Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ti_Amo schreef:Zit er een slot op de deur van een 24/7 benzinestation?
iirrssjjee schreef:Auto's met Poolse kentekens, betalen geen wegenbelasting (omdat de auto uit Polen komt en ze daar geen belasting betalen). Mogen die mensen die dan in Nederland wonen en werken en gebruik maken van onze wegen, gratis erover heen rijden? Moeten zij dan geen belasting betalen?
Sammie schreef:Dit doet mij denken aan een verhaal van een Indonesisch blind vrouwtje die na het ziekenhuis een dag thuis was met haar baby en toen kwam er iemand aan de deur van het ziekenhuis om te zeggen dat ze de verkeerde baby had meegekregen. Dat ziekenhuis heeft snel de kinderen omgewisseld en moeder was er te beduusd van om er iets van te zeggen. Eigenlijk altijd twijfel gehad, via DNA Onbekend hebben ze een onderzoek uit gevoerd voor verwantschap en daarin bleek dat het kind dat ze had opgevoed ook echt haar kind was (het ziekenhuis had het dus toen bij het juiste eind). Dat mensje was zo blij met dat nieuws. Haar dochter trouwens ook!
Sammie schreef:iirrssjjee schreef:Auto's met Poolse kentekens, betalen geen wegenbelasting (omdat de auto uit Polen komt en ze daar geen belasting betalen). Mogen die mensen die dan in Nederland wonen en werken en gebruik maken van onze wegen, gratis erover heen rijden? Moeten zij dan geen belasting betalen?
Volgens mij mag je maar voor een bepaalde tijd dan rijden in zo'n auto? Maar verder is het wel een interessante vraag.
Leffroi schreef:Waarom prikt het zo, als zout op een wondje komt? Mij is altijd wijsgemaakt dat dan de bacteriën dood gaan.. maar ik twijfel of dát de reden is
Esmee_98 schreef:Weet toevallig iemand hoe het komt dat ik geen vrienden kan taggen in een reactie op facebook?
Als ik bijvoorbeeld @naomi typ krijg ik alleen maar bekende mensen als Naomi Campbell, en niet de Naomi's uit mijn vriendenlijst..
JolisaJ schreef:Esmee_98 schreef:Weet toevallig iemand hoe het komt dat ik geen vrienden kan taggen in een reactie op facebook?
Als ik bijvoorbeeld @naomi typ krijg ik alleen maar bekende mensen als Naomi Campbell, en niet de Naomi's uit mijn vriendenlijst..
Op Facebook tag ik nooit met een @ ervoor, maar gewoon de naam van diegene typen en die komt er dan vanzelf in zo'n blauw balkje bij te staan. Dan op de naam klikken en je hebt iemand getagd.