Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mjelle_G

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:19

Aan dat ik geen nee kan zeggen en mensen dit heel goed weten te misbruiken

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:23

Aan mijn dochter, ze kan moeilijk haar gevoelens voelen. Maar ook dat van anderen, in de auto zet ze altijd de radio aan terwijl ik juist dan behoefte heb om een rustige cd op te zetten. Om zo mijn stress los te laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:28

marleen_usar schreef:
Aan mijn dochter, ze kan moeilijk haar gevoelens voelen. Maar ook dat van anderen, in de auto zet ze altijd de radio aan terwijl ik juist dan behoefte heb om een rustige cd op te zetten. Om zo mijn stress los te laten.

Dat zou ik ook niet kunnen ruiken hoor, dat jij een rustige CD wilt := Kan je toch gewoon tegen haar zeggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:22

Dat mijn hoofd zo vol zit en er gewoon geen nieuwe informatie meer bij kan. Alles glijdt langs me heen, ik ben moe, mijn motivatie is volledig weg en bovendien moet ik ook nog douchen. En oja, morgen heb ik vijf tussenuren op school en ga dus maar voor twee uurtjes er heen. Ik heb nergens zin meer in.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 22:30

Aan die tuthola op het werk die iedereen loopt te pushen dat dingen gisteren opgeleverd moeten worden en dat het super belangrijk is enzo. Zich vervolgens niet aan de afspraken houd, gewoon lekker d'r eigen ding gaat doen en ook nog eens helemaal het verkeerde op gaat vragen en daarbij ook nog eisen dat die persoon alles moet laten vallen omdat het echt super belangrijk is.
En daardoor heb ik nu een hele interessante dag training gemist die niet meer in te halen valt en eigenlijk toch wel enigszins noodzakelijk is voor mijn werkzaamheden.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 23:55

Aan loslopende/zwerfkat en aan een dierenarts die zegt stop maar in een doos en kom morgen langs.
Vervolgens nog 4 gebeld waarvan 1 zei probeer of iemand bij je in de gemeente dienst heeft. Deze overnemen de kosten.
Als deze geen dienst hebben bel dan nog een keer.
Heb deze dierenarts nog een keer moeten bellen dus....
En helaas was inslapen het enigste wat nog kon.
Het arme beest al zo opgevreten door maden

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 07:10

Ik kan dat niet gewoon zeggen van die cd, ze is autistisch en verstandelijk beperkt. En zit soms midden in de leeftijd van een puber.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:44

Dat Replay TV heel leuk is, behalve wanneer gewoon niks van de NPO beschikbaar is vandaag. Sommige dingen snap ik, dat niet alles kan ivm auteursrechten. Maar alles op alle 3 de zenders is onzin >;)

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 00:37

Al een paar avonden/nachten aan muggen. Ze lijken steeds slimmer te worden. Ik kan ze niet zien, maar toch zoemen ze om mij heen en word ik lek gestoken.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 08:28

Dat ik moet staan in de trein met een geblesseerde knie en zere rug

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 17:36

Aan mensen die een heel onduidelijke reactie geven en dan boos worden als je niet doorvraagt hoe die reactie bedoeld is (terwijl ze dus doorhebben dat ze onduidelijk zijn). Gewoon om te rellen. Leg dan meteen beter uit ipv er vanuit te gaan dat iedereen het maar begrijpt terwijl wat je zegt op 100 manieren op te vatten is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 22:10

Aan zenuwpijn en uitval in mijn benen. En de timing is beroerd: ben aan het inpakken voor de verhuizing. -:(-

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 18:00

dat mn telefoonscherm nu honderden barstjes rijker is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 18:38

Dat ik zo zenuwachtig ben voor morgen :')

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 18:42

Dat ik zes weken nog niet mag sporten omdat mijn kniebanden verrekt zijn :(

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 21:01

De NS (goh)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 21:58

Aan de bovenburen. Die kinderen rennen continu heen en weer dat wij lekker mogen mee genieten. En dit is elk weekend zo.. -O-

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 03:01

De lange file op de A1.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 15:11

Aan mijn ''vriendinnen''. De een stuurt alleen een berichtje als ze hoogte krijgt dat ik een nieuw verzorgpaard heb en begint het gesprek na 2 weken dus ook met 'hoi mag ik al een x mee naar je verzorgpaard!', en de ander stuurt mij 20 min voor ik van huis zou moeten vertrekken om haar op te halen dat ze ziek is. We zouden samen eten en ik kan nu dus geen eten meer halen voor vanavond... Top...
Ik heb ook geen idee bij wie ik het nog kwijt kan want ze naaien me allemaal en ik heb het idee dat het aan mij ligt, maar heb geen idee wat ik verkeerd doe.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 15:25

Danique schreef:
Aan mijn ''vriendinnen''. De een stuurt alleen een berichtje als ze hoogte krijgt dat ik een nieuw verzorgpaard heb en begint het gesprek na 2 weken dus ook met 'hoi mag ik al een x mee naar je verzorgpaard!', en de ander stuurt mij 20 min voor ik van huis zou moeten vertrekken om haar op te halen dat ze ziek is. We zouden samen eten en ik kan nu dus geen eten meer halen voor vanavond... Top...
Ik heb ook geen idee bij wie ik het nog kwijt kan want ze naaien me allemaal en ik heb het idee dat het aan mij ligt, maar heb geen idee wat ik verkeerd doe.

:(:)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 17:22

Aan mijn vader die nav een dubbele afspraak alleen kan brommen "d'r is een hoop geld voor betaald", alsof het mij niet een hoop geld heeft gekost -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 01:04

Mijn wc vol Lang poot spinnen pfff

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 16:42

De liefdesbrief van de ex-vriendin van mijn vriend aan hem, die vandaag onder de pianoklep lag. En bedankt, tr*t.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:59

De moeder die haar 26-jarige dochter aan me probeerde te slijten in de winkel vandaag.

Na de oogmeting een bril uitgezocht en toen begon de moeder al van die opmerkingen te maken in de trant van "Met die bril moet ze wel een leuke man aan de haak slaan" en "Zou jij zo wel met haar op stap gaan?". Natuurlijk reageer ik dan positief, bril verkopen enzo. Tijdens het verkoopgesprek werd het gewoon awkward dat ze ging vragen naar mijn opleidingen, toekomstplannen en privésituatie.

Zowel de dochter als ik vonden het heel gênant. Op een gegeven moment heb ik nog getwijfeld om te liegen dat ik gay was. Dochter vond ik trouwens helemaal niet leuk, en als ik dat wel vond mag ik daar tijdens het werk alsnog niet op ingaan. :o

Waarom doen sommige moeders dat. :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:03

Rawr schreef:
De moeder die haar 26-jarige dochter aan me probeerde te slijten in de winkel vandaag.

Na de oogmeting een bril uitgezocht en toen begon de moeder al van die opmerkingen te maken in de trant van "Met die bril moet ze wel een leuke man aan de haak slaan" en "Zou jij zo wel met haar op stap gaan?". Natuurlijk reageer ik dan positief, bril verkopen enzo. Tijdens het verkoopgesprek werd het gewoon awkward dat ze ging vragen naar mijn opleidingen, toekomstplannen en privésituatie.

Zowel de dochter als ik vonden het heel gênant. Op een gegeven moment heb ik nog getwijfeld om te liegen dat ik gay was. Dochter vond ik trouwens helemaal niet leuk, en als ik dat wel vond mag ik daar tijdens het werk alsnog niet op ingaan. :o

Waarom doen sommige moeders dat. :?

Ohhh vet irritant! En het werkt idd averechts!