Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:54

Bloemetje75 schreef:
Ik ergerde me aan de voetbal trainer van zoon. Die vond het nodig om te gaan staan bulderen tegen de scheidsrechter. Scheidsrechter was 15/16 en nog in opleiding. Ja hij maakte fouten maar dan nog hoef je als volwassen vent niet zo te keer te gaan. Zo houden we geen scheidsrechters over bij voetbal.

Bulder maar tegen de bond die een jongen van 15 leeftijdsgenoten laat fluiten ipv te laten oefenen op jongere spelers op kleiner veld.

Dit gebeurd helaas heel vaak en is inderdaad de reden waarom er zo weinig scheidsrechters zijn.

Zelf doe ik aan volleybal en daar is het precies hetzelfde. Hoeveel s*hit je wel niet over je heen krijgt als je iets niet (goed) ziet.. het spel gaat ook zo snel, daar kan je gewoon niet alles zien. wij krijgen aan het begin van het seizoen een lijst met taken die je als team moet invullen. Veel daarvan zijn fluit taken, maar niemand wil ze doen.. het zijn niet alleen de coaches die tegen je schreeuwen, maar ook de spelers en de ouders die je vanaf de tribune hoort. Nee ik doe het altijd wel braaf.. maar ik probeer mij af te sluiten tegen het schreeuwen als iemand het niet eens is met jouw beslissing.

Zonde dat het een sport minder leuk kan maken. Iedereen doet zijn best :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:59

Appeltje_1 schreef:
8Eveline schreef:
Nou met dit weer snap ik dat wel. Ik zit op de bank met de katten en zoek motivatie om wat te gaan doen.

Het enige wat ik vandaag nog ga doen is wachten totdat iedereen even uit huis is :Y)
Over 3 kwartier is iedereen voor +/- 2 uur weg, heb ik wel zin in.

En dan staat op de planning: Iron Man kijken met een bak ijs en pizza :Y)

Mis zak chips. :+

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:03

Marcella schreef:
Appeltje_1 schreef:

Het enige wat ik vandaag nog ga doen is wachten totdat iedereen even uit huis is :Y)
Over 3 kwartier is iedereen voor +/- 2 uur weg, heb ik wel zin in.

En dan staat op de planning: Iron Man kijken met een bak ijs en pizza :Y)

Mis zak chips. :+

Die staat er ook bij *\o/*

Het ijs is ook nog is limited edition :9

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:05

Roodvos schreef:
tirzasarah10 schreef:
Dat ik gewoon niet er uit kom hoe ik de wifi in de stal moet krijgen. Ik wil een camera ophangen, die heb ik al dus 1 zonder internet is geen optie. Vlak voor de stal heb ik 1 en soms 2 streepjes wifi. In de stal dus net niks. Had 1 van de wifi versterkers van binnen meegenomen om te kijken of het toch wel binnen wat zou doen maar helaas. Het is een wifi versterker van de kpn dus niet mega sterk maar dan nog -O-
Ik snap er gewoon te weinig van en kom er ook niet uit. Heb een prachtige foscam liggen en wil er gewoon gebruik van kunnen maken...

Als je electriciteit met een rechtstreekse kabel vanuit je huis komt, zonder zoiets als een groepenkast ertussen, kan je kijken naar een powerline adapter. Je electriciteitskabels worden dan gebruikt voor datatransport. Er mag daarom geen onderbreking in zitten. En ook niet op een verlengsnoer oid.
Je krijgt dan 2 kastjes (plugs) . De ene doe je bij de router in het stopcontact en verbind je met een netwerkkabel met de router.
De andere doe je in de stal in het stopcontact. Via de wifi van deze plug, of met een netwerkkabel verbind je de camera.

Thanks! Er gaat een wereld open!! We hebben idd stroom direct uit huis zonder stoppenkast in de stal. Ik ga hier eens naar kijken :D
Zou fijn zijn als ik even kan gluren af en toe.

Tijdje terug gaf hier iemand de tip over mountain horse schoenen en wat een verademing!! Dus bedankt! Geen idee meer wie het was :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:15

Dropneus95 schreef:
Bloemetje75 schreef:
Ik ergerde me aan de voetbal trainer van zoon. Die vond het nodig om te gaan staan bulderen tegen de scheidsrechter. Scheidsrechter was 15/16 en nog in opleiding. Ja hij maakte fouten maar dan nog hoef je als volwassen vent niet zo te keer te gaan. Zo houden we geen scheidsrechters over bij voetbal.

Bulder maar tegen de bond die een jongen van 15 leeftijdsgenoten laat fluiten ipv te laten oefenen op jongere spelers op kleiner veld.

Dit gebeurd helaas heel vaak en is inderdaad de reden waarom er zo weinig scheidsrechters zijn.

Zelf doe ik aan volleybal en daar is het precies hetzelfde. Hoeveel s*hit je wel niet over je heen krijgt als je iets niet (goed) ziet.. het spel gaat ook zo snel, daar kan je gewoon niet alles zien. wij krijgen aan het begin van het seizoen een lijst met taken die je als team moet invullen. Veel daarvan zijn fluit taken, maar niemand wil ze doen.. het zijn niet alleen de coaches die tegen je schreeuwen, maar ook de spelers en de ouders die je vanaf de tribune hoort. Nee ik doe het altijd wel braaf.. maar ik probeer mij af te sluiten tegen het schreeuwen als iemand het niet eens is met jouw beslissing.

Zonde dat het een sport minder leuk kan maken. Iedereen doet zijn best :n

Dat hè! Hou het leuk. Deze jongens zijn 13-15 jaar oud, spelen ongeveer laagste niveau. Volgens mij staat plezier voorop… daarnaast heb je als trainer gewoon een voorbeeld functie.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:17

Misschien eventjes off topic maar kan ik eventjes bij iemand mijn verhaal kwijt? want ik zit nu echt even vast
Vraag het hierzo omdat sommige jullie mijn verhaal al kennen :)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:40

fotolijstje schreef:
Misschien eventjes off topic maar kan ik eventjes bij iemand mijn verhaal kwijt? want ik zit nu echt even vast
Vraag het hierzo omdat sommige jullie mijn verhaal al kennen :)

Natuurlijk hoor! Stuur maar pb :(:)

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 17:14

Dat ik elke keer na een week werken 2 dagen compleet niks kan/wil (tenzij ik iets gepland heb, dan sleep ik mezelf daarheen), de 3e dag heb ik al meer zin in het leven en dag 4 heb ik weer ambities.
Dit is nu het 3e lange weekend waarin ik dit merk en ik denk dat er echt iets moet veranderen…

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 17:35

Dat het mentaal weer achteruit gaat.. merk dat ik ook weer hoofdpijn krijg als te veel heb gedaan of te veel prikkels krijg.
Word tijd voor mooi weer zodat weer urenlang kan wandelen en hoofd leeg kan maken

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 17:38

Ik erger mij aan mijn vent.

Ik ben al de hele dag druk met het huis(houden). Gingen we samen boodschappen doen naar de Aldi en daarna naar de action. Waren we bij de Aldi geweest zegt ie moet je nou nog naar de action, dus ik zeg ja graag. Wij naar de action en meneer had alleen maar haast. Ik snapte het al niet. Bij de action zit ook de AH dus ik zeg zullen we daar even je cola halen wat ze niet hadden bij de Aldi. Zegt ie hoeft niet dus ik zeg dat ik toch even naar de AH wilde. Oké wij daar klaar zegt ie gelukkig kan ik nog even de 2de helft van Feijenoord kijken, dus ik zeg oooo daarom had je z’n haast. En we komen thuis hij zet de tassen boodschappen op het aanrecht en gaat op de bank zitten. Kwaaier kan je me niet krijgen. Dan ook niet even helpen met drinken en eten pakken. En toen het niet lukte met stofzuigen bleef die ook gewoon zitten en toen werd ik boos :x

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 17:53

Dat er elke keer iets niet werkt als ik online probeer in te checken voor mijn vlucht naar Kopenhagen over een week. :7

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 18:09

Het weer wanneer is het een keer droog en geen wind. -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 19:09

Love_Laugh schreef:

Ik denk nooit meer

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 19:11

Niobe schreef:
Love_Laugh schreef:

Ik denk nooit meer

Hoe ziet de zon er eigenlijk uit?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 19:14

Ja volgensmij is dat zo'n lichtgevend bolletje ergens in de lucht ofzo? Weet het ook niet meer precies. :')

Ik erger me aan dat mijn boek over AVG zo onnoemelijk saai is. Geen doorkomen aan. Hopelijk hoorcollege morgen interessanter en vooral beknopter, want dit boek is zo enorm langdradig -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 19:18

Corona helemaal zat zijn en volgens mij er ook nog lang niet vanaf zijn. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 19:24

Mijn vriend die met mijn kom soep aan komt zetten en heel leuk zegt 'toen hij koud was rook hij een beetje raar maar nu niet meer dus hij is gewoon goed'.

Ja makker en ik moet dit dus nu nog gaan eten zonder bang te zijn dat ik er ziek van wordt. Heb nu al geen honger meer.

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 20:40

Het gevoel dat je meer klaar staat voor anderen dan zij voor jou. En ik irriteer me weer aan dat gevoel, want anderen zijn niet verantwoordelijk voor mijn welzijn.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 20:41

Firefly289 schreef:
Het gevoel dat je meer klaar staat voor anderen dan zij voor jou. En ik irriteer me weer aan dat gevoel, want anderen zijn niet verantwoordelijk voor mijn welzijn.

Precies waar ik nu last van heb..

En dat ik niet van het korstje onder mijn neus af kan blijven.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 20:51

Ik had voor de grap op mijn verhaal gezet dat ik vroeg of ik een piercing moet nemen.
Heel toevallig voegen twee vrienden van mijn zus mij opeens toe, en voegen zichzelf in mijn prive verhaal (had dat open staan)
Ik vind het zo intens vervelend dat met alles wat ik doe dat er over mij geluld wordt _-:(
Iets van leven en laten leven >;)
Laatst bijgewerkt door fotolijstje op 20-02-22 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 20:53

:roll: soms :x

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 20:57

fotolijstje schreef:
Ik had voor de grap op mijn verhaal gezet dat ik vroeg of ik een tepelpiercing moet nemen.
Heel toevallig voegen twee vrienden van mijn zus mij opeens toe, en voegen zichzelf in mijn prive verhaal (had dat open staan)
Ik vind het zo intens vervelend dat met alles wat ik doe dat er over mij geluld wordt _-:(

Ik weet niet om welke app dit gaat (ik vermoed Insta of Snap) maar is het niet even beter voor jou als je die apps eventjes links laat liggen? :(:)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:03

xPabloBokt schreef:
fotolijstje schreef:
Ik had voor de grap op mijn verhaal gezet dat ik vroeg of ik een tepelpiercing moet nemen.

Ik weet niet om welke app dit gaat (ik vermoed Insta of Snap) maar is het niet even beter voor jou als je die apps eventjes links laat liggen? :(:)

Ik denk het wel, ik deel al sowieso niet veel meer op social media maar echt elke keer als ik wat doe dan word er wel over mij gepraat.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:04

Dat is helaas ook wel een beetje een gevolg van social media.. waarmee ik het overigens niet goed praat.

Ik heb destijds ook mijn Twitter verwijderd. Zat daar in een fanbase community die op een gegeven moment zo toxic werd dat ik er voor mijn eigen welzijn vanaf ben gegaan. Ik heb nu alleen nog een sterk opgeruimde Facebook (veel 'vrienden' verwijderd) en een afgeschermde Instagram. En Bokt, waar ik heel veel steun aan heb mogen hebben de afgelopen maanden. <3

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:06

Ja social media is echt poedersuiker hoor, ook wel mijn fout.
het probleem is dat mijn zus het doet en niet een keer maar elke keer dat ze de kans krijgt doet ze het wel.