Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Aan mijn dochter, ze kan moeilijk haar gevoelens voelen. Maar ook dat van anderen, in de auto zet ze altijd de radio aan terwijl ik juist dan behoefte heb om een rustige cd op te zetten. Om zo mijn stress los te laten.
Danique schreef:Aan mijn ''vriendinnen''. De een stuurt alleen een berichtje als ze hoogte krijgt dat ik een nieuw verzorgpaard heb en begint het gesprek na 2 weken dus ook met 'hoi mag ik al een x mee naar je verzorgpaard!', en de ander stuurt mij 20 min voor ik van huis zou moeten vertrekken om haar op te halen dat ze ziek is. We zouden samen eten en ik kan nu dus geen eten meer halen voor vanavond... Top...
Ik heb ook geen idee bij wie ik het nog kwijt kan want ze naaien me allemaal en ik heb het idee dat het aan mij ligt, maar heb geen idee wat ik verkeerd doe.
Rawr schreef:De moeder die haar 26-jarige dochter aan me probeerde te slijten in de winkel vandaag.
Na de oogmeting een bril uitgezocht en toen begon de moeder al van die opmerkingen te maken in de trant van "Met die bril moet ze wel een leuke man aan de haak slaan" en "Zou jij zo wel met haar op stap gaan?". Natuurlijk reageer ik dan positief, bril verkopen enzo. Tijdens het verkoopgesprek werd het gewoon awkward dat ze ging vragen naar mijn opleidingen, toekomstplannen en privésituatie.
Zowel de dochter als ik vonden het heel gênant. Op een gegeven moment heb ik nog getwijfeld om te liegen dat ik gay was. Dochter vond ik trouwens helemaal niet leuk, en als ik dat wel vond mag ik daar tijdens het werk alsnog niet op ingaan.![]()
Waarom doen sommige moeders dat.