Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 11:57

Relaxed heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 12:12

assie schreef:
Wat jammer Relaxed. Zie je het nog goed komen na even afkoelen of is het echt klaar?
Verdrietig. Sterkte.

Nee mijn vertrouwen is echt weg, hij heeft echt over meerdere dingen gelogen en bij mij lieg je 1x en ik vertrouw je nooit weer. Ik zou dan alles in twijfel blijven trekken en daar word ik ook geen leukere partner van. We zijn nu wel een soort van liefdevol uit elkaar en dat maakt het wel moeilijk, want dan zie ik zijn geweldige kant en die ga ik enorm missen..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 15:26

Echt stom zeg. Heb je nog iets van een uitleg/waarom gekregen dat je het een beetje kan afsluiten voor jezelf?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 15:27

Relaxed schreef:
assie schreef:
Wat jammer Relaxed. Zie je het nog goed komen na even afkoelen of is het echt klaar?
Verdrietig. Sterkte.

Nee mijn vertrouwen is echt weg, hij heeft echt over meerdere dingen gelogen en bij mij lieg je 1x en ik vertrouw je nooit weer. Ik zou dan alles in twijfel blijven trekken en daar word ik ook geen leukere partner van. We zijn nu wel een soort van liefdevol uit elkaar en dat maakt het wel moeilijk, want dan zie ik zijn geweldige kant en die ga ik enorm missen..

Kak, wat naar. :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 15:38

BaileyMix schreef:
Echt stom zeg. Heb je nog iets van een uitleg/waarom gekregen dat je het een beetje kan afsluiten voor jezelf?

Stukje aandacht.. Maar we waren zoveel bij elkaar en appten de hele dag door, hoeveel meer aandacht wil je nog? Dus nee, erg bevredigend is het niet natuurlijk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 15:53

Misschien bedoelde hij meer aandacht om z’n onzekerheid te temperen. Waarschijnlijk is dat nooit te temperen. Steed maar die bevestiging nodig dat anderen hem leuk/interessant vinden of missen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 15:55

Relaxed schreef:
Stukje aandacht.. Maar we waren zoveel bij elkaar en appten de hele dag door, hoeveel meer aandacht wil je nog? Dus nee, erg bevredigend is het niet natuurlijk.
[/quote]

Nee, begrijpelijk. Echt klote!

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 17:21

Wat een banketstaaf ook.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 03:58

Mooi kak relaxed :(:)

ik had 2 weken geleden een match, beetje op en neer app. En dan hoor je niks mee. Na 1,5 weer een berichtje. Weer 2 dagen radio stilte. krijg ik straks een berichtje;
ik heb nu nachtdienst en dacht aan jou. je weet wat ik van je vond en zou graag wat afspreken. Zoals het er nu uitziet voor MIJ ( :O ) ben ik zondag tm vrijdag 14 uur vrij. Laat je weten wanneer jij kunt?

Wat een flapdrol zeg 8)7 8)7

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 07:34

sabine1979 schreef:

ik had 2 weken geleden een match, beetje op en neer app. En dan hoor je niks mee. Na 1,5 weer een berichtje. Weer 2 dagen radio stilte. krijg ik straks een berichtje;
ik heb nu nachtdienst en dacht aan jou. je weet wat ik van je vond en zou graag wat afspreken. Zoals het er nu uitziet voor MIJ ( :O ) ben ik zondag tm vrijdag 14 uur vrij. Laat je weten wanneer jij kunt?

Dan stuur je terug: als je me echt zo leuk vond dan had je wel eerder geappt. Nu hoeft het niet meer.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 09:05

Suzanne F. schreef:
sabine1979 schreef:

Dan stuur je terug: als je me echt zo leuk vond dan had je wel eerder geappt. Nu hoeft het niet meer.

Vind ik wat overdreven. Je kent elkaar absoluut niet. Ze hebben elkaar nooit in real life gezien.

Als ik al mijn matches gelijk al moet gaan behandelen alsof we in een relatie zitten hoeft het voor mij echt niet :')
Kan mijn tijd wel beter spenderen. Prima af en toe appen en radiostilte heb ik ook geen problemen mee. Life happens en ik prioritiseer eerst mijzelf en mijn activiteit dan een leuke match. Als de match daar niet tegen kan is het sowieso geen goede match :+ Vind het wel belangrijk om mijn eigen leven te leiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 09:55

sabine1979 schreef:

Waardoor vind je hem precies een flapdrol? De radiostilte? Ik vind het juist wel een duidelijk initiatief van zijn kant.. Heb jij in die 1,5 week iets laten horen?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 09:58

De hoeveelheid die iemand appt zegt niks over de intenties van deze persoon óf dat het in real life klikt.

Meneer toont initiatief. Prima. Acties zijn beter dan woorden. En als je ook weet met welke insteek hij date dan is dat toch prima? Plus... Wat heb je te verliezen?

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 10:15

Ik snap het probleem ook niet. Hij geeft je een behoorlijk tijdsvenster om eens af te kunnen spreken. Is toch logisch dat hij dat vanuit zijn eigen agenda bekijkt? Niet continue appen lijkt me ook niet gek in deze fase, je kent elkaar helemaal niet.

Mannen kunnen het ook niet snel goed doen hè...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 10:34

Tovaita schreef:
Ik snap het probleem ook niet. Hij geeft je een behoorlijk tijdsvenster om eens af te kunnen spreken. Is toch logisch dat hij dat vanuit zijn eigen agenda bekijkt? Niet continue appen lijkt me ook niet gek in deze fase, je kent elkaar helemaal niet.

Mannen kunnen het ook niet snel goed doen hè...
Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 10:54

Je hoeft echt niet elke dag te appen maar ik word niet blij als ik dagen genegeerd word. Dan heb je andere prio’s en ik ben er blijkbaar geeneen. Prima. Next.

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 11:20

Waarom zou een vreemde een prioriteit moeten zijn? Ik begrijp helemaal niks van dat veeleisende. Pas als je elkaar een keer ontmoet hebt, weet je toch of er meer in zit? Ja, dan zou het leuk zijn als de frequentie van contact toeneemt, maar tot een eerste kennismaking heeft plaatsgevonden vind ik al die verwachtingen voer voor teleurstelling.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 11:24

Tovaita schreef:
Waarom zou een vreemde een prioriteit moeten zijn? Ik begrijp helemaal niks van dat veeleisende. Pas als je elkaar een keer ontmoet hebt, weet je toch of er meer in zit? Ja, dan zou het leuk zijn als de frequentie van contact toeneemt, maar tot een eerste kennismaking heeft plaatsgevonden vind ik al die verwachtingen voer voor teleurstelling.

Precies! Zolang je iemand nog niet hebt gezien heb je eigenlijk contact met een plaatje in je hoofd. Het zegt helemaal niks. Daarom heeft het ook helemaal geen zin om wekenlang te appen voordat je eens met elkaar afspreek. Daarmee verspil je in elk opzicht tijd.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 11:43

Zelfs na de eerste ontmoet ben je nog steeds geen prioriteit.

Dat moet langzaam groeien vind ik en ja soms zou ik wel vaker willen afspreken als ik iemand echt leuk vind maar het is juist belangrijk om rustig aan te doen en elkaar écht te leren kennen. Dan weet je of er toekomst in zit.

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 11:54

Ik zou het persoonlijk ook een enorme afknapper vinden als iemand alle tijd van de wereld voor me heeft. Zou mij de indruk geven dat hij weinig eigen invulling aan het leven geeft.

Maar zo zie je, zoveel mensen, zoveel wensen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 11:55

Volgens mij is er overal een middenweg, tussen een 2 weken niks laten horen en binnen 1 minuut reageren.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 12:23

Suzanne F. schreef:
Je hoeft echt niet elke dag te appen maar ik word niet blij als ik dagen genegeerd word. Dan heb je andere prio’s en ik ben er blijkbaar geeneen. Prima. Next.

Vind dit wel erg kort door de bocht.
Iedereen heeft zo z'n eigen leven en soms is dat nou éénmaal dat je druk bent met andere dingen , kunnen zoveel redenen zijn dat iemand niet elke dag appt.
Als het een prio zou moeten zijn om iemand verplicht te appen , dan is dat een claim , daar hebben de meeste juist geen zin in en zeker niet in het begin. ( ik ook niet trouwens)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 13:09

Ik denk dat het afhangt van hoe het gesprek is verlopen, als je eerst heel leuk contact had en bezig was met afspreken en vervolgens reageert de ander bijna 2 weken niet meer ondanks zelf berichten sturen en opeens is hij er weer, dan komt dat ook wat vreemd over. Heb je een paar berichtjes gewisseld en dan een tijd niet, dan zou ik er ook niet mee zitten. Ik weet niet hoe 'close' het contact al was.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 14:06

Zo close was het contact al niet. Hij zei al na 1 dag app, ik vind je leuk. Ik appte met een vraag, daar kreeg ik geen antwoord op. Dan na 1,5 krijg ik pas weer een bericht