Neeee hij is altijd schattig! Maar gelukkig voor jou slapen puppy’s veel haha. Hij wordt vanzelf groot!
MyWishMax
Geplaatst: 16-08-22 08:21
De moeilijkste tijd is als ze niet meer zoveel slapen, maar ook nog niet zoveel kunnen Heeft mij mijn halve huis gekost en kon ik echt stapelgek van ze worden.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 16-08-22 08:49
[***] schreef:
Wat een waardeloze zomer. Volgende week de volgende uitvaart. 3 uitvaarten in 4 maanden en dan nog een aantal overleden dieren...
Kwam er gisterenavond met regen achter dat de schilders mijn dakgoot verbogen hebben. Ze klommen met steiger het schuine dak op en hebben denk ik die dakgoot elke keer beetgepakt om zich op te hijsen. Water klettert nu als waterval naar beneden ipv via de goot...
Dat hebben ze moeten zien, maar goed ze hebben ook al het afval laten liggen. Straks verhuurder maar bellen.
ik werk bij de AD/TD bij bedrijf in Naarden. Dan klagen de mensen van kantoor elke dag of ik wat aan de airco kan laten doen door de heren van de TD....
punt 1: er is geen airco maar luchtbehandeling punt 2: die werkt net zoals altijd maar kan dit ook soms niet aan punt 3: kom van je reet af uit je koele kantoor en kom eens bij ons in de fabriek lopen waar het 30+ is al een hele tijd!!!! Wat een stelletje ruk daar......
Zoolgangster
Geplaatst: 16-08-22 09:34
[***] schreef:
Wasmiddel laten vallen op mijn gebroken teen. Zo wordt dat ding nooit heel
Nee, klopt. Niet meer doen.
Aah, sielugh,
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 16-08-22 09:36
[***] schreef:
Wat een waardeloze zomer. Volgende week de volgende uitvaart. 3 uitvaarten in 4 maanden en dan nog een aantal overleden dieren...
Gisteravond gestruikeld over de stofzuiger in de garage en nu dus mijn teen gebroken. Doet gelukkig niet veel pijn meer maar hij is wel paars en voelt raar bij het lopen. Ik heb hem nu maar aan zijn buurman vastgetaped. (dat is pas een irritant gevoel)