http://dientjestijl.blogspot.nl/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polivy schreef:Ja hoor, naar mijn weten wel. Je mag alleen niet zomaar teksten e.d. van hen gebruiken. Ik zou ze zeker ook wijzen op je stuk. Erg leuk.
Jans schreef:
grassie schreef:Haaallo mede bloggersik heb een vraag: mag je als blogger 'zomaar' je mening geven over bedrijven of merken (en deze dus bij naam noemen)? Of heb je daar toestemming voor nodig van het bedrijf?
Ik ben in mijn blog een gedeelte aan het opzetten dat gaat over innovatie in de agri en food sector. Daar wil ik leuke nieuwe ideeën op het gebied van agri en food gaan beschrijven (denk aan boeren, producten, diensten, winkels, etc). Ik heb een concept stuk klaar staan over een bepaalde winkel die ik heb bezocht (inclusief foto's), maar vraag me ineens af of ik dat 'zomaar' mag publiceren.
Ik denk zelf van wel, omdat ik het om heen zoveel zie gebeuren, maar ga nu toch twijfelen.
joyce2 schreef:Grappig, 2 weken geleden kreeg ik een mail van een blogger die hetzelfde vroeg. Ze wou wat producten bij me bestellen en daar dan wat over schrijven op haar blog, of dat mocht van mij. En of het ook oké was dat ze een paar producten zou verloten aan haar lezers. Uuuuh, daar hoef je mij geen toestemming voor te vragen hoorMaar ik vond het wel super leuk dat ze dat wou gaan doen, dus ik heb gelijk een leuke kortingsactie op poten gezet waar zijzelf en haar lezers dan gebruik van kunnen maken, dus gelijk een win/win situatie gecreëerd! Dus als je wat gaat schrijven, zou ik inderdaad even een berichtje naar het bedrijf sturen, gewoon omdat de meesten zich toch wel vereerd, of op z'n minst een beetje gevleid voelen
xSaarSaar schreef:Help!
Ik kwam erachter dat door de redirectingservice mijn blog als het ware 'twee keer' in google stond en dat dat slecht is voor je SEO. Nu wil ik dat dus omgooien, maar hosten via blogger op eigen domein is absoluut en crime... Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Volgens de helppagina van blogger ( deze ) zou ik bij het invoeren van mijn nieuwe domeinnaam een foutmelding moeten krijgen met de persoonlijke CNAME, maar dit gebeurt niet. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets helpt en ik word er helemaal gek van...Iemand enig idee wat te doen?
Ik sta nu namelijk op het punt om alles dan maar om te gooien naar het zelfhosten met wordpress, als laatste redmiddel...
Polivy schreef:Ik denk dat je je moet afvragen: spreekt datgene wat je schrijft over solliciteren voor je of tegen je bij een sollicitatie. Je hebt toch ook een apart Twitter-account voor je blog? Waarom volg je bv die mensen niet die je ook op je privé-twitter volgt om zo wat meer exposure in de juiste kringen te krijgen?