Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Kimberley_ schreef:Lege batterij van de rookmelder en ik kan er niet bij.. mijn man is pas om 1800 thuis
Heb je een huishoudtrap ergens, anders misschien een stoel?
Ik zou helemaal gek worden
denisesilver schreef:Mensen die "adopt don't shop" heilig verklaren. Nee Gerda, ik wil geen hond uit het asiel met 100 verschillende gedrags- en medische problemen.
Captain schreef:denisesilver schreef:Mensen die "adopt don't shop" heilig verklaren. Nee Gerda, ik wil geen hond uit het asiel met 100 verschillende gedrags- en medische problemen.
Moeten ze ook eens met baby's gaan doen.Genoeg kinderen die op zoek zijn naar een liefdevol huisje.
[***] schreef:Tijdens mijn verhuizing heb ik bij ziggo gevraagd of mijn aansluiting niet verouderd was en vervangen moest worden, dan zou ik dat namelijk hebben geregeld voordat ik de meubels allemaal op hun plek had. Nee mevrouw, dit is een vrij nieuwe goed werkende aansluiting.
Vannacht had ik storing. Mevrouw, wilt u een foto maken van uw aansluiting? Oh ik zie het al, dat is een zeer oude aansluiting en die moet vervangen worden.
![]()
![]()
Zebrastreep schreef:[***] schreef:Tijdens mijn verhuizing heb ik bij ziggo gevraagd of mijn aansluiting niet verouderd was en vervangen moest worden, dan zou ik dat namelijk hebben geregeld voordat ik de meubels allemaal op hun plek had. Nee mevrouw, dit is een vrij nieuwe goed werkende aansluiting.
Vannacht had ik storing. Mevrouw, wilt u een foto maken van uw aansluiting? Oh ik zie het al, dat is een zeer oude aansluiting en die moet vervangen worden.
![]()
![]()
Misschien tijd om over te stappen? Ik lees alleen maar geklaag over ziggo... kun je toch beter naar bijvoorbeeld kpn gaan als het niet bevalt je betaald er immers ook voor