Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
assie schreef:Wat jammer Relaxed. Zie je het nog goed komen na even afkoelen of is het echt klaar?
Verdrietig. Sterkte.
Relaxed schreef:assie schreef:Wat jammer Relaxed. Zie je het nog goed komen na even afkoelen of is het echt klaar?
Verdrietig. Sterkte.
Nee mijn vertrouwen is echt weg, hij heeft echt over meerdere dingen gelogen en bij mij lieg je 1x en ik vertrouw je nooit weer. Ik zou dan alles in twijfel blijven trekken en daar word ik ook geen leukere partner van. We zijn nu wel een soort van liefdevol uit elkaar en dat maakt het wel moeilijk, want dan zie ik zijn geweldige kant en die ga ik enorm missen..
sabine1979 schreef:Mooi kak relaxed![]()
ik had 2 weken geleden een match, beetje op en neer app. En dan hoor je niks mee. Na 1,5 weer een berichtje. Weer 2 dagen radio stilte. krijg ik straks een berichtje;
ik heb nu nachtdienst en dacht aan jou. je weet wat ik van je vond en zou graag wat afspreken. Zoals het er nu uitziet voor MIJ () ben ik zondag tm vrijdag 14 uur vrij. Laat je weten wanneer jij kunt?
Wat een flapdrol zeg![]()
Suzanne F. schreef:sabine1979 schreef:Mooi kak relaxed![]()
ik had 2 weken geleden een match, beetje op en neer app. En dan hoor je niks mee. Na 1,5 weer een berichtje. Weer 2 dagen radio stilte. krijg ik straks een berichtje;
ik heb nu nachtdienst en dacht aan jou. je weet wat ik van je vond en zou graag wat afspreken. Zoals het er nu uitziet voor MIJ () ben ik zondag tm vrijdag 14 uur vrij. Laat je weten wanneer jij kunt?
Dan stuur je terug: als je me echt zo leuk vond dan had je wel eerder geappt. Nu hoeft het niet meer.
sabine1979 schreef:Mooi kak relaxed![]()
Tovaita schreef:Ik snap het probleem ook niet. Hij geeft je een behoorlijk tijdsvenster om eens af te kunnen spreken. Is toch logisch dat hij dat vanuit zijn eigen agenda bekijkt? Niet continue appen lijkt me ook niet gek in deze fase, je kent elkaar helemaal niet.
Mannen kunnen het ook niet snel goed doen hè...
Tovaita schreef:Waarom zou een vreemde een prioriteit moeten zijn? Ik begrijp helemaal niks van dat veeleisende. Pas als je elkaar een keer ontmoet hebt, weet je toch of er meer in zit? Ja, dan zou het leuk zijn als de frequentie van contact toeneemt, maar tot een eerste kennismaking heeft plaatsgevonden vind ik al die verwachtingen voer voor teleurstelling.
Suzanne F. schreef:Je hoeft echt niet elke dag te appen maar ik word niet blij als ik dagen genegeerd word. Dan heb je andere prio’s en ik ben er blijkbaar geeneen. Prima. Next.