Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Het is inmiddels woensdag en ik wacht eigenlijk nog steeds op een soort van verontschuldiging van een vriend van ons, die zich zaterdag tijdens het eten niet goed voelde en naar onze wc ging... En daarna gelijk naar huis.
Het is 1 ding om je niet goed te voelen en iemands complete wc vanaf de toilet, muren en vloer te bevuilen, maar het is een ander ding om dit niet even te melden, een soort van verontschuldiging te geven en iemand (vrij letterlijk) in de oliebol te laten zitten...
Ik snap dat je je niet goed voelt en kapot schaamt, maar een kleine melding had wel gekund toch? Nu moest de volgende die naar de wc ging deze ravage zien en naar boven naar de wc toe (waar ik gewoon liever niemand heb want dat voelt toch een beetje als mijn prive domein) We hebben echt bijna een uur lopen schrobben en ik ben niet gelukkig
M_D_H schreef:Het is inmiddels woensdag en ik wacht eigenlijk nog steeds op een soort van verontschuldiging van een vriend van ons, die zich zaterdag tijdens het eten niet goed voelde en naar onze wc ging... En daarna gelijk naar huis.
Het is 1 ding om je niet goed te voelen en iemands complete wc vanaf de toilet, muren en vloer te bevuilen, maar het is een ander ding om dit niet even te melden, een soort van verontschuldiging te geven en iemand (vrij letterlijk) in de oliebol te laten zitten...
Ik snap dat je je niet goed voelt en kapot schaamt, maar een kleine melding had wel gekund toch? Nu moest de volgende die naar de wc ging deze ravage zien en naar boven naar de wc toe (waar ik gewoon liever niemand heb want dat voelt toch een beetje als mijn prive domein) We hebben echt bijna een uur lopen schrobben en ik ben niet gelukkig
fokfanaat schreef:God ik zou juist heel blij zijn als mensen me uit de nood helpen en ook nog mee proberen te denken. Dat er dan dingen verplaatst zijn of anders gaan dan anders zou ik voor lief nemen.
Heel eerlijk,als je je hier al zo aan ergert, is wel grote luxe
xPabloBokt schreef:fokfanaat schreef:God ik zou juist heel blij zijn als mensen me uit de nood helpen en ook nog mee proberen te denken. Dat er dan dingen verplaatst zijn of anders gaan dan anders zou ik voor lief nemen.
Heel eerlijk,als je je hier al zo aan ergert, is wel grote luxe
Ik snap dan weer niet waarom je van instructies afwijkt als je op een dier past. Heel bot maar ik vraag mensen niet om mee te denken, ik vraag of ze voor mijn dier willen zorgen zoals ik dat wil.
Ik snap de ergernissen dus ook compleet. Ik zou ook not amused zijn als mijn oppas mijn kat(ten) ineens melk zou geven (waardoor ze ziek worden), mijn planten zou gaan verslepen (die specifiek een hoeveelheid licht/schaduw moeten vaak) en toch met mijn (al dan niet dure) fontein gaan rommelen terwijl ik had gezegd dat niet te doen.
Ik pas ook regelmatig op de beestenboel van mijn nicht en haar vriend (dat betreft tien husky/malamute/groenlandhonden, kippen, loopeenden, ganzen en een scala aan amfibieën en slangen) en ik zou nog niet eens overwegen om af te wijken van de instructies. Pas als ik oprecht dierenmishandeling constateer zou ik me bemoeien met hoe iemand zijn dier houdt.
Zebrastreep schreef:Ik vraag mij ook af hoe je het voor elkaar krijgt om het tegen de muur omhoog te krijgen , maar misschien kan dat hoorMaar goed als je moet dan hou je het ook niet tegen. Maar om niks te melden vindt ik ook niet netjes! Snap dat iemand zich kan schamen maar dan kan je iemand ook even apart nemen en zeggen dat je een ongelukje hebt gehad en even helpt met schoonmaken.
Zebrastreep schreef:Waarom zijn Fjordenpaarden altijd zo lastig met de juiste maat qua spullen ?
Singel gekregen wat ik gratis erbij kreeg. 8 weken al op moeten wachten , nog boos geworden op de winkel dat ze niks leveren. Gisteren speciaal een uur voor gereden en te kort.
Nu is mijn fjord ook wel weer wat aangekomen.... maar baal echt... gelijk maar een 10 cm grotere singel besteld met neopreen zodat het nog een beetje meerekt.
Ik heb ook altijd pech met dit soort dingen het past nooit en super veel gedoe ervan.
Marcella schreef:Zebrastreep schreef:Waarom zijn Fjordenpaarden altijd zo lastig met de juiste maat qua spullen ?
Singel gekregen wat ik gratis erbij kreeg. 8 weken al op moeten wachten , nog boos geworden op de winkel dat ze niks leveren. Gisteren speciaal een uur voor gereden en te kort.
Nu is mijn fjord ook wel weer wat aangekomen.... maar baal echt... gelijk maar een 10 cm grotere singel besteld met neopreen zodat het nog een beetje meerekt.
Ik heb ook altijd pech met dit soort dingen het past nooit en super veel gedoe ervan.
Zo bekend.
Hoofdstel cob zijn neusriem en frontriem te klein. Full zijn de bakstukken te groot.