Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 09:40

Wekker ging om 6, wilde nog een halfuurtje verder slapen, maar vergat een 2e wekker te zetten +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 10:59

Uitgerust wakker geworden, met een fijn gevoel m'n bed uit want vanavond eindelijk naar de sauna om vervolgens via een appje weer een gigantische klap in m'n gezicht te krijgen, weg fijn gevoel en goed humeur.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 11:03

Ik heb nog steeds niet geleerd hoe ik kan eten zonder voortanden, en nog maar 1,5 week om te gaan :')

Het is wel heel makkelijk afslanken zo, hoppa je tanden eruit en je ziet alle vetjes vanzelf verdwijnen :=

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 11:40

Lege batterij van de rookmelder en ik kan er niet bij.. mijn man is pas om 1800 thuis _-:(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 11:55

_San87_ schreef:
IJs hakken vanmorgen :').

fleurtjeuh schreef:
T was net super glad op de stoep
Moest snel naar de bus maar ben op het gras gaan lopen, anders kon ik alleen maar schuifelen en dan gleed ik alsnog bijna onderuit..

Beide!
Verschrikkelijk

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 11:56

Kimberley_ schreef:
Lege batterij van de rookmelder en ik kan er niet bij.. mijn man is pas om 1800 thuis _-:(

Das ook heel vervelend zeg
Ik zou een buurman vragen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:37

Ik heb zo een schikkingsgesprek met de examencommissie, omdat ik het niet eens ben met een beoordeling die ik heb gekregen. Ik ben in beroep gegaan en een schikkingsgesprek is een van de stappen die gezet moet worden, ik snap dat niet zo goed.. Wat valt er te schikken? Ik wil alleen schikken bij een voldoende.. Gaan ze dat dan doen ofzo? :')

Vanochtend ontslag genomen bij mijn werkgever, wat een ontzettende opluchting is.
Vandaag nog 2 tentamens te maken, waarvan 1 her.
Fijn allemaal aan het einde van de BTW-maand, gelukkig heb ik het niet druk ofzo :roll: *sarcasm off*

Dit is echt een TOP dag... Not really -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:39

Mensen die "adopt don't shop" heilig verklaren. Nee Gerda, ik wil geen hond uit het asiel met 100 verschillende gedrags- en medische problemen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:41

Kimberley_ schreef:

Heb je een huishoudtrap ergens, anders misschien een stoel?

Ik zou helemaal gek worden :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:41

Dat je haast heb en iemand voor je op een 60km weg lekker 30 gaat rijden en je niet in kunt halen!

Ga lekker met je rolator lopen of zo

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:46

denisesilver schreef:
Mensen die "adopt don't shop" heilig verklaren. Nee Gerda, ik wil geen hond uit het asiel met 100 verschillende gedrags- en medische problemen.

Moeten ze ook eens met baby's gaan doen. :)) Genoeg kinderen die op zoek zijn naar een liefdevol huisje.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:46

Telpeva schreef:
Kimberley_ schreef:

Heb je een huishoudtrap ergens, anders misschien een stoel?

Ik zou helemaal gek worden :')

Dan nog kom ik er niet bij. Hij zit echt op een onmogelijke plek. Gelukkig wel ergens in de hal dus als ik de tv wat harder zet.. hoor ik het in de verte haha

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:49

Aan het wachten op de kringloop voor buurvrouw 2 huizen verderop de galerij. Zou tussen 11.30 en 11.45 komen en nog aan het wachten.

Ben eigenlijk gek.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:06

denisesilver schreef:

Zolang asiels nog denken dat katten doodgaan als ze niet naar buiten kunnen, en dat een senior binnenkat minimaal 60 m2 nodig heeft om te kunnen overleven, snap ik ook heel goed dat mensen liever naar marktplaats gaan. Wat een gedoe :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:07

Captain schreef:
denisesilver schreef:

Moeten ze ook eens met baby's gaan doen. :)) Genoeg kinderen die op zoek zijn naar een liefdevol huisje.

Haha, neeee daar hebben ze dan weer juist die forced birthers

Foaly, dat inderdaad ook. En dan ook er niet uit te filteren zijn. Vul dat ding gewoon naar behoren in |o

Ik wordt gepest op het werk. Een grote friet met twee snacks is toch een gewone bestelling? ;( :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:09

Ik heb altijd 2 snacks, wat moet je nu met een snack???

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:09

Dat krijg ik niet op hoor en ik ben een getraind patateter. :))

Maar vind het niet heel erg raar.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:20

Ik heb thuis altijd een middel friet en twee van die grote loempia's :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:32

Alleen maar stress de laatste tijd, ik kan wel janken |o

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:40

denisesilver schreef:
Ik heb thuis altijd een middel friet en twee van die grote loempia's :+

Lekker van genieten toch *\o/* Eet smakelijk!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:54

quartel schreef:
Dat je haast heb en iemand voor je op een 60km weg lekker 30 gaat rijden en je niet in kunt halen!

Ga lekker met je rolator lopen of zo

Eerder van huis weg gaan en duimen dat je zelf nooit aan de hulpmiddelen moet voor je dagelijkse functioneren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 14:48

Tijdens mijn verhuizing heb ik bij ziggo gevraagd of mijn aansluiting niet verouderd was en vervangen moest worden, dan zou ik dat namelijk hebben geregeld voordat ik de meubels allemaal op hun plek had. Nee mevrouw, dit is een vrij nieuwe goed werkende aansluiting.
Vannacht had ik storing. Mevrouw, wilt u een foto maken van uw aansluiting? Oh ik zie het al, dat is een zeer oude aansluiting en die moet vervangen worden.

|o |o |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 14:50

[***] schreef:
Tijdens mijn verhuizing heb ik bij ziggo gevraagd of mijn aansluiting niet verouderd was en vervangen moest worden, dan zou ik dat namelijk hebben geregeld voordat ik de meubels allemaal op hun plek had. Nee mevrouw, dit is een vrij nieuwe goed werkende aansluiting.
Vannacht had ik storing. Mevrouw, wilt u een foto maken van uw aansluiting? Oh ik zie het al, dat is een zeer oude aansluiting en die moet vervangen worden.

|o |o |o

Misschien tijd om over te stappen? Ik lees alleen maar geklaag over ziggo... kun je toch beter naar bijvoorbeeld kpn gaan als het niet bevalt je betaald er immers ook voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 14:52

Zebrastreep schreef:
[***] schreef:

|o |o |o

Misschien tijd om over te stappen? Ik lees alleen maar geklaag over ziggo... kun je toch beter naar bijvoorbeeld kpn gaan als het niet bevalt je betaald er immers ook voor

Dan gaat het mis met het geld wat ik nog terug moet krijgen, dat is inmiddels meer dan €50. Daarnaast is het onduidelijk of ik nu nog in een jaarcontract zit of niet, volgens de ene medewerker wel en volgens de andere niet. Als het wel zo is moet ik nog de helft van de abonnementskosten tot de einddatum (november) betalen, in 1x. Dus financieel gezien zit ik nog aan ze vast :(

Maar provider en abonnement heb ik wel al uitgezocht voor daarna.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 15:20

Het woke gehalte van mijn essaytentamen.

Je zou maar rechts stemmen en aan de faculteit geesteswetenschappen studeren. Dat kan echt niet volgens mijn opleiding. :')