Jodym schreef:Ik weet het!!!
Cynn ben jij mijn ss?![]()
![]()
Blauw: check
Poes: check
Coördinaten: check
Bingo!
Hopelijk vind je het een geslaagd pakket
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bijna zonde om open te maken!

Morgen gelijk één paar hiervan indoen!
Die pleister...misschien is ze zelf onhandig en valt veel?
Of ze werkt in de zorg? Ziekenhuis? Maar dat spel kaarten....misschien houdt ze zelf ook van spelletjes?

SUPER THANKS GIRL! Je schreef op je lieve kaartje dat je het lastig vond om alles voor me te vinden, maar volgens mij heb je echt alles aan me cadeau gedaan wat ik bij mijn TOPS had gezet dus diepe buiging
Ik ben super blij met al mijn cadeautjes. Die Amethyst hangertjes zijn top, ik ga na het aftypen van dit bericht meteen even speuren naar een mooi bijpassend kettinkje! Super origineel dat kookboekje uit Twente! Net als je bananenbrood trouwens, ik ga morgen bananen halen en die even een beetje rijp laten worden; zodra ik hem gemaakt heb stuur ik je een berichtje hoe die smaakte
Nu pakte ik een groot 'boekerig' cadeautje uit maar bleek de titel afgeplakt te zijn. Ik las dat mijn Secret Santa het op inhoud had gekozen en eenmaal buiten met het boek in haar bezit eens naar de titel keek... 'Live, laugh, love'. Ik vind het een fantastisch verhaal. Meant to be.

marleen_88 schreef:M_D_H schreef:Heel fijn dat iedereen het weet
Ik weet het niet dus ik wacht wel tot alle andere Santa's geraden zijn of zo
Je kunt het. Leg de nadruk op 'head' knees en toes zijn niet belangrijk. En een aantal anderen hinten ook.
Gave pakketten! Wat tof dat het plantje heel is aangekomen!
marleen_88 schreef:M_D_H schreef:Heel fijn dat iedereen het weet
Ik weet het niet dus ik wacht wel tot alle andere Santa's geraden zijn of zo
Je kunt het. Leg de nadruk op 'head' knees en toes zijn niet belangrijk. En een aantal anderen hinten ook.
Gave pakketten! Wat tof dat het plantje heel is aangekomen!