Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:17

Mijn Insomnia is helaas weer erger geworden. Ondanks de zware medicatie die ik krijg om te kunnen slapen, lig ik nu weer meerdere nachten wakker.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:22

Foaly schreef:
Ik heb zaterdag een etentje in Groningen. Ik moet uit Den Haag komen, maar:

- Er rijden dit weekend geen treinen van of naar Den Haag Centraal dus ik moet omreizen via HS en Rotterdam
- Er ligt sneeuw dus geen garantie dat ik ook daadwerkelijk in Groningen kom
- En nu zijn zowel mn broertje als mn tante (voor wie het etentje georganiseerd is) ook nog ziek

Ik ga toch maar wat weekendboodschappen halen want ik geloof dat het universum vrij duidelijk is dat dit niet mag _O-

De wegen zijn goed hoor in het noorden. Ik ga vanmiddag naar Groningen dus ik kan voor je kijken. Ik vind het heel erg meevallen hoeveel sneeuw er ligt. Minder als 2 weken terug en ook geen ijzel.

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:23

Ik moet met de trein, en het lijkt tot nu toe inderdaad wel okee te zijn. Maar ik ga vanmiddag toch maar voorzichtig polsen hoe het er met de zieken voor staat, mn tante kennende wil ze ook nog gaan als ze om de tien minuten blauw aanloopt van de blafhoest en daar heb ik zelf toch minder zin in :+

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:23

Bellatrix schreef:
Officieel om 07.30 maar ik ben 07.00 op kantoor.

Zo, vroege vogel!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:24

Ahh Ineke wat verdrietig, sterkte :knuffel:

Benfan wat onwijs verrot zeg!

Ik had aangegeven dat ik wilde wachten op de auto voor de APK, de garage waar ik heen ga is niet heel dichtbij en heb geen zin om heen en weer te rijden. Kom ik hier een uur te vroeg, dat is uiteraard mijn fout (voor het eerst in mijn hele leven). Zeggen ze “we bellen als we klaar zijn”. Was het niet goed ingepland schijnbaar.
Gelukkig hebben ze het wel meteen geregeld. Maar ik schrok wel even, geen idee wat ik anders had moeten doen _O- al had ik best even een nieuwe Mini willen lenen :=

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:25

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:32

Sneeuw |(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:39

Jolliegirl schreef:
Ah wat vervelend!
Weet dat een pup dit niet doet om jou te zieken.. er zit een reden achter. Waarschijnlijk toch wat moeite.. of enthousiast en daardoor laten lopen.
Idee om een keer de wekker om 6 te zetten en eens te kijken wat er dan gebeurt?

Slaapt ze in een bench of vrij in de kamer? Dat kan ook wel eens verschil maken..

Als je niet op deze vragen zit te wachten negeer ze gerust!

Dat ze het niet doet om mij te pesten snap ik, maar dat maakt het niet minder vervelend. Voor mij is half 6 (ik ga er dus al 1 tot 1,5 uur voordat ze zelf wakker wordt om te plassen uit) echt midden in de nacht, ik slaap ontzettend slecht en van de slaap die ik krijg rust ik amper uit. Het is echt dat ze niet naar buiten wil vanwege het weer. Als ik haar buiten parkeer rent ze keihard weer naar binnen om daar op het matje te gaan plassen, ze is nog slim ook :+

Ze slaapt nu nog in een bench naast mijn bed, ik merk dus direct wanneer ze eruit moet. Om half 6 is ze nog comateus.

Ze is bijna 11 weken oud, ik kan nog geen echte blaascontrole verwachten en zou haar hier absoluut nooit om straffen, maar als ik om half 6 met m'n wollen sloffen in een enorme plas zeik sta helpt dat gegeven me niet bijzonder veel :Y)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:43

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:45

Ik snap je black_kelpie, je doet ook dingen om het proberen te voorkomen en je pupke te helpen. Het is ook vervelend en waarschijnlijk een periode waar je even doorheen moet. Maakt het niet leuker om door plas te sloffen :knuffel: Hopelijk gaat het gauw nog beter!

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:45

Het helpt om haar naar buiten te tillen, dan plassen ze niet. Dat ze vervolgens nog niet wil plassen als ze buiten is, is niet handig. Misschien helpt het om te wachten tot ze zelf aangeeft dat ze er uit moet? Ik zet geen wekker als ik een pup heb, maar wacht tot ze zich melden en ga dan naar buiten.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:53

Esther schreef:
Het helpt om haar naar buiten te tillen, dan plassen ze niet. Dat ze vervolgens nog niet wil plassen als ze buiten is, is niet handig. Misschien helpt het om te wachten tot ze zelf aangeeft dat ze er uit moet? Ik zet geen wekker als ik een pup heb, maar wacht tot ze zich melden en ga dan naar buiten.

Meestal niet inderdaad, maar vanmorgen had ik haar ook op de arm toen ze de boel liet lopen. Daarom verwachtte ik die enorme plas zeik op de terugweg ook niet :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:54

Esther schreef:

Dan ben je vaak te laat zéker als ze al liever binnen dan buiten plassen.

Geduld, het komt wel goed. Je hebt echt pech ook dat het voor Nederlandse begrippen echt een vrij koude winter is.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:04

Uiteindelijk tot 07.00 uur iedere keer aan het rennen geweest voor de wc. Toch nog rond 07.15 t/m 09.30 uur kunnen slapen gelukkig.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:22

Sneeuw/ijs...

Was net veel te laat voor een afspraak voor een MRI (en ik weet hoe lastig dat is voor hun programma).
Afspraak was om 8:50. Was er uiteindelijk om 9:13... terwijl ik om 7:15 de deur uit ging en het maar 35-50 min rijden zou zijn.
Door dat ik weet dat het voor hun zo rot is als het uitloopt en ik over Amsterdam heen moest extra vroeg weg gegaan. Amsterdam was alleen niet het probleem. Het hele dorp was een ijsplaat, waardoor ik binnen 2km al 3x een bijna ongeluk had. M'n eigen auto daarom maar bij m'n ouders gezet en verder gegaan met die van m'n ouders (met winterbanden).

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:32

Dat ze de afgelopen weken met de straat bezig zijn (ophogen en nieuwe bestrating) en dat ze nu een deel weghalen om kabels te leggen en weer terug leggen inclusief aandril herrie. Ik erger me aan de logistiek en planning; je doet dan toch eerst de kabels en dan de bestrating en niet andersom waardoor bestrating op dat stuk 2x moet????

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:39

Ik snap je ook helemaal! Het was ook echt geen verwijt

Wij gaan zaterdag naar drenthe..
Weet niet van waar precies je komt? Maar kan vragen of je tot beilen nee mag rijden? Dan kan je vanaf daar de trein pakken naar groningen?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:44

Jolliegirl schreef:

Weet niet van waar precies je komt? Maar kan vragen of je tot beilen nee mag rijden? Dan kan je vanaf daar de trein pakken naar groningen?

Was dit voor mij? Superlief <3 maar het etentje is net inderdaad afgezegd. Tante was een keer verstandig :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:45

Rond 05.30 uur was het al volop ijzel sneeuw.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:59

Bellatrix schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ik werk in een bedrijf met een cleanroom en daar moet je een pak voor aan om daar in te mogen.
Nou hebben we geen pak dat passend is voor de huidige schoonmaakster -O-
En die was aan het uitleggen waarom het is dat ze te zwaar is en hoe dat komt.
Voelde me echt zo rot dat zij zich zo rot er over voelde dat ze het idee had zich te moeten verantwoorden voor haar gewicht..
Heb haar op t hart gedrukt dat dit echt niet nodig was en dat ze zich aan niemand hoeft te verantwoorden, wij als bedrijf zijn gewoon niet voldoende voorbereid.
Maar ze voelt zich zo duidelijk hier rot om dat ik dr eigenlijk een knuffel wil geven

En hoe is dit opgelost dan nu?

Ze heeft wat taken boven opgepakt bij de kantoren en we vragen vanmiddag de andere schoonmaker de taken in de cleanroom te doen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:09

Ok. Gaat er nu iets geregeld worden voor haar?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:23

Wil eigenlijk naar budget Food, maar wc abbo. |o

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:37

Foaly schreef:
Jolliegirl schreef:

Was dit voor mij? Superlief <3 maar het etentje is net inderdaad afgezegd. Tante was een keer verstandig :knuffel:

Ja was voor jou haha.
Ahh jammer zeg, maar beter wel hoor..als er mensen ziek zijn.

Ahh fleur.. wat goed dat je dit gezegd hebt tegen haar!

Wat is een cleanroom?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Gister mijn eerste werkdag weer gehad nadat ik 1.5 jaar niet meer heb gewerkt/vrachtauto gereden.....

Heel fijn om te mogen beginnen met sneeuw/ijs....

Afbeelding

Maar dit was echt een highlight :r
God zij dank kan ik redelijk goed half staand pissen _O-
Heb ik mij maar aangeleerd met mijn beroep....
Wildplassen is vaak nog schoner dan de wc's bij de fabriek(waar ik altijd moet laden ziet de wc er zo dus niet uit!!!)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:39

HOE krijgen mensen dit voor elkaar....is mijn enige vraag.....