Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 03:04

oomens schreef:
Catnip schreef:
Confession: ik ben gruwelijk allergisch voor passief agressief gedrag :=

Vandaar dat ik veel beter met mannen kan opschieten dan met vrouwen vermoed ik :')

Wat is passief agressief gedrag? :+

Alles wat vrouwen zoal doen :+

Grapje, het handigst is om even te googlen zodat het niet offtopic gaat!

joyce2

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 04:07

Confession: er ligt nu een meid op onze bank te slapen en ik heb spijt dat ik dat aan heb geboden. Ze heeft lopen kotsen, een groot deel van de avond zitten huilen (uiteraard moest er bij mannen uit worden gehuild), ze doet of ze zwaar dronken is, maar vervolgens kan ze zonder moeite haar lenzen uitdoen en het bakje open en dicht draaien... Door dit gedoe heb ik eerlijk gezegd geen zin meer om haar uit te nodigen voor onze bruiloft, want ik ben bang dat ze daar ook dramatisch gaat doen. Maar we nodigen de rest van de vriendengroep dus wel uit...

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 10:33

Confession:

De kinderen hebben gisterenavond hun schoen gezet, maar ik realiseerde me vanmorgen om 07:00 (toen zoonlief verheugd naar beneden ging :') ) dat ik vergeten ben er iets in te doen _O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 10:39

MamaMiesje schreef:
Confession:

De kinderen hebben gisterenavond hun schoen gezet, maar ik realiseerde me vanmorgen om 07:00 (toen zoonlief verheugd naar beneden ging :') ) dat ik vergeten ben er iets in te doen _O-

Dan weten ze nu dat ze de volgende keer toch echt nóg beter hun best moeten doen met zingen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 10:54

MamaMiesje schreef:
Confession:

:')
Sinterklaas doet aan zondagsrust :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 11:38

oomens schreef:
Janine1990 schreef:
Over ontvrienden gesproken

Ik heb een Facebook'vriend' die racistisch is, veel naar foute hardcorefeesten gaat, constant bezig is met auto's tunen en zijn patserbak versieren en ook nog eens extreem racistisch is (ja, dat staat er 2x, maar het is echt zo). Eigenlijk wil ik hem steeds ontvrienden, maar ik vind het te grappig om keer op keer te lezen wat een kansloze pauper het is.

Ooooh die zijn ook wel erg herkenbaar hoor!!!

:D :D :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 11:48

oomens schreef:
MamaMiesje schreef:
Confession:

Dan weten ze nu dat ze de volgende keer toch echt nóg beter hun best moeten doen met zingen.

Nou hadden ze zich er idd met een Jantje-van-Leiden van af gemaakt, dusss... O:)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 11:50

Mijn vader wilt geen sinterklaas vieren dit jaar omdat we "te oud" zijn (18 en 15 pas :+ ). Gister toen ik de krant las vond ik een pagina met een foto van Sinterklaas en de tekst: 'Ieder kind verdient pakjesavond, toch?' Die heb ik uit de krant gescheurd en aan het magneetbord in de kamer gehangen.
Redelijk kinderachtig, maar vond m zelf zo leuk :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 11:51

Amira_ schreef:
Mijn vader wilt geen sinterklaas vieren dit jaar omdat we "te oud" zijn (18 en 15 pas :+ ). Gister toen ik de krant las vond ik een pagina met een foto van Sinterklaas en de tekst: 'Ieder kind verdient pakjesavond, toch?' Die heb ik uit de krant gescheurd en aan het magneetbord in de kamer gehangen. Jammer genoeg heeft nog niemand m gezien -O-

Even naar de AH gaan en zo'n poster voor voor het raam meenemen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:07

Over passief agressief gedrag gesproken, ik wil dit nooit toegeven maar ik kan echt een kreng zijn tegen m'n vriend :') We hadden maanden geleden ruzie omdat hij per se moest gaan gokarten op zondag terwijl hij tegen mij had gezegd dat het niet doorging dus ik had andere plannen voor ons gemaakt. Kwam ie me op zondagochtend doodleuk vertellen dat ie toch wel ging karten.

Hij moest redelijk snel daarna al weg en moest nog douchen en zich klaarmaken. Toen heb ik heel sneaky al zijn haarproducten uit de slaapkamer meegenomen naar de badkamer, de deur op slot gedaan en uitgebreid in bad gegaan zodat hij zich niet klaar kon maken :') "Ja maar schat, je kan mij toch niet verbieden in bad te gaan?" Ik schaam me hier echt nog steeds voor want het was zooo kinderachtig maar toch ook wel best grappig :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:10

Eulogy schreef:
Over passief agressief gedrag gesproken, ik wil dit nooit toegeven maar ik kan echt een kreng zijn tegen m'n vriend :') We hadden maanden geleden ruzie omdat hij per se moest gaan gokarten op zondag terwijl hij tegen mij had gezegd dat het niet doorging dus ik had andere plannen voor ons gemaakt. Kwam ie me op zondagochtend doodleuk vertellen dat ie toch wel ging karten.

Hij moest redelijk snel daarna al weg en moest nog douchen en zich klaarmaken. Toen heb ik heel sneaky al zijn haarproducten uit de slaapkamer meegenomen naar de badkamer, de deur op slot gedaan en uitgebreid in bad gegaan zodat hij zich niet klaar kon maken :') "Ja maar schat, je kan mij toch niet verbieden in bad te gaan?" Ik schaam me hier echt nog steeds voor want het was zooo kinderachtig maar toch ook wel best grappig :')

Dit vind ik dus echt geweldig _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:14

Eulogy schreef:

Die doet me weer ergens aan denken!

Ik had in het verleden (tien jaar geleden..) vaak ruzie met mijn vriend. Soms zo erg, dat ie boos wegging. Ik kon daar dus echt niet tegen, dan zat ik mijn boosheid dus alleen thuis, niet wetend hoelaat ie terug kwam. Om hem terug te pakken, draaide ik de deur op slot met de sleutel erin, of deed ik de deur op de haak: ik sloot hem dus buiten.. En ging 'slapen'. Zo wist ik zeker dat hij niet ongemerkt thuis kwam en wel moest aanbellen ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:20

Ja dat heb ik ook een keer gedaan _O- Bleek niet zo'n goed idee want daarvoor was ik alleen nog maar boos en hij niet... Daarna was hij uiteraard ook boos :') Dat was overigens niet omdat hij boos was weggegaan maar gewoon omdat hij pas heeeeel laat thuis was terwijl hij had beloofd om een bepaalde tijd thuis te zijn. Beloof me dan niks, dan ga ik ook niet zitten wachten :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-11-15 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:22

Jullie zijn hilarisch!!! _O-

Ik heb dat vroegah ook wel gedaan.... Maar dat is meer dan 7 jaar geleden. Sinds hem nooit weer een vriend gehad :') Maar ik hoop dat ik het nooit weer zal doen :')

HokeyPokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:28

joyce2 schreef:
Confession: er ligt nu een meid op onze bank te slapen en ik heb spijt dat ik dat aan heb geboden. Ze heeft lopen kotsen, een groot deel van de avond zitten huilen (uiteraard moest er bij mannen uit worden gehuild), ze doet of ze zwaar dronken is, maar vervolgens kan ze zonder moeite haar lenzen uitdoen en het bakje open en dicht draaien... Door dit gedoe heb ik eerlijk gezegd geen zin meer om haar uit te nodigen voor onze bruiloft, want ik ben bang dat ze daar ook dramatisch gaat doen. Maar we nodigen de rest van de vriendengroep dus wel uit...

Lief dat je voor haar zorgt! Zou ik ook niet blij van worden.. Maar sidenote: in elke toestand krijg ik mijn lenzen ook op de automatische piloot er nog wel uit. :Y)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:51

Hilarisch zijn jullie!

Zo had ik net de negeermodus :+.
Meneer zette de tv aan terwijl ik onze week indeling voor de komende week aan het bespreken was. Ik weet wel dat dit voor hem niet relevant en interessant is, maar ik heb dat gewoon nodig.
Dus terwijl ik aan het praten was liep ik van de keuken terug de woonkamer in... en kreeg ik in eens een snauw dat ik niet zo hard moest praten want hij wilde dit zien...

Goed na hem eerst op hoge poten en met een harde stem had duidelijk gemaakt dat dat niet aan mij ligt want hij communiceert niet (en dit duurde wel zo lang dat het item wat hij wilde zien voorbij was) zit ik nu heel kinderachtig in de negeermodus...

Ja maar schat, ik wilde dit alleen maar zien...
*stilte*.
Ik bedoelde het niet zo...
*stilte*.
Wil je je telefoon alsjeblieft weg leggen ik probeer met je te praten (Goh wat ironisch)...
*stilte*.

Ik wacht nog op de: ik snap dat jij de week indeling nodig hebt, ik zal het niet neer doen...
En ik weet dat die er aan zit te komen :+

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:02

M_D_H schreef:
Hilarisch zijn jullie!

Zo had ik net de negeermodus :+.
Meneer zette de tv aan terwijl ik onze week indeling voor de komende week aan het bespreken was. Ik weet wel dat dit voor hem niet relevant en interessant is, maar ik heb dat gewoon nodig.
Dus terwijl ik aan het praten was liep ik van de keuken terug de woonkamer in... en kreeg ik in eens een snauw dat ik niet zo hard moest praten want hij wilde dit zien...

Goed na hem eerst op hoge poten en met een harde stem had duidelijk gemaakt dat dat niet aan mij ligt want hij communiceert niet (en dit duurde wel zo lang dat het item wat hij wilde zien voorbij was) zit ik nu heel kinderachtig in de negeermodus...

Ja maar schat, ik wilde dit alleen maar zien...
*stilte*.
Ik bedoelde het niet zo...
*stilte*.
Wil je je telefoon alsjeblieft weg leggen ik probeer met je te praten (Goh wat ironisch)...
*stilte*.

Ik wacht nog op de: ik snap dat jij de week indeling nodig hebt, ik zal het niet neer doen...
En ik weet dat die er aan zit te komen :+

:)) Vertel je hoe het afgelopen is?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:07

Goed...
Zo'n beetje na het plaatsen van het bericht kwam hij met de verwachte opmerking aan :+.
Ben blij dat het hem weer even duidelijk is.

(Ik heb de week indeling nodig zodat ik weet waar ik aan toe ben. Als iets mij overvalt kan ik namelijk heel druk en onhebbelijk worden :o)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:20

Passief agressief...
Als klanten alleen de woorden 'hier', 'ja' en 'pinnen' kennen, ga ik altijd overdreven vriendelijk. Glimlachen, veel astublieft, nog meer dan normaal :))
Aan het eind kan er dan soms een fijn weekend vanaf.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:45

'ik wens u wél een fijne dag toe' :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 14:16

LaraLise schreef:
Maar sidenote: in elke toestand krijg ik mijn lenzen ook op de automatische piloot er nog wel uit. :Y)

Ik gelukkig ook.
Beetje jammer dat ik ze dan wel soms de volgende ochtend aan de wastafel/kraan/spiegel geplakt ingedroogd terugvind.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 14:17

Confession.. Moeders heeft onder het mom van gezellig moeders - (schoon)dochters dagje een taartenworkshop geregeld. Lekker kitch en zo niet mij :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 15:09

oomens schreef:
LaraLise schreef:
Maar sidenote: in elke toestand krijg ik mijn lenzen ook op de automatische piloot er nog wel uit. :Y)

Ik gelukkig ook.
Beetje jammer dat ik ze dan wel soms de volgende ochtend aan de wastafel/kraan/spiegel geplakt ingedroogd terugvind.

_O-

Ja same here... Mijn beste vriendin doet het altijd voor me als ze erbij is :')

Confession: sinds ik in Engeland woon spreek ik mijn goede vriendinnen eigenlijk vooral via WhatsApp en zie ik ze natuurlijk nog maar eens in de zoveel tijd. En mijn God, een van hen kan ik sindsdien echt niet meer uitstaan :') We clashen constant in onze groepschat en ik vind haar echt bloedirritant, waardoor ik haar nu ook irritant vind als ik haar WEL in persoon zie :') Ik weet echt niet of het komt omdat ze gewoon irritant is geworden of omdat ze op WhatsApp irritant is...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 15:41

Mijn moeder kwam net binnen met een bord koekjes als lunch... Cheat day? :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 15:45

^^ Achja ik zit nu lekker te genieten van mijn appeltaart als lunch ( vers gebakken , recht uit de oven :9 ) :D