit zou zoeken, maar licht en lekker en zitten veel geuren in inderdaad. Dus nu wel heel benieuwd stiekem welke het dan is hahaha.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:05

Watercolours :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:09

Yv_ schreef:
Watercolours :D

Ik WIST het. Althans ik had zo'n sterk vermoeden. Wat zal jij een lol gehad hebben toen ik baalde dat ik hem niet meer kon bestellen want volgens mij had ik die van jou toen al in huis of niet? Super super lief van je om daar een blokje van erbij te doen, weet ik eindelijk waar iedereen het over heeft! We vinden hem hier allebei lekker dus als ik weer geld heb om te bestellen en hij is er weer komt er zeker een doosje van!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:10

:))

Vond het al zo lang duren voordat je m ging proberen :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:10

Awww lief van Yv! :*
Hè en dit rijmt!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:18

Ohjee, ik heb een brief in de brievenbus van m'n verzekering maar m er niet uit gehaald. ....
Ben dit jaar wel bij de huisarts geweest...
Ik durf niet te kijken :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:19

Dan komt ie niet van de huisarts Raja, dat is geen eigen risico. Declaratie ziekenhuis? Pillen? Of gewoon je polis voor volgend jaar?

Lig ik net lekker is het kaarsje op. :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:23

Yv_ schreef:
:))

Vond het al zo lang duren voordat je m ging proberen :=

Eerst was ik steeds verkouden enzo en dan vond ik het zonde, of mijn hoofd stond net niet naar die geur. Maar vanavond wilde ik eens wat anders dan anders dus ging ik even door de blokjes die ik van anderen overgenomen of geruild heb en toen kwam ik hem weer tegen en leek hij me perfect!!

Was jij dat niet die soms ook van die avonden heeft dat geen enkele geur je aanstaat? Ik heb gelukkig variatie genoeg maar wat ik de ene avond heerlijk vind zou ik de volgende dag spontaan misselijk van kunnen worden (Warm buttered bread bijvoorbeeld moet mijn hoofd echt naar staan). Dus het was echt even wachten op het juiste moment en dat was duidelijk vanavond :D

Ook echt super grappig dat mijn vriendin zegt dat hij zo lekker licht aanwezig is, terwijl ik vind dat hij juist lekker sterk aanwezig is want ik ruik hem de hele tijd hahaha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:24

Ja Roosch, dát is nou het voordeel van een elektrische brander, dan heb je dat niet :P Nadeel is dat ik hem niet zie branden en hem van de week dus vergeten was, realiseerde me dat midden in de nacht en toen kon ik dus naar beneden om hem uit te zetten vanuit mijn warme bed, dat is ook niet alles :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:26

Oeps, zeggen we dan. :')

Ik blijf ouderwets. Boeken lees ik de papieren variant en branders gebruik ik met een kaarsje eronder. :')