Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Marcella schreef:Zit inclusief toeslagen op de 1100 ongeveer netto.
Dat is dan inderdaad precies bijstandsnorm...![]()
Dan heb je zeer waarschijnlijk net wel / net niet recht op de voedselbank. Ligt een beetje aan wat ze aanhouden aan criteria dat is per gemeente nog wel eens verschillend.
Gelukkig genoeg en lekker eten in de vriezer en vers.
Luxorvalkje schreef:Ik lees dit en dan erger ik me eraan dat een buurvrouw een paard op vol pension heeft staan.
(alleenstaand, twee kinderen en in de bijstand). Daar gaat ze elke middag een paar uur heen.
Ik werk fulltime en vind het niet wijs om aan een eigen paard te beginnen ivm mogelijke kosten bij ziekte bijvoorbeeld. Daarnaast zou ik buiten de corona tijd ook niet elke dag naar mijn paard kunnen ivm werk en reistijd.
Dan denk ik toch dat ik wat fout doe of niet?
_San87_ schreef:deksel schreef:Ik heb al tijdenlang 2 paar Nikes te koop staan maar niemand koopt ze en ze staan vet erg in de weg. Zijn superleuk en netjes en niet duur. Koop ze gewoon!!!!
Doneren een optie?
MyWishMax schreef:Maar weet je zeker dat je de huur en zorgtoeslag mee moet rekenen bij inkomen, marcella? En heb je al toeslag via uwv aangevraagd of niet? (Dat is een andere toeslag als huur en zorg) of iemand benadert die je kan helpen met uitzoeken?
MyWishMax schreef:Waar heb je xe te koop staan deksel? Misschien wat andere kanalen proberen?
Marije_1997 schreef:deksel schreef:Ik heb al tijdenlang 2 paar Nikes te koop staan maar niemand koopt ze en ze staan vet erg in de weg. Zijn superleuk en netjes en niet duur. Koop ze gewoon!!!!
Welke zijn het? En welke maat?
Nayomie schreef:Ik zit vol verbazing te kijken naar een programma waar een vrouw wil afvallen, maar niet gezond wil eten (en gebak als ontbijt nemen?). En een gezonde levensstijl dmv pillen. Flabbergasted. Dat is het enige wat ik er over kan zeggen.
Niobe schreef:Nayomie schreef:Ik zit vol verbazing te kijken naar een programma waar een vrouw wil afvallen, maar niet gezond wil eten (en gebak als ontbijt nemen?). En een gezonde levensstijl dmv pillen. Flabbergasted. Dat is het enige wat ik er over kan zeggen.
Heet ze Lonneke toevallig?