Hier regent het nu... Maandagnacht onweerde het, wel veel flitsen, maar verder geen harde knallen. Ik was net een kwartier in slaap ofzo, toen zag ik allemaal flitsen. Ik dacht eerst dat ik het droomde, maar na een minuut had ik door dat het echt onweerde.
Tis hier nu weer droog klein buitje(niet echt extreem) maar dit zal niet lang meer duren voor het weer begint te regenen. Gelukkig zowel vanochtend als vanmiddag nog lekker droog kunnen rijden
Hier is het heel de dag al donker weer. En nu breekt het echt los. Lijkt wel een orkaan, ik hoor nu al de vazen stuk vallen. Even de ramen dicht doen dus!
hmm, hier in Deventer en omgeving is het vrij droog en soms wat zonnig geweest vandaag, sinds een uurtje of 8 regent het nu, maar nog geen onweer gezien/gehoord.
om een uurtje of 8 was het rond heerenveen héééééél donker! ik dacht dat we onweer zouden krijgen (vooral toen een vriendin in volle rengalop zagen terugcrossen richting stal, niet op de weg hoor maar op een graspad wat je vanaf de stal kunt zien..)
Hier is het nu gelukkig droog! Stond vanmiddag op het punt de merries en veulens naar huis te halen maar ze voorspellen voor van de week toch weer wat beter weer en heb ze dus maar laten staan......