Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Ik heb zaterdag een etentje in Groningen. Ik moet uit Den Haag komen, maar:
- Er rijden dit weekend geen treinen van of naar Den Haag Centraal dus ik moet omreizen via HS en Rotterdam
- Er ligt sneeuw dus geen garantie dat ik ook daadwerkelijk in Groningen kom
- En nu zijn zowel mn broertje als mn tante (voor wie het etentje georganiseerd is) ook nog ziek
Ik ga toch maar wat weekendboodschappen halen want ik geloof dat het universum vrij duidelijk is dat dit niet mag

al had ik best even een nieuwe Mini willen lenen
Jolliegirl schreef:Ah wat vervelend!
Weet dat een pup dit niet doet om jou te zieken.. er zit een reden achter. Waarschijnlijk toch wat moeite.. of enthousiast en daardoor laten lopen.
Idee om een keer de wekker om 6 te zetten en eens te kijken wat er dan gebeurt?
Slaapt ze in een bench of vrij in de kamer? Dat kan ook wel eens verschil maken..
Als je niet op deze vragen zit te wachten negeer ze gerust!
Esther schreef:Het helpt om haar naar buiten te tillen, dan plassen ze niet. Dat ze vervolgens nog niet wil plassen als ze buiten is, is niet handig. Misschien helpt het om te wachten tot ze zelf aangeeft dat ze er uit moet? Ik zet geen wekker als ik een pup heb, maar wacht tot ze zich melden en ga dan naar buiten.
Esther schreef:Het helpt om haar naar buiten te tillen, dan plassen ze niet. Dat ze vervolgens nog niet wil plassen als ze buiten is, is niet handig. Misschien helpt het om te wachten tot ze zelf aangeeft dat ze er uit moet? Ik zet geen wekker als ik een pup heb, maar wacht tot ze zich melden en ga dan naar buiten.
Jolliegirl schreef:Ik snap je ook helemaal! Het was ook echt geen verwijt
Wij gaan zaterdag naar drenthe..
Weet niet van waar precies je komt? Maar kan vragen of je tot beilen nee mag rijden? Dan kan je vanaf daar de trein pakken naar groningen?
maar het etentje is net inderdaad afgezegd. Tante was een keer verstandig
Bellatrix schreef:fleurtjeuh schreef:Ik werk in een bedrijf met een cleanroom en daar moet je een pak voor aan om daar in te mogen.
Nou hebben we geen pak dat passend is voor de huidige schoonmaakster![]()
En die was aan het uitleggen waarom het is dat ze te zwaar is en hoe dat komt.
Voelde me echt zo rot dat zij zich zo rot er over voelde dat ze het idee had zich te moeten verantwoorden voor haar gewicht..
Heb haar op t hart gedrukt dat dit echt niet nodig was en dat ze zich aan niemand hoeft te verantwoorden, wij als bedrijf zijn gewoon niet voldoende voorbereid.
Maar ze voelt zich zo duidelijk hier rot om dat ik dr eigenlijk een knuffel wil geven
En hoe is dit opgelost dan nu?
Foaly schreef:Jolliegirl schreef:Ik snap je ook helemaal! Het was ook echt geen verwijt
Wij gaan zaterdag naar drenthe..
Weet niet van waar precies je komt? Maar kan vragen of je tot beilen nee mag rijden? Dan kan je vanaf daar de trein pakken naar groningen?
Was dit voor mij? Superliefmaar het etentje is net inderdaad afgezegd. Tante was een keer verstandig